Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken.
Dit klinkt wel super knusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.
Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuisquote:
Gewoon een leuk uitje dusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een leuk uitje dusGeniet er van.
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genotenquote:
Maar je hoeft niet meteen weer terug hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is
Dat zou jammer zijn van het uitje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is
Zeker. En in de Steenstraat zijn nog wat meer leuke winkels, ik kom de tijd heus wel doorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug heJe mag best iets langer genieten van je boek
Lekker!!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.
Hoe is het bij jullie?
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.
Hoe is het bij jullie?
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near futurequote:
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn.
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
Ehh, nou ja 1e wet van kringloop is dat je nooit vindt wat je zoekt. 2e wet van kringloop is dat je ws niet met lege handen terugkomtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
Klein detailquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Sfeerimpressie vanaf Schiphol.
Wat mist er hier?
[ afbeelding ]
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.
Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
Ja tochquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijk
Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.
Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
Klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Koffiehiërarchie?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij ons op het werk is een hele aparte koffiehierarchie en door historische ontwikkelingen hoort mijn functie in de hoogste koffie trede. Altijd janken wanneer andere functies (die dus alleen de plebskoffie mogen tappen) koffie voor me gaan halen
Filterkoffie beste koffie.quote:
En Cat ook, bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.
Maar als je het in een week met 10 minuten per dag zou kunnen opschuiven is dat denk ik handiger, voor het verdere verloop van de dag ook.
Je kunt ook één klok (die niet automagisch verzet wordt) op de huidige tijd laten staan en op basis daarvan blijven prikken.
Hoe is het met je kat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En Cat ook, bedankt voor het meedenken
Op zich zou 9u de komende weken eigenlijk wel beter uitkomen dus houden we het daar even op.
Daarna weer langzaam naar 10u denk ik
Hij lijkt behoorlijk happy op dit momentquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe is het met je kat eigenlijk?
Een hiërarchischequote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffiehiërarchie?
[ afbeelding ]
Bij wat voor toko werk jij dan joh?![]()
Wat heerlijk archaïsch johquote:
Wat was dat voor caféquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging![]()
In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezenen commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet.
Entertainingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging![]()
In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezenen commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet.
Klinkt als Haagse koffietentquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)quote:
Ik wist het al, maar ik ben ook geen echte ernumse. Kon heel veel niet verstaanquote:
Micropauzesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij mijn eerste baan mocht je geen koffie voor collegas halen omdat iedereen even van hun plek af moet.
Goeie👍🏼quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Micropauzesmeteen een rondje om een plasje een kletspraat met iemand en je bent zo 5-10 min verder.
Mijn bedrijfsarts was hier fan van.
😂 Vermakelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYIquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie👍🏼
Ha…na 18 jaar gaan we - met de garageman - kijken en voor een proefrit voor een andere auto voor mijEen witte
![]()
Vergaande studie vooraf op reviews, prijzen en kosten verzekering.
Aan de kust.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYI
Sonata Arcticaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?
Vaker poetsen dan maarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aan de kust.
Er zijn geen rooie en blauwe in de regio.![]()
Hier zijn het duiven en kraaien rond de kerktoren.
quote:
Allemaal aparte machines?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:55 schreef Blues het volgende:
Mijn lege dag bestaat uit boodschappen en eckte Joodse viskoekjes maken.
Tussendoor steeds zitten want veel werk, dus rug
Oh bah, alles komt nou wel tegelijkertijd. Sterkte voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Ook dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Allemaal aparte machines?
Of heeft de top een barista?
Oh nee. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms mis ik het kantoorleven een klein beetje. Dit soort hiërarchieënquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
😳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje treurig wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
Ik al een keer of 8. Volgend jaar nieuw album, dus dat wordt dan weer eentje erbijquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Ik heb tot op het laatste moment getwijfeld om een kaartje te kopen, maar ik was écht te moe
Edit: Ik heb ze ook al 4 of 5 keer gezien, zie ik in m'n agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte![]()
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
voor @:blues en haar geliefde g.
Lukt het wel een beetje om alles te doen naast het werk?
Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaalquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄
Tnxx voor jullie liefs maar alles oké, geen LEze belde net.
Nou, wat zij zegt! Fijn dat het geen longembolie was, maar weer gedoe en stress en afwachten. Ik snap die hoofdpijn wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaal
Dit was toch wel geinig vermaeck voor eventjes, maar ik denk dat ik er geen uren zou willen zittenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.
En ze hebben gratis koffie. Senseo, dat dan weer wel.
Gelukkig vlot uitslag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄
Tnxx voor jullie liefs maar alles oké, geen LEze belde net.
Daar is geen speld tussen te krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezen
Dat heb ik ook gelezen en moest daar ook aan denken. Het was niet zo dat ze uitgebreid zaten te roken, maar al rokend naar buiten liepenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.
Ik vind het ook zo zalig om met een boek uitzoeken in onze dorpsbieb ook maar gewoon een beetje te zitten en rond te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.
En ze hebben gratis koffie. Senseo, dat dan weer wel.
HC is geweldig. De plek alleen alquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:31 schreef borisz het volgende:
Heb de bieb de laatste maanden ook weer herondekt. Die van Haarlem Centrum, al mag Schalkwijk er ook wel zijn.
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie👍🏼
Ha…na 18 jaar gaan we - met de vader van de garageman - kijken in een andere stad én voor een proefrit voor een andere auto voor mijEen witte
![]()
Vergaande studie vooraf op reviews, prijzen en kosten verzekering.
Ben eigenlijk me hele leven al Bieb-lid. Maar er zaten jaren bij waar de Bieb een soort van goed doel wasquote:
De vorige was DOA?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Barreltje het volgende:
hier is de eerste fok!ker levend aangekomen
Je discrimineertquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |