SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag niet? Oh je bedoelde de eredivisie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, ergens best wel jammer![]()
Zal zondag anders zijn.
Ja eredivisie. Europees altijd gestrestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woensdag niet? Oh je bedoelde de eredivisie.
Luka gaat 6 spuiten aankomende woensdagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel bijzonder dat Slot Minteh laat staan.
tja moet je dilrosun brengen dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Omdat hij niet zal starten tegen Lazio. Wordt weer Stengs hangend op rechts.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Haringkop het volgende:
uiteindelijk zijn zn acties ook wel wat waard, maar hij moet duidelijk leren dat hij niet alleen leeft.quote:
Ja daar heb je gelijk in, dat denk ik ook. Maar Alireza had je ook eerder kunnen brengen, minteh lijkt al twee wedstrijden nergens opquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Omdat hij niet zal starten tegen Lazio. Wordt weer Stengs hangend op rechts.
Keeper? het ging over Sauer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die keeper is 17? Dat geloof ik niet.
Dat is heel mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki is eigenlijk te goed voor de bank.
Kabeltruitje kijk eens dom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die keeper is 17? Dat geloof ik niet.
Heeft vorig jaar ook heel veel wedstrijden centraal gestaan toen we een late goal nodig haddenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gaat even Wieffer centraal proberen om Zerrouki in het elftal te kunnen verwerken
Die is er woensdag wel bijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Netsplitter het volgende:
Nu maar hopen dat Santi zijn enkel niks ernstig js.
ik vind hem vrij normaal lopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Netsplitter het volgende:
Nu maar hopen dat Santi zijn enkel niks ernstig js.
Ik wacht met smart op de traditionele Bosz-dip in de tweede seizoenshelft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Eens met Kenneth, de marge is klein dit seizoen. Die vier punten moeten we nog goed gaan maken.
Volgende week Twente voor de eerste echte test in de competitie.
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de traditionele Bosz-dip in de tweede seizoenshelft.
En toch moet je het nog maar even doen in de Adelaarshorst, Van Donge en Roo Stadion en het Erve Asito.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.
Hopelijk heb ik het mis en komt er inderdaad de traditionele Bosz-dip, maar daar lijkt de Eredivisie me simpelweg veel te zwak voor.
Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.
Hopelijk heb ik het mis en komt er inderdaad de traditionele Bosz-dip, maar daar lijkt de Eredivisie me simpelweg veel te zwak voor.
Het is dan niet te hopen dat wij dat dan volgende week in Enschede gaan doen, want dan sta je al 6/7 ptn achter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.
Ik zie AZ ook nog wel een tijdje meedraaien. Ik sluit niet uit dat Pascal Jansen een goede leerling was van Arend Martijn en het nodige van hem heeft opgestoken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel bizar dat je week na week iedere tegenstander oprolt en maar niet van die vierde plek af komt. Vreemd seizoen met deze niveauverschillen.
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.
Waarschijnlijk niet, aan de andere kant is er wel veel kwaliteit ingeleverd in de eredivisie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, dit gaat echt niet het hele seizoen zo door.
Buiten de top 4 had ik sowieso al het gevoel dat iedere club daar zomaar een keer kan degraderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.
Dat is zeker waar. Maar na de winterstop, enkele blessures of een paar pittige Europese potten verder en beide ploegen gaan echt nog wel eens op zn muil.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, aan de andere kant is er wel veel kwaliteit ingeleverd in de eredivisie.
Go-ahead, Sparta en Excelsior zijn de nieuwe middenmoot.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.
Deze post wilde ik net schrijven haha. GMTA.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.
Heel Rotterdam in het linkerrijtjequote:Op zondag 22 oktober 2023 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Go-ahead, Sparta en Excelsior zijn de nieuwe middenmoot.
Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:30 schreef Caland het volgende:
StengsGod
Kunnen de mensen die hem na één potje afkraakten nu dan écht excuses maken?
Het is ook wel enorme pech dat de enige drie potjes die een beetje moeizaam gingen dit seizoen niet gewonnen werden. Vorig seizoen viel vaak het dubbeltje goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 03:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
vorig jaar scoorde we telkens in de Arne Slotfase en dit seizoen heb ik het gevoel dat we elke wedstrijd belachelijk vroeg scoren.
We zijn zo veelzijdig.
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voorquote:Op zondag 22 oktober 2023 04:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook wel enorme pech dat de enige drie potjes die een beetje moeizaam gingen dit seizoen niet gewonnen werden. Vorig seizoen viel vaak het dubbeltje goed.
Celtic was de eerste helft nog een beetje pittig en de rest van de tegenstanders heb ik het gevoel gehad dat je de wedstrijd 100 keer kon overspelen en we zouden 99 keer winnen
Die mislukte potjes knagen ook in m’n achterhoofd en frustreren ook wel een beetje. Zoveel mogelijk niet aan denken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voor
Erg sportiefquote:
Ik kan me alleen herinneren dat jij hem niet zoveel vond totdat hij voor Feyenoord tekende.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg sportief
Teleurstellend dat mijn vrienden @:dombohetolifantje1 en @:tarado vooralsnog stil blijven.
Dat mieterige heeft hij gelukkig wel een klein beetje afgeleerd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat jij hem niet zoveel vond totdat hij voor Feyenoord tekende.
Exact. Timber heeft daarnaast eindelijk in de gaten dat ie simpel moet spelen en geeft heerlijk effectieve passjes. Het middenveld combineert nu bij vlagen als een warm mes door de boter.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mieterige heeft hij gelukkig wel een klein beetje afgeleerd.
In deze zwakke competitie en met een 020 dat tegen degradatie moet strijden is 6 punten achterstand op PSV veel ja. Je kan je geen fouten meer veroorloven.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Idd. Ajax heeft het slechtste elftal van de laatste 25 jaar en wordt geen kampioen. Feyenoord heeft het beste elftal van de laatste 25 jaar maar wordt net zo min kampioen.
020 is ook BEST WEL HEEL VAAK kampioen geworden toen feyenoord en psv zwak warenquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:36 schreef Aloulu het volgende:
[..]
In deze zwakke competitie en met een 020 dat tegen degradatie moet strijden is 6 punten achterstand op PSV veel ja. Je kan je geen fouten meer veroorloven.
Stengs is een gebrek aan ambitie van de club.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:30 schreef Caland het volgende:
StengsGod
4 goals, 6 assists. Ik klaag nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs is een gebrek aan ambitie van de club.
wat waren transfers als liam kelly en pratto dan wel niet?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs is een gebrek aan ambitie van de club.
Ik heb mijn keutel tijdens de wedstrijd al definitief ingetrokken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg sportief
Teleurstellend dat mijn vrienden @:dombohetolifantje1 en @:tarado vooralsnog stil blijven.
quote:
Wanhoop.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
wat waren transfers als liam kelly en pratto dan wel niet?
De laatste stuiptrekkingen van afstervend wanbeleid.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
wat waren transfers als liam kelly en pratto dan wel niet?
Dat lijkt echt een eeuwigheid geleden terwijl het zo kort is pas. Van die idioten als Kelly, op de banken staan voor “door zn pa gehaald” Babovic. Kung Fun Immers. En dan soms een parel als Pelle ertussen. Ongekend hoe goed we voetballend ook zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekkingen van afstervend wanbeleid.
Stengs is een genot en ArneGod heeft hem weer aan de praat gekregen. Net zoals Timber die ook echt heel goed speelt en elke week beter wordt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Stengs was gewoon slecht in de eerste paar wedstrijden
Eigenlijk had iedereen hem al afgeschreven en werd hij letterlijk al op ad site als een miskoop gezien
we zijn inmiddels een paar maanden verder......
toen zat hij ook nog in de discussie rechtsbuiten of middenvelder
hij moet gewoon een vrije rol hebben en overal lopen
Yup en nu is het zaak om dat nu eens een keer vol te gaan houden. Wij hebben de ervaring dat het heel snel mis kan gaan en onze Amsterdamse vrienden weten dat nu ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt echt een eeuwigheid geleden terwijl het zo kort is pas. Van die idioten als Kelly, op de banken staan voor “door zn pa gehaald” Babovic. Kung Fun Immers. En dan soms een parel als Pelle ertussen. Ongekend hoe goed we voetballend ook zijn.
Hopen dat Ajax straks tegen PSV opeens een stuiptrekking krijgt en gewoon punten pakt (en eerst vandaag eraf tegen Utrecht uiteraard) want zowel wij als PSV gaan niet veel meer verspelen. Onderlinge wedstrijden worden heel belangrijk ook dit jaar
Heel Feyenoord was slecht de eerste paar wedstrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Stengs was gewoon slecht in de eerste paar wedstrijden
Eigenlijk had iedereen hem al afgeschreven en werd hij letterlijk al op ad site als een miskoop gezien
we zijn inmiddels een paar maanden verder......
toen zat hij ook nog in de discussie rechtsbuiten of middenvelder
hij moet gewoon een vrije rol hebben en overal lopen
correctiequote:Op zondag 22 oktober 2023 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Minteh aan de bal schijn elke tegenstander in zijn broek
Onvoorspelbaarheid
Beter een speler die wel iets met de bal doet en fout gaat 10 keer maar die 1 beslissende keer wel goed gaat dan spelers die alleen maar balletjes breed geven
daarom zal Minteh heel het seizoen een basisplek krijgen verwacht ik
Caland loopt nu een beetje het mannetje te zijn. Echte kenners zagen het vanaf dag 1 al in hem zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat jij hem niet zoveel vond totdat hij voor Feyenoord tekende.
Ik vind dat Immers zeker geen miskoop was tho, al met al. Zeker destijds.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt echt een eeuwigheid geleden terwijl het zo kort is pas. Van die idioten als Kelly, op de banken staan voor “door zn pa gehaald” Babovic. Kung Fun Immers. En dan soms een parel als Pelle ertussen. Ongekend hoe goed we voetballend ook zijn.
Hopen dat Ajax straks tegen PSV opeens een stuiptrekking krijgt en gewoon punten pakt (en eerst vandaag eraf tegen Utrecht uiteraard) want zowel wij als PSV gaan niet veel meer verspelen. Onderlinge wedstrijden worden heel belangrijk ook dit jaar
Dat Ziyech uiteindelijk niet kwam, omdat Immers de voorkeur op 10 zou krijgen, is toch wel een echt Feyenoord dingetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik vind dat Immers zeker geen miskoop was tho, al met al. Zeker destijds.
Hij staat gewoon symbool voor alle magere kwaliteit die we toen hadden. Immers was niveau ADO, NAC. Dat hij bij ons speelde was gewoon het toonbeeld van de kwaliteit toen. Figuren als John Goossens, Wesley Verhoek. Dat soort spul.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd intens blij dat we Ziyech toen niet binnenhaalden. Nu nog een goede keus geweest dat joch geen basisplaats te belovenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij staat gewoon symbool voor alle magere kwaliteit die we toen hadden. Immers was niveau ADO, NAC. Dat hij bij ons speelde was gewoon het toonbeeld van de kwaliteit toen. Figuren als John Goossens, Wesley Verhoek. Dat soort spul.
Ziyech kunnen binnenhalen toen hij bij Heerenveen speelde (was toen sprake van een transfer, kreeg nog een applaus toen Heerenveen in de Kuip speelde begin van dat seizoen) en dat gewoon niet doorpakken omdat Immers je 10 is. Tja.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn typische spelers die je niet in je selectie moet willen, Berghuis is er ook zo een. Lopen voorop om zichzelf op de borst te slaan als het goed gaat, maar zijn de eersten om de handdoek in de ring te gooien en het team mee te sleuren als het kut gaat.
Beter kwijt dan rijk
quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk al een fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie? In Europa kregen ze direct alle hoeken van het veld te zien tegen een serieuze ploeg. Heb het idee dat het bij psv allemaal veel eendimensionaler is dan bij ons en ze maar 1 trucje kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voor
Hetzelfde kun je van Feyenoord zeggen. Geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie, allleen wel al 4 punten kwijt door dat slechte begin. Volgende week wordt de eerste echte test in Enschedequote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk al een fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie? In Europa kregen ze direct alle hoeken van het veld te zien tegen een serieuze ploeg. Heb het idee dat het bij psv allemaal veel eendimensionaler is dan bij ons en ze maar 1 trucje kunnen.
Ons geluk is wel dat je al in Utrecht en Amsterdam bent geweest die bizar slecht zijn. Dat kan natuurlijk altijd weer gaan draaien en als je er dan naartoe moet is dat toch minderquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:03 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je van Feyenoord zeggen. Geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie, allleen wel al 4 punten kwijt door dat slechte begin. Volgende week wordt de eerste echte test in Enschede
Sinds ie onder de plak zit van zijn kinderjuffie heeft ie sowieso wel erg veel bewijsdrangquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland loopt nu een beetje het mannetje te zijn. Echte kenners zagen het vanaf dag 1 al in hem zitten.
Wat een onnodige aanval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds ie onder de plak zit van zijn kinderjuffie heeft ie sowieso wel erg veel bewijsdrang
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:07 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Stengs en Timber zijn lekker bezig.
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorerquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.
Santi MOET topscorer worden.
Erg vermoeiend ja terwijl je zo veel betere selectie hebt dan AZ en Twente.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorer
En vierde staan met vier verliespunten uit negen vind ik ook maar irritant worden.
Die haal je uiteindelijk nog wel in, maar het vermoeiende is dat er nu ook zoveel druk op die onderlinge duels komt te liggen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat we beter zijn dan PSV maar met zo weinig serieuze meetmomenten is dat lastig uit te drukken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja terwijl je zo veel betere selectie hebt dan AZ en Twente.
Twente uit wordt wel een moeilijke pot. Die zijn thuis wel sterk en is best een aardig team.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die haal je uiteindelijk nog wel in, maar het vermoeiende is dat er nu ook zoveel druk op die onderlinge duels komt te liggen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat we beter zijn dan PSV maar met zo weinig serieuze meetmomenten is dat lastig uit te drukken.
Die gaat deze winter gewoon weg.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.
Santi MOET topscorer worden.
En over een paar weken Feyenoord - AZ. Dat is iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde.
@:fetx
@:onlogisch
Dat je daar nog in trapt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik heb alsnog een zwak voor Berghuis in interviews. Hij is zo authentiek.
Hahaha.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zeker. Het scheelt ook dat Timber inmiddels niet meer telkens eerst z'n kont erin draait tijdens duels. Dat kostte teveel tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef aTypisch het volgende:
wat is die kokcu trouwens slecht vervangen he
(lol)
Zwakzinnig is denk ik het woord wat je zoekt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij doet het wel boven verwachting ja. Toch mis ik ook Szymanski wel, heerlijke speler. Heeft bij Fenerbahce toch ook alweer 9 goals en 4 assists op zijn naam.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:30 schreef Caland het volgende:
StengsGod
quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwakzinnig is denk ik het woord wat je zoekt.
Hopelijk volgende week de genade klap voor Twente.quote:
De ED is dit jaar echt bizar ongekend gênant slecht. Alle gebruikelijke subtoppers zijn momenteel degradatiekandidaat. Gat van 8 punten na 9 wedstrijden tussen Twente op 4 en Go Ahead op 5. Die 4 punten kunnen je echt gaan opbreken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorer
En vierde staan met vier verliespunten uit negen vind ik ook maar irritant worden.
Onvoorstelbaar, hoe zo’n topper nu al volledig vergeten is. Praat ook niemand meer over Szymanski. Ontzettend knap.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef aTypisch het volgende:
wat is die kokcu trouwens slecht vervangen he
(lol)
Ze op 4 punten zetten vind ik nou niet echt een genadeklap ofzo…quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week de genade klap voor Twente.
AZ zal het wel wat langer volhouden.
Voor FC Twente hoef je echt niet bang te zijn. Die doen elk jaar een seizoenshelft leuk mee om vervolgens op 20 punten achterstand te eindigen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 05:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze op 4 punten zetten vind ik nou niet echt een genadeklap ofzo…
AZ mag ondertussen wel eens gaan struikelen.
Dat wordt wel een leuk potje. AZ en Twente kunnen tenminste gewoon goed voetballen, maar het zijn wel ploegen die (in tegenstelling tot wij of PSV) achteruit gaan lopen als ze het moeilijk hebben. En uiteindelijk is hun sterspeler van vorig seizoen bankzitter bij ons.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Laten we eerst maar eens winnen daar.
Szymanski heeft dan ook een behoorlijk stapje achteruit gedaan. Eigenlijk wel zonde alhoewel Fenerbache zeer goed presteert, maar hij kan beter dan de Turkse competitie + Conference League.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij doet het wel boven verwachting ja. Toch mis ik ook Szymanski wel, heerlijke speler. Heeft bij Fenerbahce toch ook alweer 9 goals en 4 assists op zijn naam.
Maar Stengs is een waardige vervanger. En blijkbaar een stuk betaalbaarder.
Linkerbeentje van Stengs doet niet onder voor die van Szymanski hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Szymanski heeft dan ook een behoorlijk stapje achteruit gedaan. Eigenlijk wel zonde alhoewel Fenerbache zeer goed presteert, maar hij kan beter dan de Turkse competitie + Conference League.
Nu was Szymanski nog beter in het drukzetten (alhoewel Stengs dat aan het inhalen is), heeft hij wat meer diepgang en is zijn linkerbeen nóg beter, maar in het combinatiespel is Stengs gewoon echt wel een stuk beter.
Mwah, het linkerbeen van Szymanski is vrij ongeëvenaard bij ons (even spelers uit het dinosaurussen-tijdperk daargelaten), behalve vPersie maar die kon zelfs goed voetballen met zijn chocoladebeen. Bij Szymanski is het contrast wat groter.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linkerbeentje van Stengs doet niet onder voor die van Szymanski hoor.
Zullen wel een deukje hebben gekregen in het zelfvertrouwen. Alleen als we moeten spelen met Ali dan spelen we wel met een kleine handicap. Daar is het beste wel vanaf inmiddels al compenseert die het een beetje met inzet & beleving.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Laten we eerst maar eens winnen daar.
Szymanski heeft een prima schot, maar verder heeft Stengs meer balgevoel in zijn teen dan Szymanski in zijn gehele been.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, het linkerbeen van Szymanski is vrij ongeëvenaard bij ons (even spelers uit het dinosaurussen-tijdperk daargelaten), behalve vPersie maar die kon zelfs goed voetballen met zijn chocoladebeen. Bij Szymanski is het contrast wat groter.
Niks ten nadele van Stengs.
Met Minteh spelen is ook spelen met een kleine handicap. Blind paard... Die helpt ook zomaar 2 goeie kansen per wedstrijd om zeep.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zullen wel een deukje hebben gekregen in het zelfvertrouwen. Alleen als we moeten spelen met Ali dan spelen we wel met een kleine handicap. Daar is het beste wel vanaf inmiddels al compenseert die het een beetje met inzet & beleving.
Hopelijk komt Ivanusec snel terug
Je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linkerbeentje van Stengs doet niet onder voor die van Szymanski hoor.
Stengs zit na 12 wedstrijden al op de helft van die productiequote:Op maandag 23 oktober 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan.
Wat een veel minder linkerbeen allemaal wel niet oplevert.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs zit na 12 wedstrijden al op de helft van die productie
Die vrije trap tegen Atletico
Ik ben vorige week net in de KPN val getrapt inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoorde dat bijna heel Rotterdam geen Ziggo wil en KPN heeft. Klopt dit?
Toch had ik (van zijn linkerbeen) meer verwacht vorig seizoen. Begin van het seizoen tegen Vitesse strooide die met prachtige ballen en tegen GAE maakte die natuurlijk die wereldgoal. Verder deed die niet eens heel veel bijzonders met dat linkerbeen naar mijn mening. Vooral dat geweldig druk zetten is hetgene wat mij het meest bijbleef.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, het linkerbeen van Szymanski is vrij ongeëvenaard bij ons (even spelers uit het dinosaurussen-tijdperk daargelaten), behalve vPersie maar die kon zelfs goed voetballen met zijn chocoladebeen. Bij Szymanski is het contrast wat groter.
Niks ten nadele van Stengs.
Ik heb inderdaad sinds vorige maand glasvezel van KPN.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef Beathoven het volgende:
Vond het al niet zo’n slimme zet van ziggo destijds. Ajax sponsoren is Rotterdam verliezen. En dan heb je het niet over een dorpje in Drenthe qua potentieel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sinds vorige maand glasvezel van KPN.
Ik ben zeer benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk ziggo hebben opgezegd omdat ze sponsor van ajax zijn geworden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vond het al niet zo’n slimme zet van ziggo destijds. Ajax sponsoren is Rotterdam verliezen. En dan heb je het niet over een dorpje in Drenthe qua potentieel.
Zou dit met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik had destijds een collega die op vak S stond, die heeft Ziggo toen inderdaad opgebeld. Uiteindelijk is ie gebleven omdat Ziggo hem gratis allerlei apparatuur opstuurde en gratis zijn internetsnelheid flink opschroefdequote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk ziggo hebben opgezegd omdat ze sponsor van ajax zijn geworden.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had destijds een collega die op vak S stond, die heeft Ziggo toen inderdaad opgebeld. Uiteindelijk is ie gebleven omdat Ziggo hem gratis allerlei apparatuur opstuurde en gratis zijn internetsnelheid flink opschroefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Alles stort als een kaartenhuis in elkaarquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:37 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-shakhtar-donetsk
waarschijnlijk gaat hij als hoofdtrainer meer verdienen dan slot bij Feyenoord bij deze clubquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:57 schreef F.M.D. het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord hem zo makkelijk laat gaan. Slot en Pusic werken al jaren super goed samen. Pusic met z'n emotionelere karakter past gewoon uitstekend bij de rustigere Slot dus jammer dit uit elkaar wordt gehaald.
Wat dan weer naar beneden wordt gehaald door het feit dat hij consequent de verkeerde keuzes maakt en verder vooral onbegrijpelijke ballen naar de tegenstander speelt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zullen wel een deukje hebben gekregen in het zelfvertrouwen. Alleen als we moeten spelen met Ali dan spelen we wel met een kleine handicap. Daar is het beste wel vanaf inmiddels al compenseert die het een beetje met inzet & beleving.
Hopelijk komt Ivanusec snel terug
Kun je begrijpelijke ballen naar de tegenstander spelen ? Ik vraag dit namens een vriend.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat dan weer naar beneden wordt gehaald door het feit dat hij consequent de verkeerde keuzes maakt en verder vooral onbegrijpelijke ballen naar de tegenstander speelt.
Ja. Als je 'm sportief teruggeeft als de tegenstander 'm voor je buiten de lijnen speelt, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je begrijpelijke ballen naar de tegenstander spelen ? Ik vraag dit namens een vriend.
Kun je hem onsportief teruggeven ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja. Als je 'm sportief teruggeeft als de tegenstander 'm voor je buiten de lijnen speelt, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, als je het met een opgestoken middelvinger doet.
Feyenoord dat MILJOENEN ontvangt omdat één van de drie assistent-trainers wordt weggekocht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We vangen MILJOENEN voor Pusic.
Volgens de Telegraaf
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens de Telegraaf
Miljoenen, miljoenen... Jullie krijgen 3 Leopard-tanks en 15 ATACMS en mogen die zelf verpatsen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens de Telegraaf
Ik weet wel een destination.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Miljoenen, miljoenen... Jullie krijgen 3 Leopard-tanks en 15 ATACMS en mogen die zelf verpatsen.
Je premium account (abo) verloopt op 30-10-2023 15:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:
Moderators zouden dit gratis moeten krijgen van fok voor hun bewezen dienstenquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Je premium account (abo) verloopt op 30-10-2023 15:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Tijd voor dark mode en een nieuwe layout. @Dannyquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Je premium account (abo) verloopt op 30-10-2023 15:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Er is crew korting.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderators zouden dit gratis moeten krijgen van fok voor hun bewezen diensten
Aparte keus wel ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef Haags het volgende:
Wat moet Feyenoord met Mohammed Hamdi?
Ado naar de klote geholpen en compleet uitgekotst.
Diversiteitquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef Haags het volgende:
Heb Dennis te Kloese even geappt met je vraag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef Haags het volgende:
Lekker. Zou mooi zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:13 schreef Alaianaya het volgende:
Luka weer beschikbaar tijdens Lazio volgens 1908.
Dat zou mooi zijn. Tenminste ook een speler met wat CL ervaringquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:13 schreef Alaianaya het volgende:
Klopt als een bus. We worden 95% zeker minimaal 3e, met goede kans op meer. Alleen het statement dat dat ene potje de doodsteek zou zijn is wat kort door de bocht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 06:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor FC Twente hoef je echt niet bang te zijn. Die doen elk jaar een seizoenshelft leuk mee om vervolgens op 20 punten achterstand te eindigen.
Op de bank wel, maar toch lekker om hem in te kunnen brengen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:13 schreef Alaianaya het volgende:
Tegen Twente aub gewoon Ivanusec basis.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe tegen Lazio en Twente dan maar een plekje voor Zerrouki. Met Nieuwkoop op rechtsback werkt Stengs op rechtsbuiten ook wel. Liever niet de Bak opstellen.
Wel veel blessures al dit seizoen voorin zeg. Ivanusec, Ueda, en Minteh, terwijl je bij Santi ook al heel de tijd voorzichtig moet doen.
Indien mogelijk zekerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Twente aub gewoon Ivanusec basis.
Eigenlijk wel eens.quote:
Als ik naar Arne luister baalt ie er wel flink van, Pusic is ook een beetje een ‘aaitje over de bol’ piepol manager en dat is ie zelf minder.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
gaat Pusic gemist worden of is zijn inbreng meer van Cor Pot niveau?
Werken ook al lang samen toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik naar Arne luister baalt ie er wel flink van, Pusic is ook een beetje een ‘aaitje over de bol’ piepol manager en dat is ie zelf minder.
Als er een betere optie was had die wel gespeeld. Minteh zorgt voor heel veel dreiging die je met een andere buitenspeler überhaupt niet gehad zou hebben. Zorgt er ook voor dat de tegenstander constant rugdekking moet geven waardoor er ergens anders ruimte ontstaat.quote:
Misschien kan Alireza wel die vacante positie overnemen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik naar Arne luister baalt ie er wel flink van, Pusic is ook een beetje een ‘aaitje over de bol’ piepol manager en dat is ie zelf minder.
Alireza gaat het geld niet meer opleveren wrs. Maar erger me mateloos aan Mintthee, de laatste wedstrijden gaat hij echt alleen nog maar voor eigen succes vanuit de meeste kansloze posities waar teamgenoten een veel betere uitgangspositie hebben om mogelijk te scoren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens.
Huurspeler die nog een totaal blind paard is. Wordt vast een erg goede speler.
Maar beter voor eigen kapitaal gaan
Hoop echt dat zijn vertrek het teamproces niet negatief gaat beïnvloedenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat bespringen van die 4e official![]()
Kunnen we al op de partij van Arne Slot stemmen bij de Tweede Kamerverkiezing?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Marino gaat daar binnen 3 maanden ook het conflict met Rusland oplossen denk ik. #makingmemories
Rechterrijtje in zicht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Het verval is begonnen, vaarwel Pusic
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef H.FR het volgende:
Iemand suggesties voor een nieuwe assistent? Los van Van Persie dan.
Steijnquote:
Babbelzieke Petrovicquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:16 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon een nieuwe zachtaardige Oostblokker halen, alle vertrouwen in DtK-god dat die dat regelt
Wie hier zei ook alweer dat benfica echt een outsider was om de CL te winnen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü zal in zijn volgende interview in Nederland vast weer benadrukken dat Benfica écht een stapje hogerop is.
Die haalt serieus een zetel danquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we al op de partij van Arne Slot stemmen bij de Tweede Kamerverkiezing?
Dat kan alleen @Pistolero zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie hier zei ook alweer dat benfica echt een outsider was om de CL te winnen?
quote:
(lol)quote:Op zondag 30 juli 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een team zeg, boh. Hiermee ben je gewoon outsider voor de CL na City, PSG en Real.
Hopelijk doen ze even rustig aan vandaag, anders wordt het een slachtpartij.
Portugezen leven wel meer voor voetbal dan Nederlanders en de grote 3 slokken daar écht alle andere clubs op. Dus ik snap wel dat ie dat gevoel in de zomer had.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
(lol)
Maar ter verdediging van Pistolero, ik had wel meer verwacht van Benfica. Alleen leek het in de interviews alsof Kökcü vooral zichzelf probeerde te overtuigen dat hij écht een stap hogerop gemaakt terwijl dat volgens mij wat tegenvalt.
Voor Kökcü die toch wel wat met zijn vertrouwen heeft geworsteld en ook nog bij zijn ouders woonde zal de stap naar het buitenland zelf ook al een hele grote zijn geweest. In heel veel manieren is de stap te begrijpen en ik denk dat hij hier meer van leert dan van nog een seizoen Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Portugezen leven wel meer voor voetbal dan Nederlanders en de grote 3 slokken daar écht alle andere clubs op. Dus ik snap wel dat ie dat gevoel in de zomer had.
Qua kwaliteit zal het minder schelen dan verwacht.
EL affiche.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Wel jammer dat we weer zo klote vroeg moeten. Is daar eigenlijk een reden voor of is het gewoon pure pech dat je die vroege wedstrijden krijgt toegewezen?
Er zal wel een logica achter zitten, wellicht met tijdzones want Shakhtar en Galatasaray zitten vrij vaak in de vroege wedstrijden en de Portugese/Britse clubs spelen vaker laat. Plus het feit dat er altijd twee clubs uit de grote vier landen meedoen, dus die worden dan ook sneller over twee tijdsloten verdeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Wel jammer dat we weer zo klote vroeg moeten. Is daar eigenlijk een reden voor of is het gewoon pure pech dat je die vroege wedstrijden krijgt toegewezen?
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal wel een logica achter zitten, wellicht met tijdzones want Shakhtar en Galatasaray zitten vrij vaak in de vroege wedstrijden en de Portugese/Britse clubs spelen vaker laat. Plus het feit dat er altijd twee clubs uit de grote vier landen meedoen, dus die worden dan ook sneller over twee tijdsloten verdeeld.
Vorig seizoen speelden we vijf keer thuis om 18:45 en vijf keer uit om 21:00, dus als Feyenoord een voorkeur heeft uitgesproken denk ik dat ze liever vroeger thuis spelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.
Maar als je wat verder weg woont is 21:00 gewoon kut om nog thuis te kunnen komen met het OV. Dat was 20:45 ook altijd al.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.
Komt gewoon vanuit de driehoek met gemeente, club en politie. 18.45 uur is supportersonvriendelijk en dat hebben ze veel liever.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Niet verongelukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Met gierende banden om weer op tijd thuis te zijn.
Zin in vanavond.
Dit denk ik ook. Of zou het voor de belastbaarheid van der General zijn? (ja die is geblesseerd nu maar dat weet je niet als je de voorkeuren doorgeeft)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:34 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Komt gewoon vanuit de driehoek met gemeente, club en politie. 18.45 uur is supportersonvriendelijk en dat hebben ze veel liever.
Gefeliciteerd Plies!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:07 schreef Piles het volgende:
Met een pasgeboren baby vind ik het een prima tijdstip. Wedstrijdje kijken en dan naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |