Ho ho, die lijkwade was haar idee.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind zo mooi dat nergens staat waar Hester wilde. Dit hele feest draait alleen om Ton.
Ja lekker goedkoop, uit schuldgevoel zeker omdat ze hem zo tot last was ofzoquote:
Had niet gezien dat je het bericht eerder al had gepost maar wat een ziek iets en dan die foto erbij. Ik vind het treurig. Alles voor de likes.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh ik had dit keer nog niet doorgeklikt.![]()
Wie zet nu zijn overleden-vrouw-in-lijkwade op LinkedIn.Foto's van zo'n intiem moment, de laatste reis van je vrouw en moeder van je kinderen.
Het lijkt wel alsof dat zijn manier van coping is: "Kijk mij eens goed voor mijn vrouw gezorgd hebben tijdens haar ziekte en na haar overlijden." En ik kan me voorstellen dat alle likes en reacties hem goed doen.
Maar waar het voor mij wringt is dat hij een start-up heeft opgericht op het gebied van dementie, en verder niet werkt. En het zal dáárom zijn dat hij dit steeds op LinkedIn zet in plaats van Facebook.
Ik vind het vooral triest dat je zo'n verhaal voor je eigen gewin gebruikt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:46 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Had niet gezien dat je het bericht eerder al had gepost maar wat een ziek iets en dan die foto erbij. Ik vind het treurig. Alles voor de likes.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat je zo'n verhaal voor je eigen gewin gebruikt.
Zo'n hamamdoek van de Actionquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Zij zei lijkwade. Hij hoorde Grand foulard.
Daar zou ik ook over gesproken hebben wel, vantevoren.
Ja, dat stukje is wel echt tenenkrommend:quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Zij zei lijkwade. Hij hoorde Grand foulard.
Daar zou ik ook over gesproken hebben wel, vantevoren.
Als het Hester's wens was om in een Indiase sjaal begraven te worden, dan had ze dat wel gezegd lijkt me.quote:Het was Hester’s wens om begraven te worden in een lijkwade. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 250,- en 1000,- kost. Wat een onzin. Ik kocht voor 28,50 een Indiase Grand Foulard (letterlijk vertaald een grote sjaal).
Bij het bericht van mei was ze nog niet overleden. Toen had hij een foto van haar geplaatst zoals ze toen was, vergevorderd dement, helemaal van de kaart. Totaal onnodig en onfatsoenlijk, want zij kon daar al geen toestemming meer voor geven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:46 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Had niet gezien dat je het bericht eerder al had gepost maar wat een ziek iets en dan die foto erbij. Ik vind het treurig. Alles voor de likes.
Dat eerste verhaal is blijkbaar verwijdert.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat stukje is wel echt tenenkrommend:
[..]
Als het Hester's wens was om in een Indiase sjaal begraven te worden, dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
En om zo publiekelijk uit de doeken te doen () dat je er nog geen 3 tientjes voor neergeteld hebt, dat haalt de glans er wel af. Nog even en hij gaf nog de tip erbij dat je bij een bloemist nooit moet aangeven dat het om een (t)rouwboeket gaat, want dan is het prijskaartje hoger.
[..]
Bij het bericht van mei was ze nog niet overleden. Toen had hij een foto van haar geplaatst zoals ze toen was, vergevorderd dement, helemaal van de kaart. Totaal onnodig en onfatsoenlijk, want zij kon daar al geen toestemming meer voor geven.
Jezus zeg.. wat dan daarnaast ook nog eens erg is, is dat zoveel mensen dit liken.. zelfs connecties van mijquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij het bericht van mei was ze nog niet overleden. Toen had hij een foto van haar geplaatst zoals ze toen was, vergevorderd dement, helemaal van de kaart. Totaal onnodig en onfatsoenlijk, want zij kon daar al geen toestemming meer voor geven.
Ik zie het ja. Gelukkig hebben we dit topic nog.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat eerste verhaal is blijkbaar verwijdert.
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:02 schreef Viv het volgende:
[..]
En om zo publiekelijk uit de doeken te doen () dat je er nog geen 3 tientjes voor neergeteld hebt, dat haalt de glans er wel af. Nog even en hij gaf nog de tip erbij dat je bij een bloemist nooit moet aangeven dat het om een (t)rouwboeket gaat, want dan is het prijskaartje hoger.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
Die post heb ik ook gelezen. Haar punt is juist dat suïcidaliteit heel wat verder gaat dan "mentaal moeite". Iets wat men normaal gesproken niet zou doen, en al helemáál niet als dertiger met twee jonge kinderen, kan dan tóch gebeuren. Dat zegt niets over diegene als persoon, en alles over de ernst van zijn psychiatrische ziekte.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:52 schreef corehype het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk een ban...
echter ik zag ne tene post van iemand die postte dat dr broer zelfmoord had gepleegd en twee kids achterliet
dan denk ik echt van :
Moeten we hem natrappen ofzo?
Wat kan mij rotten of die persoon mentaal moeite had, je hebt 2 dochters verdomme
linkedin is shit
Ja, de tekst staat hier nog wel: leolinedance in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #7 - Met sneu stakkersquote:Op vrijdag 29 juli 2022 01:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die post is wel verwijderd lijkt het
Ja dat weet ik, dat heb ik zelf gepostquote:Op vrijdag 29 juli 2022 02:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, de tekst staat hier nog wel: leolinedance in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #7 - Met sneu stakkers
Waarom het is weggehaald is me niet duidelijk. Hopelijk vanwege die foto, dat iemand in zijn omgeving heeft gezegd dat het not done is.
Nee, jij had een screenshot gepost en dat heb ik (vanwege die foto) aangepast naar een copy-paste.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 02:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat heb ik zelf gepost![]()
oww oke!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 02:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, jij had een screenshot gepost en dat heb ik (vanwege die foto) aangepast naar een copy-paste.
Doodscoach klinkt iets als uit de Tweede Wereldoorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:15 schreef Molo het volgende:
Geen lifecoach, maar doorgeslagen zelfhulpboekschrijvende autodidactische Alzheimer- en doodscoach![]()
![]()
Nu weet ik eindelijk wat ik wil worden, is LinkedIn toch noch ergens goed voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doodscoach klinkt iets als uit de Tweede Wereldoorlog.
Ton had best slingers en ballonnen op kunnen hangen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind zo mooi dat nergens staat waar Hester wilde. Dit hele feest draait alleen om Ton.
Misschien waren die er wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ton had best slingers en ballonnen op kunnen hangen.Uiteraard voor Hester, want die vond dat zo leuk.
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6950436944497549315quote:Haar begrafenis wordt de mooiste dag van mijn leven...
Verlies overleven of misschien zelfs vieren??? Mag je dat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |