--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
LinkedIn-parodie op Instagram:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?
🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijnquote:Een meeting plannen, maar niet komen opdagen. Is dat een nieuwe trend? 🤷🏼♀
Ik zit vanochtend weer als een gele peen via Google Meet naar mezelf te staren, omdat er wéér iemand niet komt opdagen. Wat is dat joh?
Ik bied nu al een aantal maanden 30-minuten calls aan. Deze kun je via mijn profiel aanvragen en daarin geef ik wat tips en tricks en bespreken we een mogelijke samenwerking.
Nou, daar wordt rijkelijk gebruik van gemaakt. Helemaal geweldig! ❤
Alleen merk ik dat er van de 8 calls, altijd 1 persoon niet komt opdagen of 2 minuten voor de call annuleert. Zonder berichtje. Gewoon uit agenda verwijderd en door.
Dan ontstaat er bij mij toch enige irritatie.
Ik ben geen chatbot hè, die het niet merkt of jij er wel of niet bent. 🤖
Ik snap de verwarring met alle AI tools van tegenwoordig, maar ik ben nog steeds van vlees en bloed.
Als ik mijn tijd voor jou vrijhoud, dan verwacht ik dat er op z’n minst respectvol met die tijd wordt omgegaan. ⌛
Want ik ga ervan uit dat als jij met een klant een meeting plant, dat je ook gewoon komt opdagen toch?
Is deze trend alleen bij mij gaande of herken je dit? 🥕
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Personal Branding Expertquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer die losse regels en stomme smileys. Wat een idioten.
Was ik dat maar.quote:
Ik snap die wortel nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lotte de Man - Personal Branding Expert
[..]
Ik irriteer me vooral aan dit bericht vanwege de bijbehorende foto waar ze de camera zwoel aan kijkt en dan net die tattoo moet laten zien die op haar onderarm is gekalkt. Gewoon bewust. Zal wel de ‘personal branding’ zijn
Aandacht aandacht en nog eens aandacht.
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?quote:Waarom het soms goed is om even een pas op de plaats te maken.
Nooit zat ik een dag zonder werk, sterker nog, ik stond altijd 'aan' en er kwamen steeds meer mooie kansen op mijn pad waar ik geen nee tegen kon zeggen. Hoewel ik mijn werk og steeds fantastisch vind, begon er toch iets te knagen. Wie ben ik ook alweer naast mijn baan?
Om daar achter te komen heb ik onlangs mijn baan opgezegd zonder te weten what's next. Dat is spannend, maar gaf mij de kans om te reflecteren op waar ik nu sta, om uit te rusten en dingen te doen waar ik anders geen tijd voor heb. Zo heb ik de afgelopen weken genoten in de Italiaanse Piemonte (zie foto). Verder heb ik mijn eigen bedrijf opgericht.
Nee vind het een normale post en snap haar ook wel dat ze een tijd ontslag heeft genomen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of druipt het naar complimenten vissen er van af?
Burn out in 3, 2, ...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ík werk zo superhard, ík sta altijd 'aan', ík ben geweldig!"
Remote, uiteraard.quote:
Nou nou nou nou nou….quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een wortel in haar kut, lijkt mij vrij duidelijk.
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jouquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
M’n tweede maand ondernemerschap. Bam. Volle week met buikgriep op bed. 🤒
Mijn eerste reactie: Ja, dit komt dus heel slecht uit in m’n planning.
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Mijn mantra was afgelopen dagen dan ook: Niet ruziën met de realiteit. 🤛🏻
Hoe ging jij om met die eerste dagen ziek zijn als ondernemer?
Of om daar een LinkedIn post van te fabriceren én ook nog op de 'post' knop te drukken ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid beschrijven zodat iedereen in gedachten alleen nog denkt aan een kotsende en spuitpoepende jou
En als je je kennelijk vooral zo druk maakt om het wel of niet in orde komen van de planning, hoe ziek ben je dan?De zeer zeldzame keren dat ik écht griep had kon het me echt geen ene fuck schelen of dingen wel of niet af waren, alsof ik de energie had om daar over na te denken
Mijn eerste dagen als ondernemer waren zowel spannend als slopend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Ik ben al sinds de middelbareschool niet meer een hele week ziek geweest. Dat is dus minimaal 10 jaar geleden.
Maar nu is het al een week het volle festijn. Weg zweten in bed, met kop boven de pot, scheel kijken uit je ogen en al misselijk worden van het benoemen van voedsel. 🍔
Daarbij komt dat ik mezelf continu moet vertellen dat er niks aan te doen is. Dat rust nemen nu belangrijk is. Dat piekeren over wat er eigenlijk op de planning stond niet zorgt voor een plotselinge griep genezing.
En heel eerlijk, het is maar een weekje. Waar maak ik mij druk om. Dat werk wacht wel hoor, dat ligt morgen nog net zo op mij te wachten.
Vieze zwetende kut met diarreequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Wat een dom wief, sorry hoor.quote:Nee ik wil je geen baan aanbieden.
Regelmatig krijg ik connectieverzoeken op LinkedIn.
Iedereen is welkom in mijn netwerk.
Ik wil je dan graag leren kennen.
Iedereen stuur ik een persoonlijk bericht.
Zo weet ik wie je bent en wat je bezig houdt in het leven.
Steeds vaker krijg ik antwoorden als:
- Leuk om te connecten, MAAR ik heb al een hele leuke baan.
- Bedankt dat je mijn connectieverzoek hebt geaccepteerd, MAAR ik ben niet opzoek naar een nieuwe baan.
- Thanks voor de acceptatie, MAAR ik wil zit helemaal op mijn plek bij mijn werkgever.
Mensen, calm down!
Ik zeg altijd: rustig maar, ik wil je geen baan aanbieden.
Steeds vaker voel ik de angst door het scherm heen als ik mensen een bericht stuur.
Steeds vaker krijg ik het gevoel dat ik me moet bewijzen dat ik niets van iemand wil.
Steeds vaker twijfel ik aan het persoonlijk contact omdat ik ook weleens de vraag krijg: dit is zeker een geautomatiseerd bericht?!
Wait, what?!
Veel mensen in mijn netwerk zijn angstig en/of achterdochtig voor Recruiters.
Daarom hierbij een oproep aan alle Recruiters die mensen uit een baan proberen te trekken.
Dat is niet de manier!
Zo hoort Recruitment in mijn ogen niet te zijn.
Recruitment is een fantastisch vak.
Door mensen écht de juiste rol aan te bieden VOORKOM JE UITSTROOM en CREEER JE WERKGELUK.
Zit je in Recruitment en voel je je aangesproken?
Benieuwd hoe ik dat doe?
Stuur mij dan a.u.b. een privé berichtje, want dit KAN en MOET anders.
quote:Delilah Hoogstad Je werkt volgens jouw profiel pas 10 weken voor jezelf, na een niet verlengd jaarcontract. Daarvoor zitten meerdere banen. Als je dan nu al moedeloos wordt, zou ik je adviseren wat aandacht te besteden aan weerbaarheid, zeker als geambieerd ondernemer..
@daNpy je hebt zeker gelijk. Alleen is Delilah geen recruiter die iets van iemand wil, want ze heeft geen vacatures in beheer. Het zal je verbazen, maar er bestaan echt nog mensen die alleen oprechte interesse hebben in andere mensen. Zonder daar iets van terug te willen. Iedereen in haar netwerk wilt ze graag leren kennen. Waarom zou ze anders met je verbinden? Alleen om gebruik te maken van elkaars netwerk? Daar heeft ze geen connecties voor nodig, want ze heeft al een uitstekend netwerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:22 schreef daNpy het volgende:
Als je als recruiter geen baan aan wil bieden op een "professioneel" netwerk, waarom maak je dan connecties met onbekenden?
Heb je niks te doen of denk je dat het Facebook is ofzo?
Hoe kom jij bij een LI-bericht van 2 jaar oud?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
[..]
Wat een dom wief, sorry hoor.
Een reactie van. Marco is scherp:
[..]
Oh zo oud? Ze stuurde een nieuw bericht maar toen keek ik naar de rest en vind deze nog dommerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij een LI-bericht van 2 jaar oud?
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Wat een mens, dat was haar tweede verhaal ook nog nadat ze kritiek op haar eerste had gekregenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:25 schreef C.L.Werner het volgende:
Die lotte de man![]()
Genoeg bronstige mannen te vinden op Linkedin Poaahhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..
Allemaal van die beta aasgieren die hopen dat als ze vol medelijden en compassie reageren op zo'n wijf, ze d'r nummer krijgen. En niet inzien dat het een verkooppraatje is, schijnvriendelijkheid, en dat zij degene zijn die in een reusachtige Venusvliegenvanger landen. Zo triestquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Genoeg bronstige mannen te vinden op Linkedin Poaahhhh
quote:
Ja, zo'n teamleider heb ik ook. Wijkt continue af van het onderwerp, blijft maar ratelen en maakt alles langdradig. Goede vent verder, en het is meer iets voor het kantoorirritaties topic, maargoedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n collega, hij praat vijf kwartier in een uur, herhaalt alles drie keer, en als hij een keer wil afronden begint hij altijd met 'lang verhaal kort', maar vaak luister ik dan al niet meer.
Zat er ook een spatie tussen elke zin?quote:De tekst die er in stond, maakte het nog erger.
De zinnen waren wollig.
Het vakjargon vloog je om de oren.
De zinnen duurden eindeloos.
Er stonden woorden en zinnen waar zelfs Einstein geen chocola van kan maken.
Dat was aanwijzing 2.
De lijst met functie eisen bevatten 18(!) bullets.
De lijst met voorwaarden was beperkt tot 3(!) bullets.
#Teammarcoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
[..]
Wat een dom wief, sorry hoor.
Een reactie van. Marco is scherp:
[..]
Ik heb twee 50+ mannen in mijn Linkedin netwerk die ik op al die lekkere wijven foto's met dito tekst zie afgaan, standaard. Dus het werkt helaas welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Altijd weer die gratuite vraag op het eind, om de bronstige mannen op linkedin te activeren..
Die zijn dan toch single of hebben een vrouw zonder LinkedIn want dat is me toch triestquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb twee 50+ mannen in mijn Linkedin netwerk die ik op al die lekkere wijven foto's met dito tekst zie afgaan, standaard. Dus het werkt helaas wel
Een ervan heb ik korte tijd meegemaakt als incident manager bij een bedrijf en was toen ook al een eng glijertype, dus het zijn gewoon enge mannen die op elke vrouw reageren, vermoed ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dan toch single of hebben een vrouw zonder LinkedIn want dat is me toch triest
https://www.linkedin.com/(...)426830639886336-K6e6quote:Lieve allen,
Ik ben een bootvluchteling, het heeft vijf jaar geduurd om veilig in Nederland te komen. Mijn afkomst is gekenmerkt door onderdrukking, apartheid en genocides. Ik heb de oorlog meegemaakt en dierbaren verloren.
Ik beloofde mijn ouders om iets van mijn leven te maken. Rechten studeren gaf me hoop, omdat rechtvaardigheid altijd zegeviert en de wet geen oog heeft voor kleur of afkomst.
Helaas blijkt dat het recht selectief wordt toegepast, niet op basis van feiten. Zoals de internationale wetgeving dat volledig met de voet wordt getreden door het Westen ingeval ze het lievelingetje op de mat moeten roepen, Israël(zie video). Nee, dan geldt de wetgeving niet, en alle resoluties van de VN tegen Israël ook niet.
De politiek (dezelfde politiek die geen woord zegt over de genocide die plaatsvindt in Palestina), buigt zich over de slogan: "From the river to the sea, Palestine will be Free," ondanks een uitspraak van het strafhof dat deze niet als antisemitisch wordt beschouwd en vrijelijk mag worden geuit. Toch lijkt de politiek opnieuw het recht te negeren en willen ze dit verbieden. Onze wetgevende macht wordt niet serieus genomen, wederom.
Ten tweede, lijkt het dat niet alle levens evenveel waarde hebben. Als je op mij lijkt, is het schijnbaar meer aanvaardbaar om uitgemoord te worden dan wanneer je wit bent. Is het bij jullie bekend dat islamofobie is toegenomen? Wisten jullie dat afgelopen week een zesjarig jongetje uit Chicago 26 keer is neergestoken door een witte man, puur omdat hij een Palestijn was? Waarschijnlijk zijn jullie hier niet van op de hoogte. Maar stel je voor dat een moslim of een Arabier een vergelijkbare moord pleegt – zouden de kranten dan niet overuren draaien? Is dit rechtvaardig en eerlijk?
Hoe denken jullie dat deze dubbele maatstaven en selectieve verontwaardiging op basis van afkomst ervaren worden door mij en andere mensen van kleur? Kunnen jullie je in onze schoenen verplaatsen? Hoe zou het voelen als jij een persoon van kleur zou zijn en zou ervaren wat ik nu doormaak? Zou je net als ik niet verdrietig zijn?
Ik snap dat Europa gebukt gaat onder schuldgevoelens richting de Joden en dat is meer dan terecht. Maar om dan een land vrij spel te geven voor genocide onder het mom van zelfverdediging en dan bang zijn om in te grijpen terwijl de internationale wet wordt overtreden…Gaat dat niet ver?
We vragen ons vaak af hoe het nou kon dat zoveel joden vermoord werden. Kijk eens vandaag om je heen en dan heb je het antwoord. Eerst dehumaniseren ze de mensen voor wie je moet wegkijken, daarna werkt de media mee en dan geloven we dat de mensen in hele mooie pakken het beter weten dan wij, het volk. Dan komen onze eigen belangen. Zoals onze functies of andere zaken die ons individueel kunnen schaden. Dus zijn we stil en we geloven het wel.
De wet is voor iedereen, ongeacht wie je bent, het zal gevolgd en gehandhaafd moeten worden. Punt uit!
Ik zal het blijven zeggen: Staakt-het-vuren-nu!
Wat mij betreft is dit topic niet helemaal de plek om de inhoudelijke discussie hierover te voerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:04 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)426830639886336-K6e6
Mevrouw was een bootvluchtelingetje en gaat nu zeiken over islamofobie terwijl in heel Europa antisemitisme al jaren toeneemt. Mevrouw haalt huidkleurtjes erbij om te beweren dat als je blank bent dat het meer geaccepteerd wordt dat je andere mensen ombrengt. Mevrouw roept dat er een genocide wordt gepleegd op de Palestijnen maar denkt natuurlijk nooit na over de 300.000 doden in Jemen waar Saoedi-Arabië verantwoordelijk voor is. Is dat dan geen genocide?
Nee deze mevrouw doet schijnheilig en hypocriet.
Ik vind 'm wel mooi, een LinkedIn-post van 4 kantjes om te ageren tegen een vacaturetekst van 4 kantjes.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, een LinkedIn-post van 4 kantjes om te ageren tegen een vacaturetekst van 4 kantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |