abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211005588
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Laten we wel eerlijk wezen, als alle raketten hiervoor van het IDF kwamen, is het niet zo vergezocht dat dit ook van hen zou kunnen komen. Daar valt ook watvoor te zeggen.

Maar media outlets hadden wel wat terughoudender mogen zijn. Het vuurtje is (helaas) al aangewakkerd.
Dat is dus niet zo.
De Gazanen sturen dagelijks raketten de kant van Isral op.
En veelvuldig storten die ook in Gaza neer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211005595
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Laten we wel eerlijk wezen, als alle raketten hiervoor van het IDF kwamen, is het niet zo vergezocht dat dit ook van hen zou kunnen komen. Daar valt ook watvoor te zeggen.

Maar media outlets hadden wel wat terughoudender mogen zijn. Het vuurtje is (helaas) al aangewakkerd.
De claim dat “alle raketten hiervoor van het IDF kwamen” is dan ook onwaar.
pi_211005601
NOS Liveblog
[/quote]08:40
Britse premier Sunak aangekomen in Isral

De Britse premier Sunak is aangekomen in Tel Aviv. Hij zal daar spreken met de Isralische premier Netanyahu en president Herzog over de oorlog tussen Isral en Hamas. Ook zal hij zijn medeleven betuigen na de terreuraanslagen van Hamas op 7 oktober en daarnaast waarschuwen voor verdere escalatie van het conflict.

Volgens Britse media zal hij er ook op aandringen om hulp toe te laten tot de Gazastrook en dat Britten in het gebied het zouden mogen verlaten.
[quote]

Nu live
-edit- al weer klaar :{
pi_211005606
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is dus niet zo.
De Gazanen sturen dagelijks raketten de kant van Isral op.
En veelvuldig storten die ook in Gaza neer.
Ik vind dat lastig te geloven gezien er hier nog de luchtaanvallen verdedigd worden omdat het militaire doelen zouden zijn.

En waar claim ik dat Gaza zelf niets schiet?
pi_211005612
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Niet Hamas maar de Palestijnse autoriteit kwam met die 500 en die Palestijnse autoriteit komt al een week met nummers die tot op heden redelijk leken te kloppen.

De rellen komen niet vanwege alleen dit ziekenhuis. Je leeft niet onder een steen en dat weet ik zeker omdat je weet dat er een klein ziekenhuis gedeeltelijk geraakt is
Nee Hamas kwam er mee minuten nadat het was gebeurd. En iedereen nam het over.
pi_211005616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Getraumatiseerde mannen en vrouwen binnenhalen in een Europees land
Wat kan er misgaan :D

[ twitter ]
Beter voorbeeld dan al die andere landen in het Midden Oosten.
pi_211005633
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:50 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik vind dat lastig te geloven gezien er hier nog de luchtaanvallen verdedigd worden omdat het militaire doelen zouden zijn.

En waar claim ik dat Gaza zelf niets schiet?
Wat vind je lastig te geloven? Dat raketten uit Gaza wel eens verkeerd gaan en in Gaza neervallen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211005637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef franske19 het volgende:

[..]
Nee Hamas kwam er mee minuten nadat het was gebeurd. En iedereen nam het over.
Ik zie een VK naar een andere bron wijzen, maar ok. Een burger of een Hamas lid is voor velen van ons ook hetzelfde dus ik begrijp de verwarring.
pi_211005638
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Niet Hamas maar de Palestijnse autoriteit kwam met die 500 en die Palestijnse autoriteit komt al een week met nummers die tot op heden redelijk leken te kloppen.

De rellen komen niet vanwege alleen dit ziekenhuis. Je leeft niet onder een steen en dat weet ik zeker omdat je weet dat er een klein ziekenhuis gedeeltelijk geraakt is
De Palestijnse Autoriteiten waar men over repte is daadwerkelijk Hamas.
pi_211005644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Beter voorbeeld dan al die andere landen in het Midden Oosten.
Niet onze oorlog, niet ons probleem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211005650
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 11:53 schreef NoXia het volgende:

[..]
Dit is al 500 x gepost :D
PI
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211005657
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat vind je lastig te geloven? Dat raketten uit Gaza wel eens verkeerd gaan en in Gaza neervallen?
Dat het vergezocht zou zijn dat dit ook vanuit de IDF kon komen.
pi_211005659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De Palestijnse Autoriteiten waar men over repte is daadwerkelijk Hamas.
Ik zie dat af en toe een onderscheid gemaakt wordt wie de bron is, hoe weet jij zo zeker dat alle informatie van Hamas komt?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:00:12 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211005663
3 hoge terrorist bobo's geliquideerd 👍

https://www.timesofisrael(...)eli-hostages-at-203/

Rafat Abu Hilal, the head of the military wing of Gaza’s Popular Resistance Committees terror group, the third-largest terror faction in the Strip after Hamas and Palestinian Islamic Jihad.

Jamila al-Shanti, the widow of Hamas co-founder Abdel Aziz al-Rantisi

Jihad Muheisen, the head of the Palestinian National Security Forces
pi_211005690
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat het vergezocht zou zijn dat dit ook vanuit de IDF kon komen.
Ik vind het dan weer lastig om te geloven dat Isral zonder aanleiding zomaar een ziekenhuis zou bombarderen.

In elk geval komen er wel vaker Gaza-raketten (of delen daarvan) neer in Gaza. Dat er een keer iets met mensen geraakt zou worden, zat wel in de verwachting.
Als je die streams kijkt waarop je savonds duidelijk kunt zien dat ze gelanceerd worden, zie je er best veel fout gaan.

Het is dan ook vragen om problemen als je in dichtbevolkte gebieden dit soort raketten gaat staan afschieten. Misdadig vind ik dat.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211005709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef Rupibma het volgende:
Wil wel opmerken dat deze man op Robin Williams lijkt.
Goede zanger is dat.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211005713
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
3 hoge terrorist bobo's geliquideerd 👍

https://www.timesofisrael(...)eli-hostages-at-203/

Rafat Abu Hilal, the head of the military wing of Gaza’s Popular Resistance Committees terror group, the third-largest terror faction in the Strip after Hamas and Palestinian Islamic Jihad.

Jamila al-Shanti, the widow of Hamas co-founder Abdel Aziz al-Rantisi

Jihad Muheisen, the head of the Palestinian National Security Forces
Hey. Net die ene vrouw die een functie bij Hamas vervult, Hamas die onder andere vrouwen onderdrukt, is door Isral uitgeschakeld. Dat is ironisch
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:10:24 #108
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211005727
twitter
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211005740
quote:
De soep wordt blijkbaar niet zo heet gegeten als deze man ons wil doen geloven.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:13:43 #110
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211005758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De soep wordt blijkbaar niet zo heet gegeten als deze man ons wil doen geloven.
Nee ik vergis me ook in de datum... ik dacht dat dit nieuw was ... :') nja
pi_211005765
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik zie dat af en toe een onderscheid gemaakt wordt wie de bron is, hoe weet jij zo zeker dat alle informatie van Hamas komt?
Hamas maakt de dienst uit in de Gazastrook. Er is daar geen andere partij.
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer lastig om te geloven dat Isral zonder aanleiding zomaar een ziekenhuis zou bombarderen.

In elk geval komen er wel vaker Gaza-raketten (of delen daarvan) neer in Gaza. Dat er een keer iets met mensen geraakt zou worden, zat wel in de verwachting.
Als je die streams kijkt waarop je savonds duidelijk kunt zien dat ze gelanceerd worden, zie je er best veel fout gaan.

Het is dan ook vragen om problemen als je in dichtbevolkte gebieden dit soort raketten gaat staan afschieten. Misdadig vind ik dat.
Correct.

Hamas heeft al jaren een hoofdkwartier in het grootste ziekenhuis van de Gazastrook, Isral heeft het niet gebombardeerd. Juist om burgerslachtoffers te voorkomen. En die immuniteit probeert Hamas ook te creren door op zulke locaties te zitten, waarmee men dus letterlijk burgers als schild gebruikt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211005767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het projecteren van een vlag op een mast is strafbaar? Dat wist ik niet.
Projecteren is projecteren. Juist nu een pali vlag projecteren is ook kwetsend voor Joden.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-gebiedsverbod.html
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211005777
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Dit klopt, anders ga je natuurlijk niet blind af op wat de "Palestijnse Autoriteit" (Hamas) zegt en maakt dat zonder verdere verificatie meteen voorpaginanieuws. Dit was eergisteravond helaas de norm bij menig media outlet in het Westen en dat legt een duidelijke vooringenomenheid bloot.
Dat was compleet debiel ja. Zodra Isral meldde dat het niet van hen kwam wist je al hoe laat het was.

Compleet achterlijk om ook maar iets van Palestijnse berichtgeving serieus te nemen. Zelfs de Nazi's (ik blijf die vergelijking erbij halen) hadden een vele malen betrouwbaardere nieuwsvoorziening dan dit barbaarse zooitje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 13:18:31 ]
pi_211005798
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hey. Net die ene vrouw die een functie bij Hamas vervult, Hamas die onder andere vrouwen onderdrukt, is door Isral uitgeschakeld. Dat is ironisch
Lol was zij niet getrouwd met DE hamas leider Abdel Aziz al-Rantisi, die zich had omringt met menselijke schilden? Dat hielp hem niet veel trouwens :') , want in 2004 ging hij de lucht in door een Apache. Drie weken van te voren werd zijn voorganger trouwens uit zijn rolstoel geblazen door een hellfire raket _O- , Ahmed Yassin

_O-
pi_211005825
Noya is terecht.
Afgeslacht. Samen met haar oma.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211005827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat was compleet achterlijk ja. Zodra Isral meldde dat het niet van hen kwam wist je al hoe laat het was.
Natuurlijk moet de media ook kritisch zijn op Isral, dus ook bij die claims zelf onderzoek doen en dingen proberen te verifiren. Maar Isral geeft altijd wel beeldmateriaal, opnames of andere bewijzen als fundament voor hun claims. Ook is er persvrijheid in Isral, buitenlandse journalisten kunnen daar dus gewoon rondlopen, zelf kijken en verslag doen.

Maar wat doen onze vriendelijke Westerse media, vol met vooringenomen journalisten met Palestijnse sympathien? Blind afgaan op wat een terreurorganisatie zegt en dat als feiten presenteren, omdat zij het streven hebben het beeld te schetsen alsof we hier eigenlijk met twee moreel gelijken te maken hebben, en dan komt het natuurlijk fantastisch uit als je het bericht binnenkrijgt dat de Joden een ziekenhuis vol hartstikke zielige Palestijnen hebben gebombardeerd. Dat past precies binnen het gewenste narratief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:22:26 #117
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211005830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Moslims delen tips om shadowbanning te omzeilen

https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-beperken-a4177766
Ondertussen delen mensen die op Instagram zijn gebleven tips met elkaar om een shadow ban te voorkomen. Sommige hashtags worden vermeden. #FreePalestine wordt door sommigen vervangen door #VisitIsrael. Woorden als ‘Palestina’ en ‘Gaza’ worden bewust fout geschreven. En om het algoritme te foppen worden eerst foto’s van feestelijke taarten of schattige dieren gedeeld voordat de berichten over het conflict langskomen. Maar onduidelijk is of dergelijke trucs het algoritme daadwerkelijk zand in de ogen strooien en zo shadow banning voorkomen.
Tja, menigeen doet een plausibel (afleidend)verhaal met als doel om net op het randje, later hun verwerpelijke ranzigheid te kunnen (blijven) produceren. Een truc is ook om een eigen stokpaardje van whatever, in te lassen.
Een betrokken of naeve deelnemer wordt dan, zonder dit zich te realiseren, meegetrokken in dat (te) leuke verhaal om te eindigen als geradicaliseerde.

Lukt dit niet is er wel weer de winst voor de manipulator dat bepaalde onderwerpen, fora en hastags, nogo-areas zijn geworden omdat ze worden geassocieerd met de stront van een gekantelde discussie. Een inhoudelijke discussie over vul-in is en wordt dan bij voorbaat al onmogelijk.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211005838
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Dit klopt, anders ga je natuurlijk niet blind af op wat de "Palestijnse Autoriteit" (Hamas) zegt en maakt dat zonder verdere verificatie meteen voorpaginanieuws. Dit was eergisteravond helaas de norm bij menig media outlet in het Westen en dat legt een duidelijke vooringenomenheid bloot.
Het grappigste is dat IDF woordvoerder Jonathan Conricus ze nog gewaarschuwd hadden, Palestijnse Autoriteit= Hamas, drie dubbel checken please, maar luisteren ho maar. :{
pi_211005839
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas maakt de dienst uit in de Gazastrook. Er is daar geen andere partij.
Opmerkelijk dat we toch berichten vanuit Gaza ontvangen dat er ook mensen leven die niet zo blij met Hamas zijn.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:23:47 #120
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211005842
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:21 schreef capricia het volgende:
...
:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties