Ergens rechts van de Hereweg als je naar het centrum fietstquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Het oogt nog wel heel fraai zo, in de meeste steden zijn zulke straatjes al onherkenbaar geworden omdat de huizen in verschillende stadia van opbouw zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer![]()
en m'n cyclus vrees ik.
Gezever in spoiler
Ik vind dat geen gezever hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat geen gezever hoor
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer![]()
en m'n cyclus vrees ik.
Gezever in spoiler
Kan me voorstellen dat dat rondspeelt in je hoofd. Balen hoor. Duim voor snel betere berichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En dan zeg jij dat dat niet de afspraak was, dat je al verhuisd bent en het bedrijf je dan in een heel lastig parket brengt en je daar niet mee akkoord gaat. Maar weet je, ik denk dat ze gewoon een en ander even handig met je willen afstemmenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.
Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand
Niet op voorraadquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
Elektrische bovendeken van de Hema is komende drie dagen 30% korting lieve mensen.
Als je van jezelf houdt èn van goddelijke warmte om je heen, koop dit ding![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is zo'n heerlijk ding. Languit op de bank, een warme deken om je heen, boek erbij, kop thee, kat die ook geniet, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week.
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserverenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online.M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:21 schreef Myraela het volgende:
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.
En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven.
Yessssssquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online.M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
Yeah da's geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserverendus niks ruime voorraad.
Vond de kleur ook niet zo, schrale troost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |