abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211098498
Speaking of which :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211098512
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ergens rechts van de Hereweg als je naar het centrum fietst :D ik heb in mijn tijd in Stad zelden op een kaart gekeken, ik ken alles vooral op basis van ronddolen tussen huis en school (en de kroeg, maar die was vlakbij school :P )
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:32:17 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211098567
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Het oogt nog wel heel fraai zo, in de meeste steden zijn zulke straatjes al onherkenbaar geworden omdat de huizen in verschillende stadia van opbouw zitten.
Van 1 verdieping erbij tot 2 complete verdiepingen erbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211098588
Die schippershuisjes zijn ook maar net 50 m2 over het algemeen, dus opbouwen zijn logisch maar niet zo authentiek. Ze relatief nog duur ook.
pi_211098682
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer -O- :r en m'n cyclus vrees ik.

Gezever in spoiler :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211098912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer -O- :r en m'n cyclus vrees ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat geen gezever hoor :*
Spoilers!
pi_211099128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind dat geen gezever hoor :*
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.

Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand :(
pi_211099129
Ochtend! Eerste nacht in Londen gehad. Na aankomst omdat weinig zin in activiteit dus filmpjes gekeken en thuisbezorgd besteld.

Vandaag brunch in de plee https://www.the-attendant.com/pages/fitzrovia en de rest van de dag Harry Potter and the cursed child.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:47:36 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211099342
Dansk stige

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211099451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:

SPOILER
Kan me voorstellen dat dat rondspeelt in je hoofd. Balen hoor. Duim voor snel betere berichten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211099975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:

Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.

Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand :(
En dan zeg jij dat dat niet de afspraak was, dat je al verhuisd bent en het bedrijf je dan in een heel lastig parket brengt en je daar niet mee akkoord gaat. Maar weet je, ik denk dat ze gewoon een en ander even handig met je willen afstemmen ;) Maar doemdenken sluipt er in en blijft dan rondspoken. Gelukkig weet je straks meer.

Ik had met mijn vader afgesproken dat ik een slechte review over een bedrijf op trustpilot zou schrijven aangezien daar al héél veel slechte reviews stonden van mensen die klagen over exact hetzelfde. En die mensen kregen een reactie van het bedrijf + het geld terug gestort. Dus dat wilde pa ook wel, maar hij kreeg zomaar plots gisteren na heel veel emails het geld terug gestort _O_ (3 maanden later dan beloofd). De persoon die ze daar ingehuurd hebben voor alle excuses-emails is wel erg goed trouwens. Super vriendelijke en mooie mails vol beloftes en geruststellende woorden. Prachtig geschreven. Alleen kwam er dus nooit geld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211100148
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
Elektrische bovendeken van de Hema is komende drie dagen 30% korting lieve mensen.

Als je van jezelf houdt èn van goddelijke warmte om je heen, koop dit ding _O_ O+ O+ O+ _O_
Niet op voorraad :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211100303
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet op voorraad :(
In de winkel wel.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211100539
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week. :')
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:11:10 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100591
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
In de winkel wel.
Dit :Y

Heel veel zelfs nog
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211100633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week. :')
Maar het is zo'n heerlijk ding. Languit op de bank, een warme deken om je heen, boek erbij, kop thee, kat die ook geniet, wat wil een mens nog meer ;)
pi_211100649
Ik leef de komende maanden nog in een slaapkamer, dus ik hou het wel bij m'n normale deken.
pi_211100685
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.

En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven. :')
pi_211100719
De ziekenhuis-uitslag staat online. *O* M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
pi_211100737
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
In de winkel wel.
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserveren :( dus niks ruime voorraad.

Vond de kleur ook niet zo, schrale troost :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211100741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online. *O* M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
*O* Fijn!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:27:43 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:21 schreef Myraela het volgende:
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.

En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven. :')
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnen _O_

Goddank hebben we tegenwoordig bol.com en zulks
Flesweigeraars binnen no time een ander tuutje geven en dat soort zaken, het kàn gelukkig allemaal

oh en haal die deken gewoon, het is heerlijk, zeker straks in de echte koude van de winter. Eventueel straks om bedje voor de baby voor te verwarmen als excuus voor jezelf :+
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:28:10 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100753
quote:
Yessssss
pi_211100756
quote:
Yeah da's geweldig nieuws
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:28:56 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserveren :( dus niks ruime voorraad.

Vond de kleur ook niet zo, schrale troost :+
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')