abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211083148
Lekker bakken!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:23:16 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083233
Hmm appelflap :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211083250
Hoe gaat t Troel?
pi_211083257
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211083289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken. :')
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.

Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211083302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.

Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
Dit klinkt wel super knus O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211083339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt wel super knus O+
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis :D
pi_211083371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis :D
Gewoon een leuk uitje dus _O_ Geniet er van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211083402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gewoon een leuk uitje dus _O_ Geniet er van.
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is :D
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:41:04 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083440
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:24 schreef Blues het volgende:
Hoe gaat t Troel?
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten O+
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.

Hoe is het bij jullie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:41:36 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug he ;) Je mag best iets langer genieten van je boek :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211083469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou jammer zijn van het uitje.

En vanavond het eerste kerstliedje geoefend 🎶
pi_211083633
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug he ;) Je mag best iets langer genieten van je boek :P
Zeker. En in de Steenstraat zijn nog wat meer leuke winkels, ik kom de tijd heus wel door
pi_211083767
quote:

[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten O+

Hoe is het bij jullie?
Lekker!!

En best oké, soms wat minder ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 07:37:11 #15
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211085071
quote:

[..]

Hoe is het bij jullie?
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?
pi_211085083
Goedemorgen :W

Nog 1 dagje werken en dan weekend *G*
pi_211085084
Goedemorgen. Senseo is meh.
pi_211085187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Senseo is meh.
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211085196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn. :7
pi_211085203
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn. :7
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211085205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
pi_211085237
Mogge!
Bij gebrek aan leuke foto’s doe ik jullie mijn pompoenenoogst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211085267
Ik ben op kantoor, dan vertrek ik voordat ik thuis koffie krijg. Dus dan moet ik me behelpen met kantoor-maaswater. Dat is geen traktatie, maar nog altijd beter dan senseo brrrrrrrrr.

Als ik ‘s middags thuiskom maakt mij liefste mij een espresso.

Als hij niet thuis is zet ik moka.

Het pruttelapparaat komt komend weekend weer in de keuken, dan hebben we een koffieleut te gast.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211085353
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
Ehh, nou ja 1e wet van kringloop is dat je nooit vindt wat je zoekt. 2e wet van kringloop is dat je ws niet met lege handen terugkomt *O*

Al zijn koffiezetapparaten, broodbakmachines en gourmetstellen doorgaans wel heel ruim op voorraad.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 08:57:05 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211085546
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Sfeerimpressie vanaf Schiphol.
Wat mist er hier?

[ afbeelding ]
Klein detail :+

Fijne vakantie!
Spoilers!
pi_211085568
Mogge!

Fijne @MadMaster en mw MM

Senseo is inderdaad meh maar een godendrank in vergelijk met de koffie (wat daarvoor door moet gaan) op de boten.

Hier staat nog wel een koffiezetapparaat maar opsturen zal wel duurder zijn dan een kringloop exemplaar
Wel lekker geslapen @Lonaa in een huis met nieuwe geluiden?

Da’s een fijne oogst
pi_211085628
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.

Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
pi_211085674
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.

Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijk
pi_211085802
Bij ons op het werk is een hele aparte koffiehierarchie en door historische ontwikkelingen hoort mijn functie in de hoogste koffie trede. Altijd janken wanneer andere functies (die dus alleen de plebskoffie mogen tappen) koffie voor me gaan halen :')
pi_211085828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijk
Ja toch :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:00:19 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211085946
quote:

Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.

Maar als je het in een week met 10 minuten per dag zou kunnen opschuiven is dat denk ik handiger, voor het verdere verloop van de dag ook.

Je kunt ook één klok (die niet automagisch verzet wordt) op de huidige tijd laten staan en op basis daarvan blijven prikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211085973
quote:

Klopt.
Als je weer op dezelfde tijden (uren op de klok) wil uitkomen als dat makkelijker voor jullie en voor poes is en het helemaal ‘netjes’ wil doen zou ik het zondag om 9.30/21.30 uur doen en maandag weer om 10/22 uur.

Hier is alles ingepakt… en eet kater al een dag nauwelijks. Nooit fijn om zo weg te gaan -O-
Verder blij, actief en ligt nu spinnend op schoot, dus ik vermoed dat de heer weer een ‘ik vind dit heerlijke voer nu niet lekker’ fase heeft. Slechte baas dat ik ben, had ik geen noodvoorraad natvoer in huis. Wel een blikje gerookte sardientjes.

Dat is nu half op :Y) Catsits maar instructie gegeven dat de andere helft er vanavond in mag, als het normale voer dan nog steeds niet aangeraakt wordt. En ze anders natvoer mogen gaan halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211085998
Ik bezit een filterkoffie apparaat.
pi_211086048
:W vanuit het cafeetje. De sfeer is als een bruin café zonder kleedjes ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:23:01 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211086176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij ons op het werk is een hele aparte koffiehierarchie en door historische ontwikkelingen hoort mijn functie in de hoogste koffie trede. Altijd janken wanneer andere functies (die dus alleen de plebskoffie mogen tappen) koffie voor me gaan halen :')
Koffiehiërarchie?

Bij wat voor toko werk jij dan joh? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211086379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik bezit een filterkoffie apparaat.
Filterkoffie beste koffie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211086429
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.

Maar als je het in een week met 10 minuten per dag zou kunnen opschuiven is dat denk ik handiger, voor het verdere verloop van de dag ook.

Je kunt ook één klok (die niet automagisch verzet wordt) op de huidige tijd laten staan en op basis daarvan blijven prikken.
En Cat ook, bedankt voor het meedenken :)

Op zich zou 9u de komende weken eigenlijk wel beter uitkomen dus houden we het daar even op.
Daarna weer langzaam naar 10u denk ik :Y
pi_211086652
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En Cat ook, bedankt voor het meedenken :)

Op zich zou 9u de komende weken eigenlijk wel beter uitkomen dus houden we het daar even op.
Daarna weer langzaam naar 10u denk ik :Y

Hoe is het met je kat eigenlijk?
Spoilers!
pi_211086694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe is het met je kat eigenlijk?
Hij lijkt behoorlijk happy op dit moment :) springen en klimmen gaat ook een stuk beter dan een paar maanden geleden.

De suikerziekte gaan we niet onder controle krijgen dus verder hem maar goed in de gaten houden :) en hopelijk blijft hij nog een tijdje zo vrolijk.
pi_211086701
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Koffiehiërarchie?

[ afbeelding ]

Bij wat voor toko werk jij dan joh? :D
Een hiërarchische :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:31:05 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211086861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat heerlijk archaïsch joh

Ik ben 'opgegroeid' op werk met geen koffie halen voor anderen omdat je dan als de secretaresse/hulpje wordt gezien. En heb nu een manager die dat heel vaak voor mij doet
Het went maar niet en eigenlijk is het ook zo treurig allemaal :')
pi_211087034
French press ftw.

Bij mijn eerste baan mocht je geen koffie voor collegas halen omdat iedereen even van hun plek af moet.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211087075
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging :D

In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezen _O- en commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet. :o
pi_211087103
Sinds we voor alle 10-12 artsen werken ipv 1 op 1 krijgen ze geen koffie meer. :Y)
Ouderwets jonguh!

Er zijn wel 2 of 3 artsen die ons af en toe verblijden met een bakkie. Gewoon spontaan.
Veel coll in het secretariaat maken een pot thee voor de hele bende, maar koffie haal je gewoon voor jezelf of hooguit voor nog iemand en jezelf.
pi_211087112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging :D

In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezen _O- en commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet. :o
Wat was dat voor café :?
Fiets ^O^
pi_211087158
quote:

Entertaining ^O^
Spoilers!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:55:20 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087206
quote:

Klinkt als Haagse koffietent
pi_211087232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat was dat voor café :?
Fiets ^O^
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)
pi_211087420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Entertaining ^O^
Ik wist het al, maar ik ben ook geen echte ernumse. Kon heel veel niet verstaan :D
pi_211087509
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Bij mijn eerste baan mocht je geen koffie voor collegas halen omdat iedereen even van hun plek af moet.
Micropauzes ^O^ meteen een rondje om een plasje een kletspraat met iemand en je bent zo 5-10 min verder.
Mijn bedrijfsarts was hier fan van.
pi_211087646
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Micropauzes ^O^ meteen een rondje om een plasje een kletspraat met iemand en je bent zo 5-10 min verder.
Mijn bedrijfsarts was hier fan van.
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de vader van de garageman - kijken in een andere stad én voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Vergaande studie vooraf op reviews, prijzen en kosten verzekering.
pi_211087652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)
😂 Vermakelijk.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:38:48 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087656
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de garageman - kijken en voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYI :+
pi_211087664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:38 schreef Molo het volgende:

[..]
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYI :+
Aan de kust.
Er zijn geen rooie en blauwe in de regio. -O-

Hier zijn het duiven en kraaien rond de kerktoren. :R
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:59:03 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_211087835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?
Sonata Arctica O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2023 @ 13:02:44 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aan de kust.
Er zijn geen rooie en blauwe in de regio. -O-

Hier zijn het duiven en kraaien rond de kerktoren. :R
Vaker poetsen dan maar :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 14:20:37 #58
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211088646
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:59 schreef Troel het volgende:

[..]
Sonata Arctica O+
O+
Ik heb tot op het laatste moment getwijfeld om een kaartje te kopen, maar ik was écht te moe ;(
Edit: Ik heb ze ook al 4 of 5 keer gezien, zie ik in m'n agenda ;)
pi_211088855
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Allemaal aparte machines?
Of heeft de top een barista?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211088967
Mijn lege dag bestaat uit boodschappen en eckte Joodse viskoekjes maken.
Tussendoor steeds zitten want veel werk, dus rug :wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211089090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:55 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bah, alles komt nou wel tegelijkertijd. Sterkte voor jullie :*
pi_211089134
quote:

SPOILER
Ook dat nog :{
Spoilers!
pi_211089220
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Allemaal aparte machines?
Of heeft de top een barista?
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
pi_211089245
quote:

SPOILER
Oh nee. Sterkte :{
pi_211089259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
Soms mis ik het kantoorleven een klein beetje. Dit soort hiërarchieën _O-
pi_211089363
quote:

SPOILER
😳
pi_211089370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Beetje treurig wel. :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:37 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_211089382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
O+
Ik heb tot op het laatste moment getwijfeld om een kaartje te kopen, maar ik was écht te moe ;(
Edit: Ik heb ze ook al 4 of 5 keer gezien, zie ik in m'n agenda ;)
Ik al een keer of 8. Volgend jaar nieuw album, dus dat wordt dan weer eentje erbij :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:49 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211089386
quote:

SPOILER
:{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211089550
-O- Blues -O-

:*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:32:21 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_211089963
Ach Blues, hopelijk snel een goede uitslag voor jullie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211090326
:* voor @Blues en haar geliefde g.

Lukt het wel een beetje om alles te doen naast het werk?
pi_211090711
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
:* voor @:blues en haar geliefde g.

Lukt het wel een beetje om alles te doen naast het werk?
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄

Tnxx voor jullie liefs maar alles oké, geen LE *O* ze belde net.
pi_211090727
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄

Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaal :*
pi_211090942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaal :*
Nou, wat zij zegt! Fijn dat het geen longembolie was, maar weer gedoe en stress en afwachten. Ik snap die hoofdpijn wel.

quote:

Dit was toch wel geinig vermaeck voor eventjes, maar ik denk dat ik er geen uren zou willen zitten :D
pi_211091136
Fijn @Blues wat een opluchting.

En nee @Isabeau Prima plek om een uurtje door te brengen maar ik ik geloof niet dat ik dat uitgebreid wil lunchen, al zag de kaart er prima uit en was alles schoon
pi_211091456
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.

En ze hebben gratis koffie. Senseo, dat dan weer wel.
pi_211091620
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.

Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezen ;)
pi_211091738
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Gelukkig vlot uitslag.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211091953
*O*
pi_211092113
quote:

Daar is geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211092250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezen ;)
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.
pi_211092342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.
Dat heb ik ook gelezen en moest daar ook aan denken. Het was niet zo dat ze uitgebreid zaten te roken, maar al rokend naar buiten liepen
pi_211092923
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:

Ik vind het ook zo zalig om met een boek uitzoeken in onze dorpsbieb ook maar gewoon een beetje te zitten en rond te kijken. O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2023 @ 20:31:04 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211092976
Heb de bieb de laatste maanden ook weer herondekt. Die van Haarlem Centrum, al mag Schalkwijk er ook wel zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211093030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:31 schreef borisz het volgende:
Heb de bieb de laatste maanden ook weer herondekt. Die van Haarlem Centrum, al mag Schalkwijk er ook wel zijn.
HC is geweldig. De plek alleen al O+
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 20:39:56 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211093117
Laatste keer in een bibliotheek, dat was in Letland. Nadat ze me vertelden dat het uitzichtsplatform gesloten was, was ik ook alweer snel vertrokken

[ Bericht 1% gewijzigd door derLudolf op 26-10-2023 21:01:30 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211093205
Pfoe wat fijn @Blues en g van goede uitslag, maar wat een schrik weer zo. Die hoofdpijn snap ik ook wel ja :*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:58:48 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211093467
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de vader van de garageman - kijken in een andere stad én voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2023 @ 21:05:27 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211093618
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]
HC is geweldig. De plek alleen al O+
Ben eigenlijk me hele leven al Bieb-lid. Maar er zaten jaren bij waar de Bieb een soort van goed doel was :+. Ben er wel weer meer gebruik van aan het maken.

Morgen geen wandeling. Maar de provincie in. Mn eige provincie Noord-Holland, een dagje Hoorn. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211093773
Hoorn is leuk!

Ik lees m'n leven lang al meestal boeken uit de bieb.
Soms een gekregen of gekocht boek.
Nooit (meer) ebooks of zelfs luisterboeken. Heerlijk eckte boeken O+

Ik lees nu weer een pareltje (vd bieb) Twee Broers van Jhumpa Lahiri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:13:33 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211093798
hier is de eerste fok!ker levend aangekomen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:22:04 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_211094010
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Barreltje het volgende:
hier is de eerste fok!ker levend aangekomen O+
De vorige was DOA?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211094080
Zit te genieten van Floortje, ze zit nu in Zimbabwe, mooie dingen doen de mensen daar.

Ik lees tegenwoordig alleen maar e-books. Makkelijk overal mee naar toe te nemen, lichter en vooral ook groter lettertype. Maar ik mis wel de geur van echte boeken en het spelen met de bladzijden
pi_211094127
Ereader is vooral handig als je véél boeken mee wilt hebben, maar ze niet wilt tillen *O*
Als ik 1 boek bij me heb dan het liefst papier.
pi_211094193
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk :D
Je discrimineert :D
Spoilers!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:32:51 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211094264
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, heel erg :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211094290
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Rijtuig profilering heet dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')