Die is er woensdag wel bijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Netsplitter het volgende:
Nu maar hopen dat Santi zijn enkel niks ernstig js.
ik vind hem vrij normaal lopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Netsplitter het volgende:
Nu maar hopen dat Santi zijn enkel niks ernstig js.
Ik wacht met smart op de traditionele Bosz-dip in de tweede seizoenshelft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Eens met Kenneth, de marge is klein dit seizoen. Die vier punten moeten we nog goed gaan maken.
Volgende week Twente voor de eerste echte test in de competitie.
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de traditionele Bosz-dip in de tweede seizoenshelft.
En toch moet je het nog maar even doen in de Adelaarshorst, Van Donge en Roo Stadion en het Erve Asito.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hot-take: PSV en Feyenoord gaan dit seizoen geen enkel punt meer verspelen, behalve in de 2 wedstrijden tegen elkaar. Het all-time puntenrecord in de Eredivisie gaat eraan.
Hopelijk heb ik het mis en komt er inderdaad de traditionele Bosz-dip, maar daar lijkt de Eredivisie me simpelweg veel te zwak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |