En over een paar weken Feyenoord - AZ. Dat is iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde.
@:fetx
@:onlogisch
Dat je daar nog in trapt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik heb alsnog een zwak voor Berghuis in interviews. Hij is zo authentiek.
Hahaha.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zeker. Het scheelt ook dat Timber inmiddels niet meer telkens eerst z'n kont erin draait tijdens duels. Dat kostte teveel tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef aTypisch het volgende:
wat is die kokcu trouwens slecht vervangen he
(lol)
Zwakzinnig is denk ik het woord wat je zoekt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij doet het wel boven verwachting ja. Toch mis ik ook Szymanski wel, heerlijke speler. Heeft bij Fenerbahce toch ook alweer 9 goals en 4 assists op zijn naam.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:30 schreef Caland het volgende:
StengsGod
Kunnen de mensen die hem na één potje afkraakten nu dan écht excuses maken?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwakzinnig is denk ik het woord wat je zoekt.
Hopelijk volgende week de genade klap voor Twente.quote:
De ED is dit jaar echt bizar ongekend gênant slecht. Alle gebruikelijke subtoppers zijn momenteel degradatiekandidaat. Gat van 8 punten na 9 wedstrijden tussen Twente op 4 en Go Ahead op 5. Die 4 punten kunnen je echt gaan opbreken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over, 13 goals uit 9 en dan gedeeld topscorer
En vierde staan met vier verliespunten uit negen vind ik ook maar irritant worden.
Onvoorstelbaar, hoe zo’n topper nu al volledig vergeten is. Praat ook niemand meer over Szymanski. Ontzettend knap.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef aTypisch het volgende:
wat is die kokcu trouwens slecht vervangen he
(lol)
Ze op 4 punten zetten vind ik nou niet echt een genadeklap ofzo…quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week de genade klap voor Twente.
AZ zal het wel wat langer volhouden.
Voor FC Twente hoef je echt niet bang te zijn. Die doen elk jaar een seizoenshelft leuk mee om vervolgens op 20 punten achterstand te eindigen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 05:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze op 4 punten zetten vind ik nou niet echt een genadeklap ofzo…
AZ mag ondertussen wel eens gaan struikelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |