Maar het is echt zo. Er zijn auto's die bepaalde mensen aantrekkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk
Was het werk of privé gerelateerd?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Verder was het gister en vandaag een "wat kan er nog meer misgaan? we hebben nou toch alles wel gehad? oh nee" bende op m'n werk. Vanochtend 2 collega's in tranen waarvan 1 hysterisch. Op zich helpt het idee "ik ben hier in februari toch weg" eigenlijk wel om dan kalm te blijven en het allemaal maar te laten gaan. Ik ben in februari toch weg lalalalalala
Kapotte knipperlichten zijn primair een BMW-kwaal, maar Audi's hebben het idd ook vaakquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:00 schreef Tele6 het volgende:
@:Leandra die Audi's waarvan de richtingaanwijzers al defect uit de fabriek komen zeker. Lijkt een standaard Audi defect iig.
Ehh, van alles door elkaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Was het werk of privé gerelateerd?
Bij ons ontploft er ook wel regelmatig 1. Al is t met onze nieuwe TL die de rust zelve is een stuk minder
Klinkt echt als Jiskefetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ehh, van alles door elkaar.
De totale hysterie vandaag was over 2 parttime collega's waarvan de teamleider wil dat ze 1 bureau gaan delen omdat we werkplekken tekortkomen (sinds ik fulltime een bureau geclaimd heb ipv me van hot naar her te laten jagen haha). Collega 1 werkt op maandag en dinsdag (en een andere dag thuis), collega 2 werkt wo-vr. Beide hebben erg sterke emoties over het delen van een werkplekik denk dat er een onderliggend pijnpunt is maar dat mag de teamleider wel met ze uitvogelen.
Vanochtend klonk het meer als een kleuterklas eerlijk gezegd. "WAAROM DENK JE ZOMAAR DAT JE OP MIJN STOEL KUNT GAAN ZITTEN, IK WAS HIER EERST"quote:
De schrijver heeft of humor, of heeft nog nooit in de medische wereld gewerkt.quote:In de medische wereld heerst de evidence based medicine: medische interventies worden eerst streng getoetst en alleen als ze effectief zijn in termen van gezondheidswinst worden ze toegelaten en op grotere schaal toegepast.
Zon der spa tiequote:
Ik ben besmet door mijn Engelsman, sorryquote:
Ik pas elk weekend even de bureaustoel aan aan mijn voorkeur. Zo gepiept als je eenmaal weet hoe.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan me er een klein beetje iets bij voorstellen. Niet het bureau maar de stoel. Nergens zo’n hekel aan dat wanneer iemand anders “jouw” stoel heel anders instelt. Dat je een opstap nodig hebt op te kunnen zitten, ze de rugleuning loszetten dat je een hartverzakking krijgt omdat je achterover valt. Dat soort dingen
Ik moet zeggen dat ik het bijzonder angsaanjagend vind dat 'men' er zeer algemeen vast van overtuigd is dat de medische wetenschap 'evidence based' is. Journalistiek, wetenschappers in andere sectoren, politici, de hele rambam. Als je ergens geen verstand van hebt, onthoud je dan van stellige uitspraken?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in een studieboek aan het lezen. Ik moest hardop lachen door de volgende passage:
[..]
De schrijver heeft of humor, of heeft nog nooit in de medische wereld gewerkt.
Je hebt tenminste een excuusquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben besmet door mijn Engelsman, sorry
Bij de een na laatste werkgever hadden we super-de-luxe stoelen waar je haast een universitaire studie voor nodig had. Hoog en laag ging nog wel maar de rest (lende steun, bovenrugsteun, zit diepte en ie dan weer recht, schuin achterover of schuin voorover). Je was er best een tijd mee bezigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik pas elk weekend even de bureaustoel aan aan mijn voorkeur. Zo gepiept als je eenmaal weet hoe.
Yep, die van ons kunnen ook alle kanten op. Zitvlak, rugsteun, armsteunen, hoog/laag etc. Als je weet hoe het moet, dan is het zo gepiept. Maar je kan er ook altijd naar blijven staren alsof het een kernfusieproject (zo goed, sigme?) is en er vooral niets over leren en lekker hysterisch gaan doen als iemand anders je stoel gebruikt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij de een na laatste werkgever hadden we super-de-luxe stoelen waar je haast een universitaire studie voor nodig had. Hoog en laag ging nog wel maar de rest (lende steun, bovenrugsteun, zit diepte en ie dan weer recht, schuin achterover of schuin voorover). Je was er best een tijd mee bezig
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef sigme het volgende:
Wij hebben flexplekken, op kantoor. Daarbinnen heeft elk team een 'vlek'. Ik verzin dit niet.
De regel is: vóór 9 uur mag je mensen die neerstrijken op een plek die niet hun vlek is (had ik al gemeld dat ik dit niet verzin?) oh ja, mag je dus bevlekkers van jouw vlek verzoeken te vertrekken. Ná 9 uur is het ieder voor zich en god voor ons allen.
Tegenwoordig is dit niet meer echt aan de orde, maar vroeger, jeweetwel, precorona, was het gebouw vaak kleiner dan de hoeveelheid mensen. Toen hadden we ook een tool waarop je kon zoeken op welke verdieping (van de 16!) er nog onbezette plekken waren. En een scherm bij de roltrap waarop je dat kon zien, want inloggen op die tool als je geen werkplek hebt, is .. lastig.
Tevens niets mis met veel niet evidence based medicinequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het bijzonder angsaanjagend vind dat 'men' er zeer algemeen vast van overtuigd is dat de medische wetenschap 'evidence based' is. Journalistiek, wetenschappers in andere sectoren, politici, de hele rambam. Als je ergens geen verstand van hebt, onthoud je dan van stellige uitspraken?
Heb dit ook bij inmiddels al vijf werkplekken/organisaties gehadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Vlekken en bevlekkers, je verzint dit serieus niet hè, sigme?
Meeste vlekken zijn gemeenschappelijk soort medewerkers, zodat je dan ongeveer kunt vinden wie je moet hebben voor een gesprek enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veranderen vlekken ook wel eens van lokatie?
Klopt hoor, maar doen alsof alles evidence based is is gewoon lachwekkend. Er is heel veel gewoon gewoonte ('we doen het altijd al zo?'), omdat ooit oprecht gedacht werd dat het de beste vorm van zorg was of omdat het meer geld oplevert. Gelukkig wordt het wel steeds meer evidence based en dat is ook goed. En als dan de huidige vorm van diagnosticeren of behandelen ook evidence based het beste blijkt te zijn: dan helemaal mooi!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Molo het volgende:
Tevens niets mis met veel niet evidence based medicine
Bij ons was dat niet zo. Ik zat af en toe wel eens bij een vlek (omdat ik bij alle directie vlekken hoorde 😉) maar ging snel weer terug naar m’n eigen vlekje waar ik alleen zat. Wat een herrie, geklep over make-up bij HR, over auto’s bij finance etc.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is slim zeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:
Je zou eigenlijk codes moeten hebben voor bureaustoelen, hoogte 1-9, rugleuning 1-9, hoogte armleuning 1-9 enz.
En het liefst universeel, zodat jouw positie 364 op iedere stoel dezelfde positie met zich meebrengt.
Basisposities in de eerste 3 cijfers, meer opties in de volgende cijfers.
Binnen bepaalde grenzen kan dat natuurlijk best.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is slim zeg.
Alleen zouden bureaustoelen dan standaard moeten zijn…
Das waar. Goed idee!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen bepaalde grenzen kan dat natuurlijk best.
Hoogte 1 zou altijd 35 cm vanaf de vloer kunnen zijn bijvoorbeeld, en rugleuningenhoogte 3 zou altijd 7 cm boven de zitting kunnen zijn.
Net zoals armleuninghoogte 5 altijd 20 cm boven de zitting zou kunnen zijn.
Bijvoorbeeld, ik noem gewoon wat hoogtes in het wilde weg.
Gat in de markt dit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogte 1 zou altijd 35 cm vanaf de vloer kunnen zijn bijvoorbeeld, en rugleuningenhoogte 3 zou altijd 7 cm boven de zitting kunnen zijn.
Ik kom bij Japie eten jou werkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:59 schreef Molo het volgende:
Dat bestaat al, hebben wij op het werk staan want overal flexxxxxx dus dan is dit wel het minste wat je kunt bieden aan handreiking naar je werkvolk toe
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn eerste idee ook, maar toen ik dat wilde posten als een "elektrische stoel" had ik het idee dat dat niet helemaal de salespitch gaf die het nodig zou hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:56 schreef Blues het volgende:
Ik heb 2 (!!) opvallende stickers op mijn door ergo met mijzelve ingestelde stoel.
Want kapotte rug.
Helpt geen kloot.
Elke werkdag ga ik maar heel voorzichtig zitten om dan met hulp die weer goed in te stellen.
Want door de houdingen die ik moet aannemen om de stoel weer goed in te stellen barst ik ook weer van de pijn.
#einde stoelenrant
Ik voel veel voor Leandra's optie!
+ als een soort moverdinges dat automagisch met knoppies op een afstandsbediening te kunnen instellen.
Easy does it
Je bedrijfspas scannen bij de stoel en bureau zodat deze in jouw ideale stand gaan staanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn eerste idee ook, maar toen ik dat wilde posten als een "elektrische stoel" had ik het idee dat dat niet helemaal de salespitch gaf die het nodig zou hebben
Maar het zou idd het handigst zijn als je een stoel aan een soort van lader zou kunnen koppelen en dan positie 364 zou kunnen invoeren, of dat de stoel gewoon een batterij heeft en het tot hij weer opgeladen moet worden gewoon aangepast kan worden van positie 364 van de een in positie 542 voor de ander.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedrijfspas scannen bij de stoel en bureau zodat deze in jouw ideale stand gaan staan
Niet hoeven nadenken, ergeren of moeilijk hoeven doen met zulks is heerlijk luxequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Onze auto (we hebben er maar één en die gebruiken we allebei), heeft ook elektrische stoelen met geheugen, dat is zo enorm handig dat je ook echt niet meer anders wilt.
Dat bedacht ik mij ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Onze auto (we hebben er maar één en die gebruiken we allebei), heeft ook elektrische stoelen met geheugen, dat is zo enorm handig dat je ook echt niet meer anders wilt.
Mijn rondjes in de sportschool langs de e-gym toestellen heeft dat trouwens ook! Bedenk ik mij nu.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet hoeven nadenken, ergeren of moeilijk hoeven doen met zulks is heerlijk luxe
Als je gewoon je eigen bureau hebben is dat niet nodigquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedrijfspas scannen bij de stoel en bureau zodat deze in jouw ideale stand gaan staan
Het heet flexbureaus bij ons, maar 3 coll die er al 1000 jr werken vinden het heeeeeel moeilijk om aan andere bureaus te zitten. Er zit ook allerhande privémeuk in die laadjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je gewoon je eigen bureau hebben is dat niet nodig
Ik dacht even dat je in Arnhem was, hier is een wijk met identieke straatjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ik verzin nooit wat, al hebben we uiteraard geen officiële term 'bevlekkers' .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Vlekken en bevlekkers, je verzint dit serieus niet hè, sigme?
Jazeker! Teams groeien en krimpen, er wordt wel eens een tem opgeheven of gefuseerd. Ik zat een paar jaar bij een team dat elk jaar een nieuwe vlek kreeg. En een paar jaar bij een verbannen team - in een ander gebouw. Daar moesten we ook met regelmaat verhuizen maar hadden we wel genoeg werkplekken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Officieel hebben wij een 0,8-norm: 0,8 werkplek per fte. Die was naar beneden bijgesteld vanwege onhaalbaarheid: 0,7. Bij de laatste inventarisatie voor corona haalden we de 0,5 niet eens. Ook toen werd er dus al met regelmaat huisgewerkt, op verzoek van de baas, want eeen halve werkplek per fte is 1 werkplek per 3 koppen. Dat past niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer iswat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
Eerste of tweede Willemstraat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Huh en je had welbeen afspraak @:barreltje?
Ik dacht vanochtend te kunnen uitslapen, begonnen ze om 7 uur met het afbreken van de steigers, enorme herrie weer![]()
En gezien de regenverwachting vandaan maar een dagje binnen.
Echt idioot inderdaad, ben benieuwd wat voor uitleg ze geven. Dat staat toch op je planning van de dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie!![]()
hier ga ik maandag wel even voor in de telefoon springen.. of misschien zelfs langs, want ik ben echt NOT amused..
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.
Ik mis nog weleens eigen behandelkamer/spreekkamer ja. Fijn om aan terug te denkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer iswat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
Uhuh, aanrader!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een ligstoel om rustig na te denken.
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angstquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:45 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij hebben wij wel ergens kamers in het pand om je terug te trekken. Wel over gehoord tenminste, alleen geen idee waar ze zijn.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:47 schreef Molo het volgende:
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angst
En, hoeveel energie verbruik je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.
Ons rijtje 19e eeuws is naar 21e eeuw getransformeerd.
Weet zeker, dat je je verbaast als je binnenstapt.
En hier is het 1 deur en 1 raam. Nog geen 4 meter breed.
2500 kWh/ jaar en < 700m3quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En, hoeveel energie verbruik je?
Je kan er vast naar vragen in het kader van kolvenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik heb overwogen te vragen waar het was, toen ik de eerste weken zwanger zo moe was dat ik eigenlijk een dutje had willen doen. Maar ik vond het toch te gênant.
Ergens rechts van de Hereweg als je naar het centrum fietstquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Het oogt nog wel heel fraai zo, in de meeste steden zijn zulke straatjes al onherkenbaar geworden omdat de huizen in verschillende stadia van opbouw zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer![]()
en m'n cyclus vrees ik.
Gezever in spoiler
Ik vind dat geen gezever hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat geen gezever hoor
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer![]()
en m'n cyclus vrees ik.
Gezever in spoiler
Kan me voorstellen dat dat rondspeelt in je hoofd. Balen hoor. Duim voor snel betere berichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En dan zeg jij dat dat niet de afspraak was, dat je al verhuisd bent en het bedrijf je dan in een heel lastig parket brengt en je daar niet mee akkoord gaat. Maar weet je, ik denk dat ze gewoon een en ander even handig met je willen afstemmenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.
Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand
Niet op voorraadquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
Elektrische bovendeken van de Hema is komende drie dagen 30% korting lieve mensen.
Als je van jezelf houdt èn van goddelijke warmte om je heen, koop dit ding![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is zo'n heerlijk ding. Languit op de bank, een warme deken om je heen, boek erbij, kop thee, kat die ook geniet, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week.
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserverenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online.M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:21 schreef Myraela het volgende:
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.
En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven.
Yessssssquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online.M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
Yeah da's geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserverendus niks ruime voorraad.
Vond de kleur ook niet zo, schrale troost
Ik had hem voor mijn man bedacht, die werkt thuis op een kamer zonder verwarming. Maar die appte dus net vanuit de Hema waar ik hem naartoe had gestuurd. Inmiddels regent het keihard, dus ik zal bij thuiskomst wel eenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar wel
Ja, daar ga ik inderdaad ook wel vanuit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef Molo het volgende:
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnen![]()
Goddank hebben we tegenwoordig bol.com en zulks
Flesweigeraars binnen no time een ander tuutje geven en dat soort zaken, het kàn gelukkig allemaal
oh en haal die deken gewoon, het is heerlijk, zeker straks in de echte koude van de winter. Eventueel straks om bedje voor de baby voor te verwarmen als excuus voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |