--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
LinkedIn-parodie op Instagram:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?
🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijnquote:Een meeting plannen, maar niet komen opdagen. Is dat een nieuwe trend? 🤷🏼♀
Ik zit vanochtend weer als een gele peen via Google Meet naar mezelf te staren, omdat er wéér iemand niet komt opdagen. Wat is dat joh?
Ik bied nu al een aantal maanden 30-minuten calls aan. Deze kun je via mijn profiel aanvragen en daarin geef ik wat tips en tricks en bespreken we een mogelijke samenwerking.
Nou, daar wordt rijkelijk gebruik van gemaakt. Helemaal geweldig! ❤
Alleen merk ik dat er van de 8 calls, altijd 1 persoon niet komt opdagen of 2 minuten voor de call annuleert. Zonder berichtje. Gewoon uit agenda verwijderd en door.
Dan ontstaat er bij mij toch enige irritatie.
Ik ben geen chatbot hè, die het niet merkt of jij er wel of niet bent. 🤖
Ik snap de verwarring met alle AI tools van tegenwoordig, maar ik ben nog steeds van vlees en bloed.
Als ik mijn tijd voor jou vrijhoud, dan verwacht ik dat er op z’n minst respectvol met die tijd wordt omgegaan. ⌛
Want ik ga ervan uit dat als jij met een klant een meeting plant, dat je ook gewoon komt opdagen toch?
Is deze trend alleen bij mij gaande of herken je dit? 🥕
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Personal Branding Expertquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.
Was ik dat maar.quote:
Ik snap die wortel nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?quote:Waarom het soms goed is om even een pas op de plaats te maken.
Nooit zat ik een dag zonder werk, sterker nog, ik stond altijd 'aan' en er kwamen steeds meer mooie kansen op mijn pad waar ik geen nee tegen kon zeggen. Hoewel ik mijn werk og steeds fantastisch vind, begon er toch iets te knagen. Wie ben ik ook alweer naast mijn baan?
Om daar achter te komen heb ik onlangs mijn baan opgezegd zonder te weten what's next. Dat is spannend, maar gaf mij de kans om te reflecteren op waar ik nu sta, om uit te rusten en dingen te doen waar ik anders geen tijd voor heb. Zo heb ik de afgelopen weken genoten in de Italiaanse Piemonte (zie foto). Verder heb ik mijn eigen bedrijf opgericht.
Nee vind het een normale post en snap haar ook wel dat ze een tijd ontslag heeft genomen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Burn out in 3, 2, ...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"
Remote, uiteraard.quote:
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jouquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
M’n tweede maand ondernemerschap. Bam. Volle week met buikgriep op bed. 🤒
Mijn eerste reactie: Ja, dit komt dus heel slecht uit in m’n planning.
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Mijn mantra was afgelopen dagen dan ook: Niet ruziën met de realiteit. 🤛🏻
Hoe ging jij om met die eerste dagen ziek zijn als ondernemer?
Of om daar een LinkedIn post van te fabriceren én ook nog op de 'post' knop te drukken ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jou
En als je je kennelijk vooral zo druk maakt om het wel of niet in orde komen van de planning, hoe ziek ben je dan?De zeer zeldzame keren dat ik écht griep had kon het me echt geen ene fuck schelen of dingen wel of niet af waren, alsof ik de energie had om daar over na te denken
Mijn eerste dagen als ondernemer waren zowel spannend als slopend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Vieze zwetende kut met diarreequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Wat een dom wief, sorry hoor.quote:Nee ik wil je geen baan aanbieden.
Regelmatig krijg ik connectieverzoeken op LinkedIn.
Iedereen is welkom in mijn netwerk.
Ik wil je dan graag leren kennen.
Iedereen stuur ik een persoonlijk bericht.
Zo weet ik wie je bent en wat je bezig houdt in het leven.
Steeds vaker krijg ik antwoorden als:
- Leuk om te connecten, MAAR ik heb al een hele leuke baan.
- Bedankt dat je mijn connectieverzoek hebt geaccepteerd, MAAR ik ben niet opzoek naar een nieuwe baan.
- Thanks voor de acceptatie, MAAR ik wil zit helemaal op mijn plek bij mijn werkgever.
Mensen, calm down!
Ik zeg altijd: rustig maar, ik wil je geen baan aanbieden.
Steeds vaker voel ik de angst door het scherm heen als ik mensen een bericht stuur.
Steeds vaker krijg ik het gevoel dat ik me moet bewijzen dat ik niets van iemand wil.
Steeds vaker twijfel ik aan het persoonlijk contact omdat ik ook weleens de vraag krijg: dit is zeker een geautomatiseerd bericht?!
Wait, what?!
Veel mensen in mijn netwerk zijn angstig en/of achterdochtig voor Recruiters.
Daarom hierbij een oproep aan alle Recruiters die mensen uit een baan proberen te trekken.
Dat is niet de manier!
Zo hoort Recruitment in mijn ogen niet te zijn.
Recruitment is een fantastisch vak.
Door mensen écht de juiste rol aan te bieden VOORKOM JE UITSTROOM en CREEER JE WERKGELUK.
Zit je in Recruitment en voel je je aangesproken?
Benieuwd hoe ik dat doe?
Stuur mij dan a.u.b. een privé berichtje, want dit KAN en MOET anders.
quote:Delilah Hoogstad Je werkt volgens jouw profiel pas 10 weken voor jezelf, na een niet verlengd jaarcontract. Daarvoor zitten meerdere banen. Als je dan nu al moedeloos wordt, zou ik je adviseren wat aandacht te besteden aan weerbaarheid, zeker als geambieerd ondernemer..
@daNpy je hebt zeker gelijk. Alleen is Delilah geen recruiter die iets van iemand wil, want ze heeft geen vacatures in beheer. Het zal je verbazen, maar er bestaan echt nog mensen die alleen oprechte interesse hebben in andere mensen. Zonder daar iets van terug te willen. Iedereen in haar netwerk wilt ze graag leren kennen. Waarom zou ze anders met je verbinden? Alleen om gebruik te maken van elkaars netwerk? Daar heeft ze geen connecties voor nodig, want ze heeft al een uitstekend netwerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:22 schreef daNpy het volgende:
Als je als recruiter geen baan aan wil bieden op een "professioneel" netwerk, waarom maak je dan connecties met onbekenden?
Heb je niks te doen of denk je dat het Facebook is ofzo?
Hoe kom jij bij een LI-bericht van 2 jaar oud?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
[..]
Wat een dom wief, sorry hoor.
Een reactie van. Marco is scherp:
[..]
Oh zo oud? Ze stuurde een nieuw bericht maar toen keek ik naar de rest en vind deze nog dommerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij een LI-bericht van 2 jaar oud?
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Wat een mens, dat was haar tweede verhaal ook nog nadat ze kritiek op haar eerste had gekregenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Genoeg bronstige mannen te vinden op Linkedin Poaahhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..
Allemaal van die beta aasgieren die hopen dat als ze vol medelijden en compassie reageren op zo'n wijf, ze d'r nummer krijgen. En niet inzien dat het een verkooppraatje is, schijnvriendelijkheid, en dat zij degene zijn die in een reusachtige Venusvliegenvanger landen. Zo triestquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Genoeg bronstige mannen te vinden op Linkedin Poaahhhh
quote:
Ja, zo'n teamleider heb ik ook. Wijkt continue af van het onderwerp, blijft maar ratelen en maakt alles langdradig. Goede vent verder, en het is meer iets voor het kantoorirritaties topic, maargoedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n collega, hij praat vijf kwartier in een uur, herhaalt alles drie keer, en als hij een keer wil afronden begint hij altijd met 'lang verhaal kort', maar vaak luister ik dan al niet meer.
Zat er ook een spatie tussen elke zin?quote:De tekst die er in stond, maakte het nog erger.
De zinnen waren wollig.
Het vakjargon vloog je om de oren.
De zinnen duurden eindeloos.
Er stonden woorden en zinnen waar zelfs Einstein geen chocola van kan maken.
Dat was aanwijzing 2.
De lijst met functie eisen bevatten 18(!) bullets.
De lijst met voorwaarden was beperkt tot 3(!) bullets.
#Teammarcoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb twee 50+ mannen in mijn Linkedin netwerk die ik op al die lekkere wijven foto's met dito tekst zie afgaan, standaard. Dus het werkt helaas welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..
Die zijn dan toch single of hebben een vrouw zonder LinkedIn want dat is me toch triestquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb twee 50+ mannen in mijn Linkedin netwerk die ik op al die lekkere wijven foto's met dito tekst zie afgaan, standaard. Dus het werkt helaas wel
Een ervan heb ik korte tijd meegemaakt als incident manager bij een bedrijf en was toen ook al een eng glijertype, dus het zijn gewoon enge mannen die op elke vrouw reageren, vermoed ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dan toch single of hebben een vrouw zonder LinkedIn want dat is me toch triest
https://www.linkedin.com/(...)426830639886336-K6e6quote:Lieve allen,
Ik ben een bootvluchteling, het heeft vijf jaar geduurd om veilig in Nederland te komen. Mijn afkomst is gekenmerkt door onderdrukking, apartheid en genocides. Ik heb de oorlog meegemaakt en dierbaren verloren.
Ik beloofde mijn ouders om iets van mijn leven te maken. Rechten studeren gaf me hoop, omdat rechtvaardigheid altijd zegeviert en de wet geen oog heeft voor kleur of afkomst.
Helaas blijkt dat het recht selectief wordt toegepast, niet op basis van feiten. Zoals de internationale wetgeving dat volledig met de voet wordt getreden door het Westen ingeval ze het lievelingetje op de mat moeten roepen, Israël(zie video). Nee, dan geldt de wetgeving niet, en alle resoluties van de VN tegen Israël ook niet.
De politiek (dezelfde politiek die geen woord zegt over de genocide die plaatsvindt in Palestina), buigt zich over de slogan: "From the river to the sea, Palestine will be Free," ondanks een uitspraak van het strafhof dat deze niet als antisemitisch wordt beschouwd en vrijelijk mag worden geuit. Toch lijkt de politiek opnieuw het recht te negeren en willen ze dit verbieden. Onze wetgevende macht wordt niet serieus genomen, wederom.
Ten tweede, lijkt het dat niet alle levens evenveel waarde hebben. Als je op mij lijkt, is het schijnbaar meer aanvaardbaar om uitgemoord te worden dan wanneer je wit bent. Is het bij jullie bekend dat islamofobie is toegenomen? Wisten jullie dat afgelopen week een zesjarig jongetje uit Chicago 26 keer is neergestoken door een witte man, puur omdat hij een Palestijn was? Waarschijnlijk zijn jullie hier niet van op de hoogte. Maar stel je voor dat een moslim of een Arabier een vergelijkbare moord pleegt – zouden de kranten dan niet overuren draaien? Is dit rechtvaardig en eerlijk?
Hoe denken jullie dat deze dubbele maatstaven en selectieve verontwaardiging op basis van afkomst ervaren worden door mij en andere mensen van kleur? Kunnen jullie je in onze schoenen verplaatsen? Hoe zou het voelen als jij een persoon van kleur zou zijn en zou ervaren wat ik nu doormaak? Zou je net als ik niet verdrietig zijn?
Ik snap dat Europa gebukt gaat onder schuldgevoelens richting de Joden en dat is meer dan terecht. Maar om dan een land vrij spel te geven voor genocide onder het mom van zelfverdediging en dan bang zijn om in te grijpen terwijl de internationale wet wordt overtreden…Gaat dat niet ver?
We vragen ons vaak af hoe het nou kon dat zoveel joden vermoord werden. Kijk eens vandaag om je heen en dan heb je het antwoord. Eerst dehumaniseren ze de mensen voor wie je moet wegkijken, daarna werkt de media mee en dan geloven we dat de mensen in hele mooie pakken het beter weten dan wij, het volk. Dan komen onze eigen belangen. Zoals onze functies of andere zaken die ons individueel kunnen schaden. Dus zijn we stil en we geloven het wel.
De wet is voor iedereen, ongeacht wie je bent, het zal gevolgd en gehandhaafd moeten worden. Punt uit!
Ik zal het blijven zeggen: Staakt-het-vuren-nu!
Wat mij betreft is dit topic niet helemaal de plek om de inhoudelijke discussie hierover te voerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:04 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)426830639886336-K6e6
Mevrouw was een bootvluchtelingetje en gaat nu zeiken over islamofobie terwijl in heel Europa antisemitisme al jaren toeneemt. Mevrouw haalt huidkleurtjes erbij om te beweren dat als je blank bent dat het meer geaccepteerd wordt dat je andere mensen ombrengt. Mevrouw roept dat er een genocide wordt gepleegd op de Palestijnen maar denkt natuurlijk nooit na over de 300.000 doden in Jemen waar Saoedi-Arabië verantwoordelijk voor is. Is dat dan geen genocide?
Nee deze mevrouw doet schijnheilig en hypocriet.
Ik vind 'm wel mooi, een LinkedIn-post van 4 kantjes om te ageren tegen een vacaturetekst van 4 kantjes.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, een LinkedIn-post van 4 kantjes om te ageren tegen een vacaturetekst van 4 kantjes.
Hij doet niet eens de moeite te verbergen dat hij het niet zelf heeft verzonnen. De engelse versie staat gewoon op de afbeelding bij de tekst.quote:Als je een 'Ik haat mijn baan'-dag hebt, probeer dan dit eens:
Ga naar de apotheek, ga naar de thermometerafdeling en koop een rectale thermometer van Johnson & Johnson.
Zorg ervoor dat je dit merk krijgt.
Wanneer je thuiskomt, doe de deur op slot, trek de gordijnen dicht en koppel de telefoon los, zodat je niet gestoord wordt.
Trek zeer comfortabele kleding aan en ga in je favoriete stoel zitten.
Open de verpakking en verwijder de thermometer.
Plaats het nu voorzichtig op een tafel of een oppervlak, zodat het niet kapot gaat of kapot kan gaan.
Nu begint het leuke gedeelte.
Haal de bijsluiter uit de doos en lees deze aandachtig.
Je zal merken dat er in kleine lettertjes een verklaring staat:
"Elke rectale thermometer gemaakt door Johnson & Johnson wordt persoonlijk getest en vervolgens ontsmet."
Sluit nu je ogen en herhaal vijf keer hardop:
"Ik ben zo blij dat ik niet op de afdeling thermometerkwaliteitscontrole bij Johnson & Johnson werk."
Eens?
Lesley van Opstal 🎯
En ik wens je een fijne dag 😂
——
💬 Wat ik doe?
Ik help bedrijven aan de juiste kandidaten.
——
En doe dit door:
👉 Recruiters te trainen of;
👉 Kandidaten voor ze te werven!
❤️ Laten we connecten!
✉️ slide in mijn DM’s ‘t kost niets
Wat een klapmongool is dat...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:53 schreef Ypmaha het volgende:
Van onze vriend Lesley van Opstal:
[..]
Hij doet niet eens de moeite te verbergen dat hij het niet zelf heeft verzonnen. De engelse versie staat gewoon op de afbeelding bij de tekst.
Een "angstmanager"quote:Het aantal keren dat ik ziek ben geweest toen ik nog in loondienst werkte is op één hand te tellen.
Één keer ben ik langdurig ziek geweest.
Dat was in een periode waarin angst heel sterk aanwezig was in mijn leven en ik uitgeput was geraakt door het strijden hiermee.
Ik heb toen alle ruimte gekregen van mijn werkgever om de tijd te nemen voor mijn herstel en in kleine stappen het werk weer te hervatten.
Iets waar ik tot op de dag van vandaag nog heel dankbaar voor ben.
En weet je wie ik daar vooral dankbaar voor ben?
Mijn leidinggevende.
Zij zag mij.
Zij nam mijn verhaal serieus.
Zij zei tegen mij; “Heleen, misschien is het beter dat je nu naar huis gaat. We hebben volgende week wel weer even contact.”
Het waren niet alleen maar woorden, maar ik voelde ook daadwerkelijk de ruimte die ik kreeg voor mijn herstel.
Ook in de periode die volgde.
De rol van mijn leidinggevende hierin is van onschatbare waarde geweest.
En ik realiseer me; zij kon dat doen omdat het beleid hiernaar was.
Je kunt als manager nog zo veel goeds willen voor je werknemers, maar wanneer de organisatie hier geen ruimte toe laat, kan je niets.
Wanneer een manager wel ‘zegt’ dat je de ruimte krijgt, maar je voelt dat je functie op het spel staat - zijn die woorden van geen betekenis.
Angstmanagement gaat dus niet alleen over het individu.
Angstmanagement gaat ook over bedrijfscultuur en leiderschapsstijl; hoe ‘veilig’ is het? Vanuit welke intentie wordt er besloten en gehandeld?
Mentale gezondheid van werknemers begint bij een ‘mentaal gezond’ bedrijf.
En de leiders zijn de rolmodellen.
Het is belangrijk dat zij weten hoe je mentale klachten bespreekbaar maakt, zodat ze hierin een open en veilige cultuur kunnen creëren.
In het kader hiervan heb ik een vragenlijst opgesteld, speciaal voor leidinggevenden en managers, die handvatten geeft om angst laagdrempelig bespreekbaar te maken bij werknemers - zowel op het gebied van werk als privé.
Wil je de vragenlijst ontvangen?
Reageer met ‘’Ja’’ in de comments én maak een connectie met mij via de knop 'meer' (of 3 puntjes op mobiel) naast 'bericht' in mijn profiel, kies 'connectie maken'. Dan kan ik je de vragenlijst opsturen!
Ja hoor dit zal absoluut gebeurd zijn....quote:Telefoongesprek met een opdrachtgever (echt gebeurd):
Intermediair: 'Zou je als zzp'er willen werken voor een grote internationale organisatie die schijnzelfstandigheid wil bestrijden?'
Ik: 'Ja, hoor zeker.'
Intermediair: 'Ben je van maandag t/m vrijdag beschikbaar van 9:00 - 18:00 uur?'
Ik: 'Uhm in principe wel...'
Intermediair: 'Je komt te werken op het hoofdkantoor in Apeldoorn.'
Ik: 'Kan ik niet vanuit huis mijn werk doen? Ik woon en werk in Leiden.'
Intermediair: 'Nee, ze willen echt dat je naar kantoor komt.'
Ik: 'Iedere dag?'
Intermediair: 'Ja, het liefst wel.'
Ik: 'Maar waarom dan? Ik vind het prima om voor belangrijke zaken naar kantoor te komen als het niet anders kan, maar niet als het niet hoeft'.
Intermediair: 'Nee sorry. Ze willen zicht op het werk behouden en dat je verplicht deelneemt aan de teamvergaderingen. En de vrijmibo kan je natuurlijk ook niet overslaan.'
Ik: 'Het gaat om het bestrijden van schijnzelfstandigheid toch?'
Intermediair: 'Ja dat klopt'.
Ik: 'En u weet dat ik zzp'er én arbeidsrechtjurist ben...?'
Intermediair: 'Uh ja... maar als u niet naar kantoor wilt komen dan zoeken we een andere kandidaat.'
Ik: 'Oké, veel succes. Ook met het bestrijden van schijnzelfstandigheid.'
Intermediair: 'Uhh ja bedankt... Wellicht volgende keer beter?'
Ik: 'Volgende keer beter. Tot ziens.'
Intermediair: 'Tot ziens.'
Maargoed dat hij er bij zet dat het echt is gebeurdquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja hoor dit zal absoluut gebeurd zijn....![]()
![]()
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
https://www.linkedin.com/(...)01813063151617-wbPL/quote:Toen ik net op kamers was, namen mijn ouders eindelijk een kat.
Mijn hele jeugdige leven had ik het zonder huisdier moeten stellen en ik was de deur nog niet uit of ja hoor, daar kwam Bommel, een zwart-witte kater, brutaal en al even charmant.
Toen Bommel wat ouder werd en wat meer rust vond, ontdekte hij mijn vaders schoot. Zo lag hij avond aan avond bij hem. De arme man kon geen kant op, pakte links zijn koffie met zijn rechterhand want op de linkerarm lag Bommel, met zijn kop in mijn vaders hand.
Als papa het dan echt niet langer op kon houden, tilde hij Bommel heel voorzichtig op en legde hem zachtjes op zijn warme stoel. Vaak accepteerde Bommel dit maar niet zonder verstoorde blik.
Na de plas nam mijn vader braaf zijn plek weer in.
Toen Bommel een aantal jaren geleden overleed was mijn vader heel duidelijk: er kwam geen andere kat. Ook als mijn moeder het nog eens voorzichtig te berde bracht, was mijn vader onvermurwbaar: zo'n kat bracht zijn vrijheid veel te veel in gevaar.
Niet zijn woorden maar weldegelijk de reden erachter.
Belachelijk vond ik het, dat hij mijn moeder geen dier gunde omdat hij zelf zijn grenzen niet beter kon stellen.
Ik schrijf dit stuk overigens zittend op de grond, met houten billen, dorst en koude rillingen;
Nana is op schoot in slaap gevallen en ik vind het zo lullig om haar eraf te zetten....
'facebook is een deur verder' als enige reactiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:59 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)01813063151617-wbPL/
Een uur gespendeerd met het typen van een verhaal over je kat en bijna niemand reageert er op.
Ik las het ook en als enige reactie met 7 likes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
'facebook is een deur verder' als enige reactie![]()
![]()
Sowieso altijd raarrrrrr als een volwassene een ouder 'papa' of 'mama' noemt.
Dat er nog gereageerd wordt op een verhaal van 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
https://www.linkedin.com/(...)40567092125696-5oAv/quote:Vaak passen we onszelf aan…..en raken op die manier dat lijntje, die verbinding met onszelf kwijt…….
Wat, als je jezelf niet meer zou aanpassen aan je omgeving, maar jouw omgeving kiest, die bij je past?
Niet meer strijden en vechten om te passen in de gegeven omstandigheden.
Maar creatie aanzetten.
En t zo cre-eren dat de omgeving bij je past.
Omdat het je keuze is.
Vanuit die pure verbinding met jezelf, jouw zielsverbinding.
Dus welke keuze kan je maken. Heb je te maken.
Zodat je omgeving bij je past als die lekker zittende jas.
Jij kiest welke jas.
Jij voelt welke jas jou als gegoten zit.
De jas waarmee je makkelijk door elke storm navigeert.
Dus doe de niet passende jassen uit, doe de harnassen uit.
Trek de lekkere jas aan waarin je helemaal kan ontspannen,
De jas die zich vormt naar jou, jouw lichaam.
Cre-eer de omgeving die past bij jou, net als die lekkerzittende jas.
Benieuwd of deze tekst jou inspireert tot nieuwe keuzes?
Of dat je terugkijkt op je leven en zegt ‘ja, dat koos ik inderdaad!’
.
.
#omgevingsgevoeligheid #zielsblauwdruk #wiebenje #hersteldeverbinding #keuzes #persoonlijkegroei #soulconnection
Moet nu aan Dorus en zijn twee motten denkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:10 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)40567092125696-5oAv/
Heeft het jullie ook geïnspireerd om een jas te passen?
Kennen deze mensen het concept en doel van een hashtag wel?quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:10 schreef HSG het volgende:
#omgevingsgevoeligheid #zielsblauwdruk #wiebenje #hersteldeverbinding #keuzes #persoonlijkegroei #soulconnection
Volg jij #zielsblauwdruk niet dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Kennen deze mensen het concept en doel van een hashtag wel?
Niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Jammer dat het van de speld komt.quote:Op zondag 5 november 2023 11:16 schreef manny het volgende:
https://speld.nl/2023/11/(...)s-voor-reageren-uit/
Gniffel.
Vast voor 1000 euro startbudget een cursus SEO voor Dummies gevolgd, inclusief gratis tablet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Eigenpijperijquote:Op zondag 5 november 2023 11:16 schreef manny het volgende:
https://speld.nl/2023/11/(...)s-voor-reageren-uit/
Gniffel.
Incl belachelijke narcisten foto.quote:. De EMB test is kwakzalverij
Door middel van een vingerprik kan je niet jouw gezondheid achterhalen.
Als er 1 test is die vaak in opspraak is, is het de EMB bloedtest wel. De meningen lopen enorm uiteen.
Sommige zijn er helemaal fan van en andere totaal niet.
Tijd om hier eens meer over te delen.
Inmiddels werk ik ruim 3 jaar met de EMB test. En ik heb er super goede resultaten mee behaald.
Vind ik de test voor iedereen passend? Nee, het is niet one size fits all.
➡ Wat is de EMB test?
Bloedtesten in de reguliere zorg kunnen bloedarmoede, ijzertekort, schildklierafwijkingen, auto-immuunziekten en bepaalde infecties aan het licht brengen.
Uit het bloed kan echter veel meer informatie gehaald worden.
De bloedtest gebeurd d.m.v. bioresonantie. Dit betekent dat er op trillingsniveau wordt gekeken. Bij ziekte of onbalans in het lichaam is de trilling verstoord. Hierdoor kun je inzicht krijgen welke organen/ meridianen zijn ontregeld en welke voeding hiervoor verantwoordelijk is.
➡ Is dit zweverig?
Nee, zoals Einstein al lang geleden ontdekte kun je door trillingen heel veel meten.
➡ Is het geschikt voor iedereen?
Nee. En dit is waar het vaak “mis” gaat. De testen worden los aangeboden als verdienmodel. En dan verliest het echt zijn kracht.
Mijn werkwijze is dat ik altijd n.a.v. een uitgebreid gesprek bekijk of deze test waardevol is voor iemand. Of dat een ander lab onderzoek meer passend zou zijn.
Ik geloof er dus niet in dat je de beste resultaten krijgt als je de test los op internet besteld, zonder daarbij überhaupt een gesprek gehad te hebben met een therapeut. Want het draait altijd om het hele plaatje.
Dus ja ik geloof in de kracht van de EMB test, mits je hem juist gebruikt. En dat is een compleet traject waarbij je jouw klant echt goed kent en weet wat er allemaal speelt.
Alleen dan kun je een passend herstelplan maken. Dat kan niet als je alleen een testuitslag ziet zonder iemand überhaupt gesproken te hebben.
Wat vind jij van de EMB test?
quote:.Ik vind het eigenlijk een grappige foto, zo kom je niet professioneel over. Je hemd achterste voren en zonder bh. Je zet jezelf hier letterlijk in je hemd en dit is een voorteken hoe je je cliënten uit kleedt. Wellicht eens een goed advies vragen? Oh ja en je verdiepen in de achtergrond en het ontbreken van enige evidence van wat je zegt.
Het ís ook echt kwakzalverij, maar zij zet het dus neer als edgy titel van haar zelfpromotie.quote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Incl belachelijke narcisten foto.
Kruidenvrouwtje krijgt de volle laag van echte artsen in de reacties
[..]
horizon levensreis paden kruispunt reis bestemming reis reis kruispunt reisquote:🎈 Vandaag markeer ik een bijzondere mijlpaal: ik ben officieel voor de tweede keer 18 geworden! 🥳 Dat klopt, 36 lentes jong, en met een hart vol dankbaarheid en ogen gericht op de horizon.
Toen ik mijn eerste 'volwassenheid' omarmde, was ik net begonnen met het verkennen van de grote, wijde wereld. Autorijden mocht dan wel, maar de richting van mijn levensreis? Die was nog helemaal open. 🚗💨 Nu, een tweede set van 18 jaar later, begrijp ik de paden die ik heb bewandeld. Deze jaren hebben me mijn ware zelf laten vinden, mijn passies laten ontdekken en geleerd hoe ik echt in het leven kan staan. 👣
In de spiegel van zelfreflectie en ervaring heb ik de kracht van authenticiteit leren kennen: het belang van jezelf kunnen zijn, in elk facet van het leven. 🌟 Op dit spannende kruispunt van mijn persoonlijke en professionele reis, kijk ik terug met een gevoel van vervulling en vooruit met een gevoel van verwondering. De bestemming is misschien nog onbekend, maar de reis is al een prachtig verhaal op zich.
Voor iedereen die ook deze bijzondere leeftijd nadert, bereikt heeft of nog eens wil herbeleven, deel je verhalen 📖 , je lessen en je licht. Wat heeft de reis van het leven je geleerd over authenticiteit, over jezelf zijn? 💬
Een diepe buiging 🙇♂️ en dank aan iedereen die deel uitmaakt van mijn verhaal. En als je ook aan het kruispunt staat, of gewoon je gedachten wilt delen, laten we dan de reis samen voortzetten. hashtag#Connect 🔗
hashtag#Authenticiteit 🎭 hashtag#PersoonlijkeGroei 🌱 hashtag#Diversiteit
Dat is een ventquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
horizon levensreis paden kruispunt reis bestemming reis reis kruispunt reis
in de spiegel van zelfreflectie en ervaring heb ik de kracht van authenticiteit leren kennen ..
Bron?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
horizon levensreis paden kruispunt reis bestemming reis reis kruispunt reis
in de spiegel van zelfreflectie en ervaring heb ik de kracht van authenticiteit leren kennen ..
URL?quote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
LinkedIn gebruiken om te kwakzalven is ook wel weer een nieuw dieptepunt hoor, alhoewel die "coaches" natuurlijk min of meer hetzelfde doen vaak.quote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een linkje ook wel zo handig hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op, iedereen weet onderhand hoe je de LI post zoekt
Ik vind het eigenlijk niet zo netjes naar de evt poster op LIquote:Op woensdag 15 november 2023 07:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind een linkje ook wel zo handig hoor.
Ik solliciteerde laatst op een managementfunctie, nota bene in een nogal wetenschappelijk aangelegde organisatie. Kwamen ze na twee gespreksrondes ineens met een assessment op de proppen, waaronder een persoonlijkheidstest met 200 vragen.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:26 schreef manny het volgende:
[..]
Over de modellen die die HR kwakzalvers gebruiken heeft Patrick Vermeren een geweldig boek geschreven (helaas vrij prijzig) waarin ie DISC, Anneagram, Belbin teamrollen, enzovoort langs de wetenschappelijke meetlat legt, en je voelt het al aankomen: er blijft niets van over. De meeste populaire HR tools zijn complete onzin.
Dat is een extra factor nog inderdaad, wat is sociaal wenselijk gedrag en hoe is een persoon echt dagelijks op de werkvloer.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik solliciteerde laatst op een managementfunctie, nota bene in een nogal wetenschappelijk aangelegde organisatie. Kwamen ze na twee gespreksrondes ineens met een assessment op de proppen, waaronder een persoonlijkheidstest met 200 vragen.![]()
Ik word veel liever afgewezen op inhoudelijke gronden dan op zoiets ongrijpbaars. In de inleiding stond "er zijn geen goede of foute antwoorden", maar ze zijn natuurlijk wel op zoek naar bepaalde antwoorden.![]()
Ik heb maar zo sociaal wenselijk mogelijk geantwoord, kreeg daardoor zelfs het predicaat extravert terwijl ik mezelf als introvert beschouw.![]()
Baan wel gekregen trouwens.
Ik denk dat er een handjevol echt goede coaches/interim managers zijn. En een hele bubbel vol met bullshit coaches, die gebruik maken van de zwakte van mensen.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:21 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is een extra factor nog inderdaad, wat is sociaal wenselijk gedrag en hoe is een persoon echt dagelijks op de werkvloer.
Terug naar LinkedIn. Als je soms die posts leest, en de profielfoto erbij ziet, dan ben ik echt benieuwd hoe zo een persoon die #andersdenker #bevlogenverbinder is nou echt is in een gesprek, en hoe die zo een coaching dan aanpakt.
Ik vrees dat die leven van (desperate) mensen op zoek naar hulp en die van coach naar coach hoppen, omdat "niets werkt". Ook hier: een duidelijk link naar de goede oude kwakzalver. Ja: dit zijn dikke vette aannames, want ik heb geen idee eigenlijk. Ik ken die #ademcoaches en hun klanten niet.
Post gewoon de link als je een verhaal copy/paste.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op, iedereen weet onderhand hoe je de LI post zoekt
Zeg dat danquote:Op woensdag 15 november 2023 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo netjes naar de evt poster op LI
Waar is de LinkedIn post?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:07 schreef alki het volgende:
Iemand al de fake verhalen over de verkiezingen gelezen??
k zat gisteravond na de NOS Uitslagenavond in de taxi naar huis bij een jongen van 28, hij vroeg voorzichtig of ik blij was met het resultaat en ik zei dat ik heel verdrietig was. Hij zei: “moet je nagaan hoeveel pijn dit voor mij doet, ik ben Marokkaans en moslim.”
Hij was opgegroeid in de Schilderswijk en vertelde dat hij sociaal werk had gestudeerd en nu werkte met jongeren die net zoals hij uit buurten kwamen waar het een stuk gemakkelijker is om in de criminaliteit te belanden dan jongeren uit pak ‘m beet het Gooi.
bladie blah
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktopquote:VANDAAG IS EEN ZWARTE DAG ⚫️
We staan namelijk na 20 jaar op omvallen.
En temidden van alle ellende in de wereld, hebben ook wij een beetje hulp nodig.
Kan gebeuren. 🤷🏼♂️
Deze recessie komt hard aan bij Buutvrij for life.
Eén van onze grootste opdrachtgevers kan opeens niet aan zijn verplichtingen voldoen. Kan gebeuren.
Twee opdrachten gaan opeens niet door. Kan gebeuren.
Andere campagnes worden uitgesteld tot volgend jaar. Kan ook gebeuren.
En daarmee is ons steengoede team - dat ‘op de groei’ is aangenomen - opeens topzwaar. Onze reserves zijn op en we missen zoveel omzet dat ons voortbestaan na 20 jaar plotseling gevaar loopt. En ook dat kan dus gebeuren.
Je begrijpt: het liefst laten we dat NIET gebeuren.
Wat een mooi rijtje. 🙏
We lopen altijd al langs het randje, want principes kosten geld. We werken niet voor gokbedrijven, we zijn één van de initiatiefnemers en auteurs van ‘Fossiel No Deal’, en hebben geld nooit leidend gemaakt in de keuze voor opdrachtgevers. En dat levert geen dikke bankrekening op, maar wel een mooi rijtje:
Business for good. 🍀
Circulair slapen met Royal Auping, Slaafvrije Chocolade met Tony's Chocolonely, plasticvrije oceanen met Dopper, Bring Back Friday met IKEA, Artsen zonder Grenzen Nederland, Squla, Natuur & Milieu, Hawaiian | Poké Bowl, Dilmah Tea, Feelgood Vuurwerk, @yoni, Omroep ZWART, HandicapNL.. Ik kan nog wel even doorgaan. Ik geloof echt dat business for good en good for business hand in hand kunnen en moeten gaan. Maar zonder (snel)betalende opdrachten en opdrachtgevers stopt ’t feest.
Daarom: Grote Ophefuitverkoop. 🏴☠️ 🌈
Er komt een hoop prachtig werk aan in 2024. Maar daar moeten we dan wel komen. Wat we nodig hebben, is: betaald werk waar we onze tanden in kunnen zetten. En dan ’t liefst: meteen afgerekend. Daarom zetten we onszelf in de uitverkoop.
Startschot op Black Friday. 💥
Black Friday is het tegenovergestelde van waar wij voor staan. En tóch gaan we meedoen: Grote Ophefuitverkoop bij Buutvrij, met spectaculaire aanbiedingen. Tussen Black Friday en het einde van het jaar is Buutvrij één grote pressure cooker. Iedereen met een dringende merkuitdaging (en nog een potje op te maken) kan een dag Buutvrij afnemen. In één dag krijg je een sexy antwoord op jouw uitdaging.
Dus het is nu of nooit (meer). 💯
Wat heb je nodig? Een serie posts of posters? Een merkverhaal met wat meer seks? Een quickscan van je website? Een activatie-idee voor volgend jaar? Een peptalk voor je personeel? Nou hup dan. Als je ooit met Buutvrij had willen werken, dan is dit je kans. Misschien wel de laatste.
Ophef om onszelf niet op te hoeven heffen. 🔥
We hebben ontzettend veel zin om de komende maand all in en all out te gaan. Doe mee: leg een opdracht bij ons neer en vertel het aan lieve mensen om je heen. Want dit wordt sowieso HE-LE-MAAL het einde.
Vind jij het ook fijn als we blijven bestaan?
Pak die deal. Ga naar https://lnkd.in/eH33bVrR
Delen = 💛
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktopquote:GROTE OPHEFUITVERKOOP BIJ BUUTVRIJ ☠️ 🍀
“Als je vandaag geld uitgeeft, doe het dan aan iets goeds” 🌈
Korte versie: Het is crisis. We zitten in de knel en hebben je hulp nodig. 🧺
Ons mooie clubje lieve mensen dat elke dag hard werkt voor een betere wereld, staat op omvallen. En ook al staan we bekend om ons werk voor een duurzame toekomst, die van ons staat op het spel. 🍀
Daarom doen we voor het eerst (en voor het laatst) mee aan Black Friday.
En verkopen we onze ziel. Niet aan de duivel maar wel aan jou. 💙
Heb je nog budget over dit jaar?
Help ons. Dan helpen wij jou. 💪
Altijd al eens met ons willen werken?
Dan is dit je kans. Misschien wel de laatste. ⚫️
https://lnkd.in/eFX5-CR8
Meer achtergrond en een persoonlijk verhaal?
Lucas interviewde Maarten en Reuben voor Adformatie. 🙏
https://lnkd.in/eDezDWtW
/lief dagboekquote:Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef HSG het volgende:
Seizoenen gaan en komen.
Vandaag aan het bladeren ruimen. De platanen laten nu d'r bladeren ook vallen, prachtige grote bladeren. Het is wel blad dat niet snel vergaat. Daarom ruimen wij het op. Alle vermeende problemen [geloof zelf dat de natuur veel sterker is als wij denken] over stikstof en natuur ten spijt deze bomen trekken zich hier niets van aan! Dat ontslaat ons niet van de verplichting om er zorgvuldig mee om te gaan! Heb daarom goede hoop dat "onze" 3 platanen ons zullen overleven!
De aloude psalm 104 getuigd van de schoonheid van de schepping.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
![]()
quote:𝗛𝗼𝗲 𝗺𝗶𝗲 𝗴𝗼𝗿𝗲𝗻𝗴 𝗹𝗲𝗶𝗱𝗱𝗲 𝘁𝗼𝘁 𝘃𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀𝗰𝗵𝗮𝗽 𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗲𝗲𝗿𝘀𝘁𝗲 𝘁𝗼𝗲𝘃𝗼𝗲𝗴𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗶𝗷𝗻 𝘁𝗲𝗮𝗺!
🇮🇩 De oplettende lezer weet dat ik een groot fan van de 𝗜𝗻𝗱𝗼𝗻𝗲𝘀𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝗸𝗲𝘂𝗸𝗲𝗻
ben. Je zou voor de gein de mie goreng van hier eens moeten proberen!
👱♀️ Toch moet me eerst even wat anders van het hart. Ik heb namelijk een 𝗯𝗹𝗼𝗻𝗱𝗲 𝗕𝗿𝗮𝗯𝗮𝗻𝘁𝘀𝗲 𝗴𝗶𝗴𝗮𝗻𝘁 aan mijn team toegevoegd. En die Brabantse gigant wil ik graag even uitlichten.
🏖️ Wat begon als 𝗼𝗻𝘀𝗰𝗵𝘂𝗹𝗱𝗶𝗴 𝗴𝗲𝗼𝘂𝘄𝗲𝗵𝗼𝗲𝗿 𝗼𝗽 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺, leidde al snel tot een ontmoeting op het strand in Canggu. Een ontmoeting met Lia Visser en haar vriend Alwin, twee mensen die inmiddels tot 𝗺𝗶𝗷𝗻 𝗕𝗮𝗹𝗶𝗻𝗲𝘀𝗲 𝘃𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻
behoren.
🙋♀️ Men zegt wel eens dat ik snel eet. Nou, over de mie goreng die ik met Lia at deed ik ruim 3 uur. Reden hiervoor was het 𝗲𝗻𝘁𝗵𝗼𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝗺𝗲 van Lia, de 𝗴𝗼𝗲𝗱𝗲 𝘃𝗿𝗮𝗴𝗲𝗻 die ze stelde en het 𝗹𝘂𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻 naar mijn antwoorden.
☕️ Wat volgde was een lekker bakkie in één van duizenden cafés op Bali, waarin ik piekfijn vertelde wat ik exact doe. Binnen een ruft en een zucht concludeerden we dat 𝗵𝗲𝘁 𝘁𝗼𝗲𝘃𝗼𝗲𝗴𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗟𝗶𝗮 𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗶𝗷𝗻 𝘁𝗲𝗮𝗺 𝗲𝗲𝗻 𝗹𝗼𝗴𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘃𝗼𝗹𝗴𝘀𝘁𝗮𝗽 zou zijn.
📞 𝗜𝗻𝗺𝗶𝗱𝗱𝗲𝗹𝘀 𝗯𝗲𝗻𝗮𝗱𝗲𝗿𝘁 𝗟𝗶𝗮 𝗸𝗮𝗻𝗱𝗶𝗱𝗮𝘁𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗼𝗽𝗲𝗻𝘀𝘁𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲 𝘃𝗮𝗰𝗮𝘁𝘂𝗿𝗲𝘀, 𝗯𝗲𝗴𝗲𝗹𝗲𝗶𝗱𝘁 𝘇𝗲 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗲𝗻 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗲𝘂𝗻𝘁 𝘇𝗲 𝗵𝗲𝘁 𝗴𝗲𝗵𝗲𝗹𝗲 𝘀𝗼𝗹𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗲𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀.
💪 Ik ben echt ongelooflijk 𝘁𝗿𝗼𝘁𝘀 op de stappen die ik samen met Lia heb gezet en kijk er naar uit om hier vrolijk mee door te gaan!
Een 𝗮𝗮𝗻𝗽𝗮𝗸𝗸𝗲𝗿 𝗽𝘂𝗿 𝘀𝗮𝗻𝗴, zullen we maar zeggen!
hashtag#remotewerken hashtag#digitalnomad hashtag#vrijheid hashtag#onafhankelijk hashtag#samenwerking hashtag#trots hashtag#recruiter hashtag#recruiterlogistiek hashtag#recruitersupplychain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:31 schreef Evangelion het volgende:
Blonde Brabantse gigant
[..]hashtag# #hashtagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Mijn godquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:32 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie nu pas "binnen een ruft en een zucht".
Is dat een combi van "een vloek en een zucht" en "een poep en een scheet"
oh jammer hahaquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat komt door het kopieren/plakken maar het leest wel grappig
Gelul. Veel allochtonen hebben op de PVV gestemd. Niemand maakt zich zorgen in die groep. Dat is vooral een propaganda van blanke linkse kiezers die de buitenlanders proberen te omarmen in een soort van neppe "kom maar hier hoor arme buitenlander". Het is juist die kiezer waar de allochtoon niks mee heeft qua politieke thema'squote:Op donderdag 23 november 2023 14:07 schreef alki het volgende:
Iemand al de fake verhalen over de verkiezingen gelezen??
k zat gisteravond na de NOS Uitslagenavond in de taxi naar huis bij een jongen van 28, hij vroeg voorzichtig of ik blij was met het resultaat en ik zei dat ik heel verdrietig was. Hij zei: “moet je nagaan hoeveel pijn dit voor mij doet, ik ben Marokkaans en moslim.”
Hij was opgegroeid in de Schilderswijk en vertelde dat hij sociaal werk had gestudeerd en nu werkte met jongeren die net zoals hij uit buurten kwamen waar het een stuk gemakkelijker is om in de criminaliteit te belanden dan jongeren uit pak ‘m beet het Gooi.
bladie blah
Gevalletje "Fatima Dakmar" lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gelul. Veel allochtonen hebben op de PVV gestemd. Niemand maakt zich zorgen in die groep. Dat is vooral een propaganda van blanke linkse kiezers die de buitenlanders proberen te omarmen in een soort van neppe "kom maar hier hoor arme buitenlander". Het is juist die kiezer waar de allochtoon niks mee heeft qua politieke thema's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |