Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.
Hopelijk heb ik het mis en komt er inderdaad de traditionele Bosz-dip, maar daar lijkt de Eredivisie me simpelweg veel te zwak voor.
Het is dan niet te hopen dat wij dat dan volgende week in Enschede gaan doen, want dan sta je al 6/7 ptn achter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.
Ik zie AZ ook nog wel een tijdje meedraaien. Ik sluit niet uit dat Pascal Jansen een goede leerling was van Arend Martijn en het nodige van hem heeft opgestoken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Wij en/of PSV gaan nog wel punten verspelen tegen AZ of Twente. En eventueel voor/na een belangrijke Europese wedstrijd.
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel bizar dat je week na week iedere tegenstander oprolt en maar niet van die vierde plek af komt. Vreemd seizoen met deze niveauverschillen.
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.
Waarschijnlijk niet, aan de andere kant is er wel veel kwaliteit ingeleverd in de eredivisie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, dit gaat echt niet het hele seizoen zo door.
Buiten de top 4 had ik sowieso al het gevoel dat iedere club daar zomaar een keer kan degraderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buiten de top-4 is het niveau in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit zo laag geweest. Het is echt absurd. PSV en Feyenoord kunnen elke wedstrijd op halve kracht spelen en dan nog zullen ze alles winnen.
Dat is zeker waar. Maar na de winterstop, enkele blessures of een paar pittige Europese potten verder en beide ploegen gaan echt nog wel eens op zn muil.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, aan de andere kant is er wel veel kwaliteit ingeleverd in de eredivisie.
Go-ahead, Sparta en Excelsior zijn de nieuwe middenmoot.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.
Deze post wilde ik net schrijven haha. GMTA.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, de complete middenmoot lijkt verdwenen. Waar in het verleden ploegen als Heerenveen, Vitesse, Groningen, FC Utrecht en langer geleden Roda JC het topclubs nog lastig konden maken, is daar momenteel bar weinig van over.
Heel Rotterdam in het linkerrijtjequote:Op zondag 22 oktober 2023 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Go-ahead, Sparta en Excelsior zijn de nieuwe middenmoot.
Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:30 schreef Caland het volgende:
StengsGod
Kunnen de mensen die hem na één potje afkraakten nu dan écht excuses maken?
Het is ook wel enorme pech dat de enige drie potjes die een beetje moeizaam gingen dit seizoen niet gewonnen werden. Vorig seizoen viel vaak het dubbeltje goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 03:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
vorig jaar scoorde we telkens in de Arne Slotfase en dit seizoen heb ik het gevoel dat we elke wedstrijd belachelijk vroeg scoren.
We zijn zo veelzijdig.
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voorquote:Op zondag 22 oktober 2023 04:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook wel enorme pech dat de enige drie potjes die een beetje moeizaam gingen dit seizoen niet gewonnen werden. Vorig seizoen viel vaak het dubbeltje goed.
Celtic was de eerste helft nog een beetje pittig en de rest van de tegenstanders heb ik het gevoel gehad dat je de wedstrijd 100 keer kon overspelen en we zouden 99 keer winnen
Die mislukte potjes knagen ook in m’n achterhoofd en frustreren ook wel een beetje. Zoveel mogelijk niet aan denken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is te hopen dat die eerste twee potjes niet aan het einde van de rit het verschil hebben gemaakt. Ik weet dat PSV dit nooit een heel seizoen zal blijven volhouden maar elke week word ik daar wel ietsje banger voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |