Gaaf!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Mini Dino komt even schuilen...
[ afbeelding ]
Oh, lees het nu pasquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
We zijn hier ongeveer 2 weken.
De vooruitzichten zijn middelmatig, bewolkt en af en toe een wolkbreuk. Wel 31 graden én een luchtvochtigheid van rond de 90%...
Plu zit in de koffer(bak).
Wat doen we hier zoal? Bakken en braden op het strand, duiken, snorkelen, natuurparken bezoeken, dieren spotten, vrienden ontvangen en bezoeken, verjaardag vieren, huwelijksjubileum vieren, cultuur snuiven, heerlijk lokaal eten, FOK!'en, whatever...
Natte moesonnnnnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Chillen op de Antillen...
[ afbeelding ]
Wat deed je daar dan ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef Barreltje het volgende:
zo, ik heb mn portie glas wol ook wel gehad nu..
krijg je het ook warm van,en kriebelig
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Chillen op de Antillen...
[ afbeelding ]
Veel plezier morgen! Ik zag MacBeth ook in The Globe. Je hebt wel een staanplaats aan het podium toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blauwe luchten in Londen![]()
Ergens overdag een regenbui maar toen zaten we binnen. Cursed child is gaaf! Schitterende special effects en mooi hoe ze een aantal losse eindjes aan elkaar knopen en onuitgesproken zaken uitspreken.
Morgen The Globe, naar MacBeth.
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier morgen! Ik zag MacBeth ook in The Globe. Je hebt wel een staanplaats aan het podium toch?
Oh lekker zeg. Wij ook maar gelukkig al een paar weken rust in het weekend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Heel afspraakloos weekend voor de boeg. Heerlijken ook erg aan toe.
Reis met theater en dinner minnende vrienden jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Heb jij een theater/dinner vakantie? @:cat-astrophe. Is dit de corona uitgestelde reis?
😇quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
Woah, wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Een uurtje geleden is de ambu weer vertrokken zonder mij. 🍀
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.
Verder geen afspraken dit weekend.
Huh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
O, nee, sterkte!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.
Verder geen afspraken dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |