Dat het vergezocht zou zijn dat dit ook vanuit de IDF kon komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind je lastig te geloven? Dat raketten uit Gaza wel eens verkeerd gaan en in Gaza neervallen?
Ik zie dat af en toe een onderscheid gemaakt wordt wie de bron is, hoe weet jij zo zeker dat alle informatie van Hamas komt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Palestijnse Autoriteiten waar men over repte is daadwerkelijk Hamas.
Ik vind het dan weer lastig om te geloven dat Isral zonder aanleiding zomaar een ziekenhuis zou bombarderen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat het vergezocht zou zijn dat dit ook vanuit de IDF kon komen.
Goede zanger is dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef Rupibma het volgende:
Wil wel opmerken dat deze man op Robin Williams lijkt.
Hey. Net die ene vrouw die een functie bij Hamas vervult, Hamas die onder andere vrouwen onderdrukt, is door Isral uitgeschakeld. Dat is ironischquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
3 hoge terrorist bobo's geliquideerd 👍
https://www.timesofisrael(...)eli-hostages-at-203/
Rafat Abu Hilal, the head of the military wing of Gaza’s Popular Resistance Committees terror group, the third-largest terror faction in the Strip after Hamas and Palestinian Islamic Jihad.
Jamila al-Shanti, the widow of Hamas co-founder Abdel Aziz al-Rantisi
Jihad Muheisen, the head of the Palestinian National Security Forces
Nee ik vergis me ook in de datum... ik dacht dat dit nieuw was ...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De soep wordt blijkbaar niet zo heet gegeten als deze man ons wil doen geloven.
Hamas maakt de dienst uit in de Gazastrook. Er is daar geen andere partij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie dat af en toe een onderscheid gemaakt wordt wie de bron is, hoe weet jij zo zeker dat alle informatie van Hamas komt?
Correct.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer lastig om te geloven dat Isral zonder aanleiding zomaar een ziekenhuis zou bombarderen.
In elk geval komen er wel vaker Gaza-raketten (of delen daarvan) neer in Gaza. Dat er een keer iets met mensen geraakt zou worden, zat wel in de verwachting.
Als je die streams kijkt waarop je savonds duidelijk kunt zien dat ze gelanceerd worden, zie je er best veel fout gaan.
Het is dan ook vragen om problemen als je in dichtbevolkte gebieden dit soort raketten gaat staan afschieten. Misdadig vind ik dat.
Projecteren is projecteren. Juist nu een pali vlag projecteren is ook kwetsend voor Joden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het projecteren van een vlag op een mast is strafbaar? Dat wist ik niet.
Dat was compleet debiel ja. Zodra Isral meldde dat het niet van hen kwam wist je al hoe laat het was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit klopt, anders ga je natuurlijk niet blind af op wat de "Palestijnse Autoriteit" (Hamas) zegt en maakt dat zonder verdere verificatie meteen voorpaginanieuws. Dit was eergisteravond helaas de norm bij menig media outlet in het Westen en dat legt een duidelijke vooringenomenheid bloot.
Lol was zij niet getrouwd met DE hamas leider Abdel Aziz al-Rantisi, die zich had omringt met menselijke schilden? Dat hielp hem niet veel trouwensquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hey. Net die ene vrouw die een functie bij Hamas vervult, Hamas die onder andere vrouwen onderdrukt, is door Isral uitgeschakeld. Dat is ironisch
Natuurlijk moet de media ook kritisch zijn op Isral, dus ook bij die claims zelf onderzoek doen en dingen proberen te verifiren. Maar Isral geeft altijd wel beeldmateriaal, opnames of andere bewijzen als fundament voor hun claims. Ook is er persvrijheid in Isral, buitenlandse journalisten kunnen daar dus gewoon rondlopen, zelf kijken en verslag doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was compleet achterlijk ja. Zodra Isral meldde dat het niet van hen kwam wist je al hoe laat het was.
Tja, menigeen doet een plausibel (afleidend)verhaal met als doel om net op het randje, later hun verwerpelijke ranzigheid te kunnen (blijven) produceren. Een truc is ook om een eigen stokpaardje van whatever, in te lassen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Moslims delen tips om shadowbanning te omzeilen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-beperken-a4177766
Ondertussen delen mensen die op Instagram zijn gebleven tips met elkaar om een shadow ban te voorkomen. Sommige hashtags worden vermeden. #FreePalestine wordt door sommigen vervangen door #VisitIsrael. Woorden als ‘Palestina’ en ‘Gaza’ worden bewust fout geschreven. En om het algoritme te foppen worden eerst foto’s van feestelijke taarten of schattige dieren gedeeld voordat de berichten over het conflict langskomen. Maar onduidelijk is of dergelijke trucs het algoritme daadwerkelijk zand in de ogen strooien en zo shadow banning voorkomen.
Het grappigste is dat IDF woordvoerder Jonathan Conricus ze nog gewaarschuwd hadden, Palestijnse Autoriteit= Hamas, drie dubbel checken please, maar luisteren ho maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit klopt, anders ga je natuurlijk niet blind af op wat de "Palestijnse Autoriteit" (Hamas) zegt en maakt dat zonder verdere verificatie meteen voorpaginanieuws. Dit was eergisteravond helaas de norm bij menig media outlet in het Westen en dat legt een duidelijke vooringenomenheid bloot.
Opmerkelijk dat we toch berichten vanuit Gaza ontvangen dat er ook mensen leven die niet zo blij met Hamas zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas maakt de dienst uit in de Gazastrook. Er is daar geen andere partij.
Ja maar dat is geen gezonde houding in Gaza, tenminste als je leven waardeert.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat we toch berichten vanuit Gaza ontvangen dat er ook mensen leven die niet zo blij met Hamas zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het grappigste is dat IDF woordvoerder Jonathan Conricus ze nog gewaarschuwd hadden, Palestijnse Autoriteit= Hamas, drie dubbel checken please, maar luisteren ho maar.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:21 schreef capricia het volgende:
Noya is terecht.
Afgeslacht. Samen met haar oma.
[ twitter ]
Je hoort ook amper wat over de Isralische slachtoffers. Het gaat alleen maar over de slachtoffers aan de kant van een bevolking die dit soort barbaarse kindermoorden toestaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:21 schreef capricia het volgende:
Noya is terecht.
Afgeslacht. Samen met haar oma.
[ twitter ]
Maar dit ontkent toch ook niemand? Alleen zij hebben geen politieke partij of enige vorm van vertegenwoordiging. Hamas heeft een totale dictatuur daar. Waarom denk je dat er sinds de verkiezingen van 2006, geen verkiezingen meer zijn geweest? En Hamas na die verkiezingen, verscheidene Fatah-leden (hun grootste politieke tegenstander) heeft gexecuteerd? Dat is niet omdat Hamas een democratie nastreeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat we toch berichten vanuit Gaza ontvangen dat er ook mensen leven die niet zo blij met Hamas zijn.
Ik dacht dat tegenwoordig je gekwetst voelen een keuze was?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Projecteren is projecteren. Juist nu een pali vlag projecteren is ook kwetsend voor Joden.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-gebiedsverbod.html
Nouja, bij dit soort beweringen kun je er echt wel 99 procent zeker van zijn dat Isral de waarheid spreekt. Die hebben helemaal niets te winnen met desinformatie de wereld inbrengen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk moet de media ook kritisch zijn op Isral, dus ook bij die claims zelf onderzoek doen en dingen proberen te verifiren. Maar Isral geeft altijd wel beeldmateriaal, opnames of andere bewijzen als fundament voor hun claims. Ook is er persvrijheid in Isral, buitenlandse journalisten kunnen daar dus gewoon rondlopen, zelf kijken en verslag doen.
Maar wat doen onze vriendelijke Westerse media, vol met vooringenomen journalisten met Palestijnse sympathien? Blind afgaan op wat een terreurorganisatie zegt en dat als feiten presenteren, omdat zij het streven hebben het beeld te schetsen alsof we hier eigenlijk met twee moreel gelijken te maken hebben, en dan komt het natuurlijk fantastisch uit als je het bericht binnenkrijgt dat de Joden een ziekenhuis vol hartstikke zielige Palestijnen hebben gebombardeerd. Dat past precies binnen het gewenste narratief.
Huh, dat klopt niet. Er hangen wereldwijd posters van de gegijzelde mensen, er worden allerlei berichten geplaatst over de slachtoffers van de aanval van Hamas. Er is zeker wel aandacht voor de Israelische slachtoffers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Je hoort ook amper wat over de Isralische slachtoffers. Het gaat alleen maar over de slachtoffers aan de kant van een bevolking die dit soort barbaarse kindermoorden toestaat.
Exact.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Je hoort ook amper wat over de Isralische slachtoffers. Het gaat alleen maar over de slachtoffers aan de kant van een bevolking die dit soort barbaarse kindermoorden toestaat.
Natuurlijk heeft Israel ook baat bij bepaalde desinformatie. Je moet er van beide kanten scherp op zijn en berichten verifieren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja, bij dit soort beweringen kun je er echt wel 99 procent zeker van zijn dat Isral de waarheid spreekt. Die hebben helemaal niets te winnen met desinformatie de wereld inbrengen.
Verder inderdaad lachwekkend om een terreurorganisatie berhaupt serieus te nemen.
Denk jij overigens dat het grondoffensief er nog komt? Begin een beetje bang te worden van niet.
Niet in de publieke verontwaardiging, ja CNN schenkt er erg veel aandacht aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Huh, dat klopt niet. Er hangen wereldwijd posters van de gegijzelde mensen, er worden allerlei berichten geplaatst over de slachtoffers van de aanval van Hamas. Er is zeker wel aandacht voor de Israelische slachtoffers.
Je stelde dat Hamas alle informatie verspreidt. Hamas voert een beleid met enorm veel repressie uit. Dan vind ik het opmerkelijk dat we af en toe minder vleiende of minder positieve berichten over Hamas van Hamas horenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dit ontkent toch ook niemand? Alleen zij hebben geen politieke partij of enige vorm van vertegenwoordiging. Hamas heeft een totale dictatuur daar. Waarom denk je dat er sinds de verkiezingen van 2006, geen verkiezingen meer zijn geweest? En Hamas na die verkiezingen, verscheidene Fatah-leden (hun grootste politieke tegenstander) heeft gexecuteerd? Dat is niet omdat Hamas een democratie nastreeft.
Ik zag deze gisteren nog rond gaan op instagram stories van bekenden. Dat is er juist weinig aandacht is voor Palestijnse slachtoffers en alle gedode Palestijnse kinderen door Isral. Ook misschien net waar je nieuws leest.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Huh, dat klopt niet. Er hangen wereldwijd posters van de gegijzelde mensen, er worden allerlei berichten geplaatst over de slachtoffers van de aanval van Hamas. Er is zeker wel aandacht voor de Israelische slachtoffers.
Dat is crowdsourced media. Waar is de mainstreammedia media met interviews en portretten van de ontvoerde/gedode kinderen van Isral? Ik zie voornamelijk in het westen de Palestijnse versies. Die zijn natuurlijk net zo erg, maar eenzijdig is het wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit soort gevallen ook wel degelijk relevant is om er historische vergelijkingen bij te halen. Wanneer een misdadig regime gesteund wordt door een meerderheid van de bevolking dan betekent dat inderdaad een hel voor de minderheid die dit regime niet steunt. Ik blijf hier graag een WW II vergelijking bij maken. Eens vragen aan Duitsers die destijds het regime niet steunden hoe die in de zaak staan. Denk dat ze vrijwel allemaal, ondanks omgekomen familieleden door bombardementen, blij waren met de geallieerden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dit ontkent toch ook niemand? Alleen zij hebben geen politieke partij of enige vorm van vertegenwoordiging. Hamas heeft een totale dictatuur daar. Waarom denk je dat er sinds de verkiezingen van 2006, geen verkiezingen meer zijn geweest? En Hamas na die verkiezingen, verscheidene Fatah-leden (hun grootste politieke tegenstander) heeft gexecuteerd? Dat is niet omdat Hamas een democratie nastreeft.
CNN dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is crowdsourced media. Waar is de mainstreammedia media met interviews en portretten van de ontvoerde/gedode kinderen van Isral? Ik zie voornamelijk in het westen de Palestijnse versies. Die zijn natuurlijk net zo erg, maar eenzijdig is het wel.
Ik vind dat nog steeds zo. Naar mijn mening mag iedereen zijn gevoelens en steun uiten. Daarvoor hoeft de 'tegenpartij' zich niet gekwetst te voelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat tegenwoordig je gekwetst voelen een keuze was?
Must watchquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag deze gisteren nog rond gaan op instagram stories van bekenden. Dat is er juist weinig aandacht is voor Palestijnse slachtoffers en alle gedode Palestijnse kinderen door Isral. Ook misschien net waar je nieuws leest.
Video van 4 minuten.
Van dat eerste deel werd ik vanmorgen behoorlijk misselijk. Ik had de video niet gepost vanwege de bron en zijn stukje over die man met het plastic zakjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag deze gisteren nog rond gaan op instagram stories van bekenden. Dat is er juist weinig aandacht is voor Palestijnse slachtoffers en alle gedode Palestijnse kinderen door Isral. Ook misschien net waar je nieuws leest.
Video van 4 minuten.
Voor jou wel ja.quote:
Prima, als je maar wel het besef hebt dat de verhouding desinformatie bij Palestijnen 90/10 is en bij Isral 5/95.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Israel ook baat bij bepaalde desinformatie. Je moet er van beide kanten scherp op zijn en berichten verifieren.
Als je het zo bekijkt is het niet zo gek. Maar: er zijn ook minstens net zoveel raketten afgeschoten vanuit Gaza en het is bekend of zou bekend moeten zijn dat een flink deel hiervan mankementen vertoont en binnen of net buiten Gaza neerkomt. Twee dagen geleden stond de teller op 450 raketten die binnen Gaza neer zijn gekomen dacht ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben 6.000 bommen gencasseerd en alle 6.000 bommen komen van 1 verzender en dan gaat de media er vanuit dat een nieuwe bom weer van die ene verzender komt. Enorm vooringenomen inderdaad
Je zag wat voor reactie het gaf toen de pali's dinsdagavond desinfo de wereld in stuurde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Israel ook baat bij bepaalde desinformatie. Je moet er van beide kanten scherp op zijn en berichten verifieren.
Ik dacht eigenlijk dat het sarcasme was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij alle praatprogramma's hebben familieleden en vrienden gezeten van slachtoffers. Er worden portretten gepublicerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet in de publieke verontwaardiging, ja CNN schenkt er erg veel aandacht aan.
Post eens wat dan? Ik wil het graag lezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees en zie heel veel uitgebreide verslaggeving over de Isralische gijzelaars, ook hoe ze heetten en wat ze in hun leven deden.
Over de Palestijnse slachtoffers maar weinig informatie of namen.
Waar precies? Want ik moet toegeven dat ik ze niet tegen kom in de media die ik lees.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees en zie heel veel uitgebreide verslaggeving over de Isralische gijzelaars, ook hoe ze heetten en wat ze in hun leven deden.
Wees blij dat er een boel maskers zijn af gevallen op journalistiek gebied. Iets wat ik altijd al dacht lijkt waar te zijn, een boel journalisten zijn tevens activisten en houden die twee niet uit elkaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat hij een Nederlandse moeder en Palestijnse vader heeft? Of BNNVARA?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van dat eerste deel werd ik vanmorgen behoorlijk misselijk. Ik had de video niet gepost vanwege de bron en zijn stukje over die man met het plastic zakje
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar precies? Want ik moet toegeven dat ik ze niet tegen kom in de media die ik lees.
Filmpje hierboven is wel een aanrader (die ik had gepost).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Post eens wat dan? Ik wil het graag lezen.
Er zijn hele items in diverse journaals en praatprogramma's geweest over Palestijnen, soms zelfs meer dan over Isralirs. Wat je hier zegt is pure lariekoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Een niet zo wijs man zei ooit: "a single death is a tragedy, a million deaths are a statistic".quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij een Nederlandse moeder en Palestijnse vader heeft? Of BNNVARA?
Vond het wel een goed filmpje omdat ik ook zie dat sommige mensen heel makkelijk de Palestijnse kinder doden zie wegwuiven . Ach weer 30 doden waarvan 20 kinderen.
wat is dat dan voor raar gedoequote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bij Op1 voeren ze zelfs een helderziende Palestijnse op, die was er verder niet maar heeft er wel over gedroomd!!
Belangrijke journalistiek dit!.
Dat is ook mijn bezwaar dat een zg gedegen nieuwsoutlet, zich zo in de kaart kijkend; laat afgleijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Maar ik vind de kwaliteit van de media echt heel slecht in dit conflict, en dat heeft niets te maken met bias. De directe berichtgeving na die raketinslag was nog wel het meest trieste in dit alles; allemaal feitenvrij geneuzel en alles voor de snelle kliks. Als ik de NOS had moeten geloven dinsdag, had Isral met een bommenwerper een heel ziekenhuis in de as gelegd.
Het is geen lariekoek. Percepties wisselen nu eenmaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn hele items in diverse journaals en praatprogramma's geweest over Palestijnen, soms zelfs meer dan over Isralirs. Wat je hier zegt is pure lariekoek.
Ik denk dat jij zo diep in je eigen bubbel zit, dat je dit inderdaad gelooft. Dat kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima, als je maar wel het besef hebt dat de verhouding desinformatie bij Palestijnen 90/10 is en bij Isral 5/95.
Nu wordt er gedaan alsof de hoeveelheid desinformatie gelijk zou zijn, volstrekt gelul natuurlijk. Net zoals in de Oekrane-oorlog, al vermoed ik dat het daar nog dichter bij elkaar in de buurt zit.
Gelukkig hebben we gisteren vast weten te stellen dat jouw perceptie enorm gekleurd is. Prima hoor, maar doe dan niet alsof je feiten verkondigt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is geen lariekoek. Percepties wisselen nu eenmaal.
Klopt, bij dit soort zaken is heel belangrijk welke programma's je kijkt, met wie je in het echte leven hierover praat, wie je bijvoorbeeld volgt op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is geen lariekoek. Percepties wisselen nu eenmaal.
Verbaast je dit nog?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is geen wedstrijdje van welke kant meer doden in het nieuws komen. Beide worden belicht. Allejezus mensen toch...
Ik heb die beeld van die man met het zakje meerdere keren langs zien komen. Snel verder scrollen. De beschrijving is al erg genoeg, zoals je zegt. Ik moet bij vergelijkbare situaties ook altijd denken aan die quote van Rambo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van dat eerste deel werd ik vanmorgen behoorlijk misselijk. Ik had de video niet gepost vanwege de bron en zijn stukje over die man met het plastic zakje
Dit voelt naief.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima, als je maar wel het besef hebt dat de verhouding desinformatie bij Palestijnen 90/10 is en bij Isral 5/95.
Nu wordt er gedaan alsof de hoeveelheid desinformatie gelijk zou zijn, volstrekt gelul natuurlijk. Net zoals in de Oekrane-oorlog, al vermoed ik dat het daar nog dichter bij elkaar in de buurt zit.
Nee, maar een discussie voeren of er wel voldoende dode/gegijzelde mensen in beeld komen is wel beneden alle peil.quote:
hingenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement op nrc en daar zijn regelmatig verhalen voorbij gekomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar precies? Want ik moet toegeven dat ik ze niet tegen kom in de media die ik lees.
Precies, die zijn door hele fijne ultra progressieve engeltjes al weer (met videobewijs) verwijderd.quote:
Ik weet niet of ik als familielid erop zou zitten wachten om interviews te geven met de pers. Zeker omdat leven of dood beide nog een optie is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Ik vind heel weinig over de gegijzelden. En nog minder over de niet-Israeli die gegijzeld of vermoord zijn. Ik denk dat niemand hier een naam of een aantal weet. Bijv hoeveel Duitsers er gegijzeld of vermoord zijn. Of Italianen.
Iemand?
Minimaal 8 Duitsers. En nu?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Ik vind heel weinig over de gegijzelden. En nog minder over de niet-Israeli die gegijzeld of vermoord zijn. Ik denk dat niemand hier een naam of een aantal weet. Bijv hoeveel Duitsers er gegijzeld of vermoord zijn. Of Italianen.
Iemand?
Je plaatste zelf toch vanochtend dat bericht over dat autistische meisje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Iemand?
Ramsey Nasr maakt duidelijk wat we elk mens moet zien als mens. Iets wat dus niet gebeurt. Daarom een must see voor een ieder.quote:
Ik kijk weinig tv, met je lariekoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn hele items in diverse journaals en praatprogramma's geweest over Palestijnen, soms zelfs meer dan over Isralirs. Wat je hier zegt is pure lariekoek.
Haar moeder gaf aan dat ze nog leefde maar dat was naar mijn weten het laatste nieuwsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef Momo het volgende:
Zelfs van de Duitse Shani Louk (hippie girl die zo in beeld was 7 oktober, dat hamasstrijders met haar lichaam rond paradeerde) is toch nog niet bekend of ze leeft of dood is?
Ik acht informatie van Israel ook niet echt betrouwbaar, dat is het meer. Ik heb al jaren weinig vertrouwen in de goede intenties van Israel immers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij acht de informatie uit Palestijns gebied serieus net zo betrouwbaar?
Ah. Beide media die ik niet zo volg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement op nrc en daar zijn regelmatig verhalen voorbij gekomen.
En op CNN heb ik ook verhalen gelezen.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, NOS is ineens voorzichtig geworden.
Dat is natuurlijk ook een beetje hoop van die moeder want dat waren geruchten. Maar je houdt je vast aan hoop in een situatie als dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Haar moeder gaf aan dat ze nog leefde maar dat was naar mijn weten het laatste nieuws
Nou, ze leren wel van hun fouten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, NOS is ineens voorzichtig geworden.
Ik begrijp je sentiment.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kijk weinig tv, met je lariekoek.
Ik heb al uitgelegd waar ik het tegenkom, ik vind het al verbazingwekkend dat ik me moet verantwoorden en niet wordt geloofd, wat een wantrouwen!
Ben weer weg hier.![]()
In dat geval ga ik met mijn Duitse bloed vanmiddag nog naar de dam toequote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Minimaal 8 Duitsers. En nu?
Kom eens met een item dan? 2 dagen na het afslachten van de Joden was het alleen maar pali-gejank. Ow ow ow wat hadden ze het slecht, Israel kwam er aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij alle praatprogramma's hebben familieleden en vrienden gezeten van slachtoffers. Er worden portretten gepublicerd.
Ik heb er niks op tegen, hoor, maar ik denk dat je nogal een gekleurde bril op hebt als je claimt dat er geen aandacht is voor Israelische slachtoffers en wel voor Palestijnse.
hahahahahahahhahahhahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ze leren wel van hun fouten.
Dat is ook waar. Hopelijk leeft ze nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje hoop van die moeder want dat waren geruchten. Maar je houdt je vast aan hoop in een situatie als dat.
Denk zoek even op twitter, het eerste was ik zie is dat ze een meisje in brand steken, dus mijn zoektocht gestaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef Momo het volgende:
Zelfs van de Duitse Shani Louk (hippie girl die zo in beeld was 7 oktober, dat hamasstrijders met haar lichaam rond paradeerde) is toch nog niet bekend of ze leeft of dood is?
Die worden van London tot New York overal weggehaald door pali fans...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is nep, nou ja nep niet maar niet van deze oorlog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk zoek even op twitter, het eerste was ik zie is dat ze een meisje in brand steken, dus mijn zoektocht gestaakt.
Beetje valse wijf mood zo. Je blijft er in hangen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we gisteren vast weten te stellen dat jouw perceptie enorm gekleurd is. Prima hoor, maar doe dan niet alsof je feiten verkondigt.
Dat is natuurlijk af te keuren, net als het ophangen daarvan. Wat levert het op, buiten meer polarisatie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die worden van London tot New York overal weggehaald door pali fans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |