Werken ook al lang samen toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik naar Arne luister baalt ie er wel flink van, Pusic is ook een beetje een ‘aaitje over de bol’ piepol manager en dat is ie zelf minder.
Als er een betere optie was had die wel gespeeld. Minteh zorgt voor heel veel dreiging die je met een andere buitenspeler überhaupt niet gehad zou hebben. Zorgt er ook voor dat de tegenstander constant rugdekking moet geven waardoor er ergens anders ruimte ontstaat.quote:
Misschien kan Alireza wel die vacante positie overnemen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik naar Arne luister baalt ie er wel flink van, Pusic is ook een beetje een ‘aaitje over de bol’ piepol manager en dat is ie zelf minder.
Alireza gaat het geld niet meer opleveren wrs. Maar erger me mateloos aan Mintthee, de laatste wedstrijden gaat hij echt alleen nog maar voor eigen succes vanuit de meeste kansloze posities waar teamgenoten een veel betere uitgangspositie hebben om mogelijk te scoren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens.
Huurspeler die nog een totaal blind paard is. Wordt vast een erg goede speler.
Maar beter voor eigen kapitaal gaan
Hoop echt dat zijn vertrek het teamproces niet negatief gaat beïnvloedenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat bespringen van die 4e official![]()
Kunnen we al op de partij van Arne Slot stemmen bij de Tweede Kamerverkiezing?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Marino gaat daar binnen 3 maanden ook het conflict met Rusland oplossen denk ik. #makingmemories
Rechterrijtje in zicht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Het verval is begonnen, vaarwel Pusic
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef H.FR het volgende:
Iemand suggesties voor een nieuwe assistent? Los van Van Persie dan.
Steijnquote:
Babbelzieke Petrovicquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:16 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon een nieuwe zachtaardige Oostblokker halen, alle vertrouwen in DtK-god dat die dat regelt
Wie hier zei ook alweer dat benfica echt een outsider was om de CL te winnen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü zal in zijn volgende interview in Nederland vast weer benadrukken dat Benfica écht een stapje hogerop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |