Yup en nu is het zaak om dat nu eens een keer vol te gaan houden. Wij hebben de ervaring dat het heel snel mis kan gaan en onze Amsterdamse vrienden weten dat nu ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt echt een eeuwigheid geleden terwijl het zo kort is pas. Van die idioten als Kelly, op de banken staan voor “door zn pa gehaald” Babovic. Kung Fun Immers. En dan soms een parel als Pelle ertussen. Ongekend hoe goed we voetballend ook zijn.
Hopen dat Ajax straks tegen PSV opeens een stuiptrekking krijgt en gewoon punten pakt (en eerst vandaag eraf tegen Utrecht uiteraard) want zowel wij als PSV gaan niet veel meer verspelen. Onderlinge wedstrijden worden heel belangrijk ook dit jaar
Heel Feyenoord was slecht de eerste paar wedstrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Stengs was gewoon slecht in de eerste paar wedstrijden
Eigenlijk had iedereen hem al afgeschreven en werd hij letterlijk al op ad site als een miskoop gezien
we zijn inmiddels een paar maanden verder......
toen zat hij ook nog in de discussie rechtsbuiten of middenvelder
hij moet gewoon een vrije rol hebben en overal lopen
correctiequote:Op zondag 22 oktober 2023 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Minteh aan de bal schijn elke tegenstander in zijn broek
Onvoorspelbaarheid
Beter een speler die wel iets met de bal doet en fout gaat 10 keer maar die 1 beslissende keer wel goed gaat dan spelers die alleen maar balletjes breed geven
daarom zal Minteh heel het seizoen een basisplek krijgen verwacht ik
Caland loopt nu een beetje het mannetje te zijn. Echte kenners zagen het vanaf dag 1 al in hem zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat jij hem niet zoveel vond totdat hij voor Feyenoord tekende.
Ik vind dat Immers zeker geen miskoop was tho, al met al. Zeker destijds.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt echt een eeuwigheid geleden terwijl het zo kort is pas. Van die idioten als Kelly, op de banken staan voor “door zn pa gehaald” Babovic. Kung Fun Immers. En dan soms een parel als Pelle ertussen. Ongekend hoe goed we voetballend ook zijn.
Hopen dat Ajax straks tegen PSV opeens een stuiptrekking krijgt en gewoon punten pakt (en eerst vandaag eraf tegen Utrecht uiteraard) want zowel wij als PSV gaan niet veel meer verspelen. Onderlinge wedstrijden worden heel belangrijk ook dit jaar
Dat Ziyech uiteindelijk niet kwam, omdat Immers de voorkeur op 10 zou krijgen, is toch wel een echt Feyenoord dingetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik vind dat Immers zeker geen miskoop was tho, al met al. Zeker destijds.
Hij staat gewoon symbool voor alle magere kwaliteit die we toen hadden. Immers was niveau ADO, NAC. Dat hij bij ons speelde was gewoon het toonbeeld van de kwaliteit toen. Figuren als John Goossens, Wesley Verhoek. Dat soort spul.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd intens blij dat we Ziyech toen niet binnenhaalden. Nu nog een goede keus geweest dat joch geen basisplaats te belovenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij staat gewoon symbool voor alle magere kwaliteit die we toen hadden. Immers was niveau ADO, NAC. Dat hij bij ons speelde was gewoon het toonbeeld van de kwaliteit toen. Figuren als John Goossens, Wesley Verhoek. Dat soort spul.
Ziyech kunnen binnenhalen toen hij bij Heerenveen speelde (was toen sprake van een transfer, kreeg nog een applaus toen Heerenveen in de Kuip speelde begin van dat seizoen) en dat gewoon niet doorpakken omdat Immers je 10 is. Tja.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn typische spelers die je niet in je selectie moet willen, Berghuis is er ook zo een. Lopen voorop om zichzelf op de borst te slaan als het goed gaat, maar zijn de eersten om de handdoek in de ring te gooien en het team mee te sleuren als het kut gaat.
Beter kwijt dan rijk
quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk al een fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie? In Europa kregen ze direct alle hoeken van het veld te zien tegen een serieuze ploeg. Heb het idee dat het bij psv allemaal veel eendimensionaler is dan bij ons en ze maar 1 trucje kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voor
Hetzelfde kun je van Feyenoord zeggen. Geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie, allleen wel al 4 punten kwijt door dat slechte begin. Volgende week wordt de eerste echte test in Enschedequote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk al een fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie? In Europa kregen ze direct alle hoeken van het veld te zien tegen een serieuze ploeg. Heb het idee dat het bij psv allemaal veel eendimensionaler is dan bij ons en ze maar 1 trucje kunnen.
Ons geluk is wel dat je al in Utrecht en Amsterdam bent geweest die bizar slecht zijn. Dat kan natuurlijk altijd weer gaan draaien en als je er dan naartoe moet is dat toch minderquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:03 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je van Feyenoord zeggen. Geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de eredivisie, allleen wel al 4 punten kwijt door dat slechte begin. Volgende week wordt de eerste echte test in Enschede
Sinds ie onder de plak zit van zijn kinderjuffie heeft ie sowieso wel erg veel bewijsdrangquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland loopt nu een beetje het mannetje te zijn. Echte kenners zagen het vanaf dag 1 al in hem zitten.
Wat een onnodige aanval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds ie onder de plak zit van zijn kinderjuffie heeft ie sowieso wel erg veel bewijsdrang
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:07 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Stengs en Timber zijn lekker bezig.
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorerquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.
Santi MOET topscorer worden.
Erg vermoeiend ja terwijl je zo veel betere selectie hebt dan AZ en Twente.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorer
En vierde staan met vier verliespunten uit negen vind ik ook maar irritant worden.
Die haal je uiteindelijk nog wel in, maar het vermoeiende is dat er nu ook zoveel druk op die onderlinge duels komt te liggen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat we beter zijn dan PSV maar met zo weinig serieuze meetmomenten is dat lastig uit te drukken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja terwijl je zo veel betere selectie hebt dan AZ en Twente.
Twente uit wordt wel een moeilijke pot. Die zijn thuis wel sterk en is best een aardig team.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die haal je uiteindelijk nog wel in, maar het vermoeiende is dat er nu ook zoveel druk op die onderlinge duels komt te liggen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat we beter zijn dan PSV maar met zo weinig serieuze meetmomenten is dat lastig uit te drukken.
Die gaat deze winter gewoon weg.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die vervelende Griek mag ook wel eens geblesseerd raken.
Santi MOET topscorer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |