Ik weet niet of ik als familielid erop zou zitten wachten om interviews te geven met de pers. Zeker omdat leven of dood beide nog een optie is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Ik vind heel weinig over de gegijzelden. En nog minder over de niet-Israeli die gegijzeld of vermoord zijn. Ik denk dat niemand hier een naam of een aantal weet. Bijv hoeveel Duitsers er gegijzeld of vermoord zijn. Of Italianen.
Iemand?
Minimaal 8 Duitsers. En nu?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Ik vind heel weinig over de gegijzelden. En nog minder over de niet-Israeli die gegijzeld of vermoord zijn. Ik denk dat niemand hier een naam of een aantal weet. Bijv hoeveel Duitsers er gegijzeld of vermoord zijn. Of Italianen.
Iemand?
Je plaatste zelf toch vanochtend dat bericht over dat autistische meisje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
Iemand?
Ramsey Nasr maakt duidelijk wat we elk mens moet zien als mens. Iets wat dus niet gebeurt. Daarom een must see voor een ieder.quote:
Ik kijk weinig tv, met je lariekoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn hele items in diverse journaals en praatprogramma's geweest over Palestijnen, soms zelfs meer dan over Israëliërs. Wat je hier zegt is pure lariekoek.
Haar moeder gaf aan dat ze nog leefde maar dat was naar mijn weten het laatste nieuwsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef Momo het volgende:
Zelfs van de Duitse Shani Louk (hippie girl die zo in beeld was 7 oktober, dat hamasstrijders met haar lichaam rond paradeerde) is toch nog niet bekend of ze leeft of dood is?
Ik acht informatie van Israel ook niet echt betrouwbaar, dat is het meer. Ik heb al jaren weinig vertrouwen in de goede intenties van Israel immers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij acht de informatie uit Palestijns gebied serieus net zo betrouwbaar?
Ah. Beide media die ik niet zo volg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement op nrc en daar zijn regelmatig verhalen voorbij gekomen.
En op CNN heb ik ook verhalen gelezen.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, NOS is ineens voorzichtig geworden.
Dat is natuurlijk ook een beetje hoop van die moeder want dat waren geruchten. Maar je houdt je vast aan hoop in een situatie als dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Haar moeder gaf aan dat ze nog leefde maar dat was naar mijn weten het laatste nieuws
Nou, ze leren wel van hun fouten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, NOS is ineens voorzichtig geworden.
Ik begrijp je sentiment.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kijk weinig tv, met je lariekoek.
Ik heb al uitgelegd waar ik het tegenkom, ik vind het al verbazingwekkend dat ik me moet verantwoorden en niet wordt geloofd, wat een wantrouwen!
Ben weer weg hier.![]()
In dat geval ga ik met mijn Duitse bloed vanmiddag nog naar de dam toequote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Minimaal 8 Duitsers. En nu?
Kom eens met een item dan? 2 dagen na het afslachten van de Joden was het alleen maar pali-gejank. Ow ow ow wat hadden ze het slecht, Israel kwam er aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij alle praatprogramma's hebben familieleden en vrienden gezeten van slachtoffers. Er worden portretten gepublicerd.
Ik heb er niks op tegen, hoor, maar ik denk dat je nogal een gekleurde bril op hebt als je claimt dat er geen aandacht is voor Israelische slachtoffers en wel voor Palestijnse.
hahahahahahahhahahhahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ze leren wel van hun fouten.
Dat is ook waar. Hopelijk leeft ze nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje hoop van die moeder want dat waren geruchten. Maar je houdt je vast aan hoop in een situatie als dat.
Denk zoek even op twitter, het eerste was ik zie is dat ze een meisje in brand steken, dus mijn zoektocht gestaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef Momo het volgende:
Zelfs van de Duitse Shani Louk (hippie girl die zo in beeld was 7 oktober, dat hamasstrijders met haar lichaam rond paradeerde) is toch nog niet bekend of ze leeft of dood is?
Die worden van London tot New York overal weggehaald door pali fans...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Huh, dat klopt niet. Er hangen wereldwijd posters van de gegijzelde mensen, er worden allerlei berichten geplaatst over de slachtoffers van de aanval van Hamas. Er is zeker wel aandacht voor de Israelische slachtoffers.
Dat is nep, nou ja nep niet maar niet van deze oorlog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk zoek even op twitter, het eerste was ik zie is dat ze een meisje in brand steken, dus mijn zoektocht gestaakt.
Beetje valse wijf mood zo. Je blijft er in hangen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we gisteren vast weten te stellen dat jouw perceptie enorm gekleurd is. Prima hoor, maar doe dan niet alsof je feiten verkondigt.
Dat is natuurlijk af te keuren, net als het ophangen daarvan. Wat levert het op, buiten meer polarisatie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die worden van London tot New York overal weggehaald door pali fans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |