Ik dacht even dat je in Arnhem was, hier is een wijk met identieke straatjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ik verzin nooit wat, al hebben we uiteraard geen officiële term 'bevlekkers' .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Vlekken en bevlekkers, je verzint dit serieus niet hč, sigme?
Jazeker! Teams groeien en krimpen, er wordt wel eens een tem opgeheven of gefuseerd. Ik zat een paar jaar bij een team dat elk jaar een nieuwe vlek kreeg. En een paar jaar bij een verbannen team - in een ander gebouw. Daar moesten we ook met regelmaat verhuizen maar hadden we wel genoeg werkplekken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veranderen vlekken ook wel eens van lokatie?
Officieel hebben wij een 0,8-norm: 0,8 werkplek per fte. Die was naar beneden bijgesteld vanwege onhaalbaarheid: 0,7. Bij de laatste inventarisatie voor corona haalden we de 0,5 niet eens. Ook toen werd er dus al met regelmaat huisgewerkt, op verzoek van de baas, want eeen halve werkplek per fte is 1 werkplek per 3 koppen. Dat past niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer iswat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
Eerste of tweede Willemstraat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Huh en je had welbeen afspraak @:barreltje?
Ik dacht vanochtend te kunnen uitslapen, begonnen ze om 7 uur met het afbreken van de steigers, enorme herrie weer![]()
En gezien de regenverwachting vandaan maar een dagje binnen.
Echt idioot inderdaad, ben benieuwd wat voor uitleg ze geven. Dat staat toch op je planning van de dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie!![]()
hier ga ik maandag wel even voor in de telefoon springen.. of misschien zelfs langs, want ik ben echt NOT amused..
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.
Ik mis nog weleens eigen behandelkamer/spreekkamer ja. Fijn om aan terug te denkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer iswat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
Uhuh, aanrader!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een ligstoel om rustig na te denken.
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angstquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:45 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij hebben wij wel ergens kamers in het pand om je terug te trekken. Wel over gehoord tenminste, alleen geen idee waar ze zijn.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:47 schreef Molo het volgende:
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angst
En, hoeveel energie verbruik je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.
Ons rijtje 19e eeuws is naar 21e eeuw getransformeerd.
Weet zeker, dat je je verbaast als je binnenstapt.
En hier is het 1 deur en 1 raam. Nog geen 4 meter breed.
2500 kWh/ jaar en < 700m3quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En, hoeveel energie verbruik je?
Je kan er vast naar vragen in het kader van kolvenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik heb overwogen te vragen waar het was, toen ik de eerste weken zwanger zo moe was dat ik eigenlijk een dutje had willen doen. Maar ik vond het toch te gęnant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |