Die haalt serieus een zetel danquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we al op de partij van Arne Slot stemmen bij de Tweede Kamerverkiezing?
Dat kan alleen @Pistolero zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie hier zei ook alweer dat benfica echt een outsider was om de CL te winnen?
quote:
(lol)quote:Op zondag 30 juli 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een team zeg, boh. Hiermee ben je gewoon outsider voor de CL na City, PSG en Real.
Hopelijk doen ze even rustig aan vandaag, anders wordt het een slachtpartij.
Portugezen leven wel meer voor voetbal dan Nederlanders en de grote 3 slokken daar écht alle andere clubs op. Dus ik snap wel dat ie dat gevoel in de zomer had.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
(lol)
Maar ter verdediging van Pistolero, ik had wel meer verwacht van Benfica. Alleen leek het in de interviews alsof Kökcü vooral zichzelf probeerde te overtuigen dat hij écht een stap hogerop gemaakt terwijl dat volgens mij wat tegenvalt.
Voor Kökcü die toch wel wat met zijn vertrouwen heeft geworsteld en ook nog bij zijn ouders woonde zal de stap naar het buitenland zelf ook al een hele grote zijn geweest. In heel veel manieren is de stap te begrijpen en ik denk dat hij hier meer van leert dan van nog een seizoen Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Portugezen leven wel meer voor voetbal dan Nederlanders en de grote 3 slokken daar écht alle andere clubs op. Dus ik snap wel dat ie dat gevoel in de zomer had.
Qua kwaliteit zal het minder schelen dan verwacht.
EL affiche.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Wel jammer dat we weer zo klote vroeg moeten. Is daar eigenlijk een reden voor of is het gewoon pure pech dat je die vroege wedstrijden krijgt toegewezen?
Er zal wel een logica achter zitten, wellicht met tijdzones want Shakhtar en Galatasaray zitten vrij vaak in de vroege wedstrijden en de Portugese/Britse clubs spelen vaker laat. Plus het feit dat er altijd twee clubs uit de grote vier landen meedoen, dus die worden dan ook sneller over twee tijdsloten verdeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Wel jammer dat we weer zo klote vroeg moeten. Is daar eigenlijk een reden voor of is het gewoon pure pech dat je die vroege wedstrijden krijgt toegewezen?
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal wel een logica achter zitten, wellicht met tijdzones want Shakhtar en Galatasaray zitten vrij vaak in de vroege wedstrijden en de Portugese/Britse clubs spelen vaker laat. Plus het feit dat er altijd twee clubs uit de grote vier landen meedoen, dus die worden dan ook sneller over twee tijdsloten verdeeld.
Vorig seizoen speelden we vijf keer thuis om 18:45 en vijf keer uit om 21:00, dus als Feyenoord een voorkeur heeft uitgesproken denk ik dat ze liever vroeger thuis spelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.
Maar als je wat verder weg woont is 21:00 gewoon kut om nog thuis te kunnen komen met het OV. Dat was 20:45 ook altijd al.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou goed kunnen las ook dat clubs zelf hun voorkeur mogen aangeven bij de Uefa, maar gezien de enorme drukte in en rond de stad op dat roege tijdstip zou dat niet echt supportervriendelijk zijn als ze dat deden.
Komt gewoon vanuit de driehoek met gemeente, club en politie. 18.45 uur is supportersonvriendelijk en dat hebben ze veel liever.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Elan het volgende:
Niet verongelukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Met gierende banden om weer op tijd thuis te zijn.
Zin in vanavond.
Dit denk ik ook. Of zou het voor de belastbaarheid van der General zijn? (ja die is geblesseerd nu maar dat weet je niet als je de voorkeuren doorgeeft)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:34 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Komt gewoon vanuit de driehoek met gemeente, club en politie. 18.45 uur is supportersonvriendelijk en dat hebben ze veel liever.
Gefeliciteerd Plies!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:07 schreef Piles het volgende:
Met een pasgeboren baby vind ik het een prima tijdstip. Wedstrijdje kijken en dan naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |