SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Zie mij gaan, jongquote:
Nee, ik ben 2 meter.quote:
HDPquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen over gekke dingen die je in een 3d printer kunt stoppen... Dit is niet uit een 3d printer (zou in theorie kunnen dus?) Maar er is dus een vrouw die sieraden maakt van sperma. Dan stuur je een flesje sperma op en dan droogt ze het tot poeder en dat mengt ze met hars en giet ze in een hangertje.
Kek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen over gekke dingen die je in een 3d printer kunt stoppen... Dit is niet uit een 3d printer (zou in theorie kunnen dus?) Maar er is dus een vrouw die sieraden maakt van sperma. Dan stuur je een flesje sperma op en dan droogt ze het tot poeder en dat mengt ze met hars en giet ze in een hangertje.
O jezus ik insinueerde het alleen maar iemand doet het dus echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus ik insinueerde het alleen maar iemand doet het dus echt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
'Men' = de vrouw die ze maakt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'
Ja. Ach.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'
Alle priekers verzamelenquote:
https://www.thingiverse.com/thing:3000397/makesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je cavia's 3D printen?
Nee, haar klanten. Want ze heeft het best druk. Ik het steeds op tiktok en kom niet van dat mens afquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'Men' = de vrouw die ze maakt?
wie , en wat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana stopt bij Dumpertreeten![]()
![]()
Uhmquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Oh ja, één keer wat kijken uit verwondering en je hele feed staat er vol mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, haar klanten. Want ze heeft het best druk. Ik het steeds op tiktok en kom niet van dat mens af
godverdomme de laatste die sylvana nog één keer aandacht geeft voor wat dan ook die kom ik met mijn blote handen wurgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana stopt bij Dumpertreeten![]()
![]()
Koffie?quote:
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk Sylvana IJsselmuiden
je kunt dus echt een pearl necklace printen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
Goorlelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
Ik had haar (hier) wel eens voorbij zien komen, maar ik ken haar eigenlijk vooral van haar deelname aan Hunted Vips samen met Sandra IJsbrandyquote:
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk Sylvana IJsselmuiden
dus lekker warm bij jouquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
I wish.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Blijf het raar vinden dat ze bij jou op kwark afkomen, dat is zure zuivel, geen zoet fruitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
Oh, laat maar dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ter waarschuwing, 3D prints zijn niet veilig of hygiënisch als insertables.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?
Ik eet mijn kwark met een heel klein beetje siroopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat ze bij jou op kwark afkomen, dat is zure zuivel, geen zoet fruit
gewoon een laagje latex erover heen:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ter waarschuwing, 3D prints zijn niet veilig of hygiënisch als insertables.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]We twijfelen nog steeds aan je hoor
Ik cancel mn bestellingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Wat je moet doen is het ding printen, een mal van maken, en dan in bodysafe silicone gieten. Of meteen de mal printen en dan gieten als dat een optie is.quote:
Nee ze is ook wel echt lief en leukquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus gewoon ordinair mastrubeervlees voor jou?
klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat je moet doen is het ding printen, een mal van maken, en dan in bodysafe silicone gieten. Of meteen de mal printen en dan gieten als dat een optie is.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat je moet doen is het ding printen, een mal van maken, en dan in bodysafe silicone gieten. Of meteen de mal printen en dan gieten als dat een optie is.
1, Daar zal je Elvi niet blij mee maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een laagje latex erover heen:
[ afbeelding ]
uhu, suuuurrree..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze is ook wel echt lief en leuk
Dit in combinatie met de kwark is wel mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een laagje latex erover heen:
[ afbeelding ]
Je zou nu nog even wat curtsey lunges kunnen doenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik moest sporten vanmiddag en ben ik moe en weet ik niet waar ik zin in heb, dus doe ik maar niks. Hekel aan dat soort buien.
Waarom heb jij onthouden dat ik allergisch ben voor latex?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1, Daar zal je Elvi niet blij mee maken.
2 Nee. Neeneenee.
M'n benen zijn er serieus klaar mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou nu nog even wat curtsey lunges kunnen doen
Staat gewoon in de gemeenschappelijke excel hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom heb jij onthouden dat ik allergisch ben voor latex?
Ieuw, ben je er zo eentjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet mijn kwark met een heel klein beetje siroop
JEZUS WHATquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat gewoon in de gemeenschappelijke excel hoor
verwarming aan dan maarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef bitterbal het volgende:
3 lagen aan maar het is niet genoeg
Omdat Zwabquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Snugglehoodiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik onthoud heel veel dingen die misschien terloops een keer genoemd worden voor geen reden whatsoever.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik voorzie een collab met @Kukelecucktsju10quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat gewoon in de gemeenschappelijke excel hoor
Lunges, het is dat ze zo effectief zijn, maar wat een kut oefening.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou nu nog even wat curtsey lunges kunnen doen
Even springenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Nee, maar echt een heel klein beetje. Ik doe 2x zo veel in een glas drinken.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.thingiverse.com/thing:3000397/makes
Kijken of jij er wat minder van in een existentiële crisis van raaktquote:
Ik moest deze week eigenlijk 4x sporten, maar daar heb ik even een stokje voor gestokenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik moest sporten vanmiddag en ben ik moe en weet ik niet waar ik zin in heb, dus doe ik maar niks. Hekel aan dat soort buien.
Gewoon jezelf nog een keertje extra inwikkelen, die mummie-genen het werk laten doenquote:
wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Tas gepakt en in bed, hopelijk val ik snel in slaap.
Wat moet tas in bed?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Huuu.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest deze week eigenlijk 4x sporten, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken
Joyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huuu.
Al moet ik eigenlijk nog wel een keer inplannen deze week.
quote:
Vreten kopen dat ze in de bergen niet verkopenquote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jou zou ik best willen meeten hoorKnutselmeet met @:Liesje1979 en @:essnhills?
Denk dat ik het bij thuis een beetje laf yoga hou.quote:
Oehh lekker freubelen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yogaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik het bij thuis een beetje laf yoga hou.
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaanquote:
Matige prioriteitenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan ga ik al met m'n oma eetmeeten
bij de KreaDoe beurs?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
"We have Georgina at home".quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaan
getver de getver, Georgina Verbaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlatenquote:
En fuck de rest van ons antisociale gespuis. Blegh. Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij de Lidl zijn de bloemkool cheese nuggets in de aanbieding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen. Een soort kipnugget gevuld met bloemkool en kaas?
![]()
Georgina at home:quote:
quote:
1-5 novemberquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
Begin november ergens geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.
Lekkah.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets minder creepy, maar inderdaad ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Ja dat nachtmerrie typequote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.
Das ook niet heel aardig om te zeggenquote:
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
zo kijk ik nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
Had eerst het hele hoofd geselecteerd en 'smile' getypt en toen kwam die gelijk met al die engerds. Nu alleen even de mond geselecteerd, kreeg je alsnog wel wat vreemde opties met een overbeet en een lach alsof die een tia kreegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?
Helemaal grote blijquote:
ja baanbrekende tv was datquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Verkeerde account, Bassie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Afgeschminkt voor de dag. In bedje. Kruik. Poes op schoot
Ze zegt ook kruik, niet pruikquote:
Goede reis morgen, Kwiwiquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Nu minder concurrentie dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.
En dan vrijdag weer 7quote:
En natquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Zou het wel toejuichen.
Das dan weer wat minder. Voor mijn binnentemperatuur is iets koeler maar volle bak zon toch wat effectiever.quote:
huehuequote:
Hey deze stond ook op instagramquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey deze stond ook op instagram
Ik heb een dekentje en het echt moeilijk warm nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r stuur die warmte eens, het begin hier vervelend koud te worden.
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Solo zei het net ook al. RIPquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom voor minder m'n bed niet uit, uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitkijken voor overstromingen danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Gewoon bagger hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zien
Gewoon thuiswerkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bagger hier.
Auto it is.
Nee een kitten is geen snackquote:
Nou gewoon om mee te knuffelen, niet alles is etenquote:
oke dan kan ik gaan slapenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon om mee te knuffelen, niet alles is eten
Of 3x 30cm, voor de expert die je bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom voor minder m'n bed niet uit, uiteraard.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
3 x 30 kaaskroketjes is wel beetje too much ja
Neuh, gewoon tijd voor bedquote:
ik heb geen idee eerlijk gezegd, kom niet in zoveel SC'squote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
volgens mij zijn er maar weinig SC die na 10 nog door gaan
opgeblazen brein..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik ben m'n brein nog aan het airbrushen.
en 's nachtsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog keidruk Was op fok
En ja ook doordeweeks
Jij bent de enige jonge God hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik ben m'n brein nog aan het airbrushen.
Waarom nietquote:
Ditquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog keidruk Was op fok
En ja ook doordeweeks
Melk is sowieso niet lekker...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Melk direct uit de koe lijkt me ook niet zo lekker
Jij liever dan ik. Ik houd wel van yoghurt of andere melkproducten, maar melk of karnemelk, bah.quote:
ik ook niet elke dag hoor..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat haal ik niet maar vind het wel lekker
ik hoor het idd goed regenenquote:
eens, melk is een basis voor veel goede dingen maar op zichzelf erg mehquote:
Nope ik lig op bedquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Moet je nog weg dan? Anders maakt het toch niet uit? Lekker binnen blijven dan.
Zachte regen vind ik wel prettig luisteren, een stortbui nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan is dat toch heerlijk om naar de regen te luisteren?
Ah, geen problemen met een stortbui hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zachte regen vind ik wel prettig luisteren, een stortbui niet
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het heerlijk als het zachtjes regent
dat doet het al een hele tijd
daar laat ik mij dan door bedruipen
ik hou van die zachte nattigheid
geen gekletter, geen gespetter
nee, dat heeft iets agressiefs
maar die hele kleine druppels hebben stuk voor stuk iets liefs
ah, niet in de buurt van trams wonenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, tram spoor dat schuin voor de flat ligt
dat valt enorm mee, vooral heel handigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, niet in de buurt van trams wonen
trams zijn levens gevaarlijk
situatie afhankelijk natuurlijk maar vaak hebben ze wel voorrang jaquote:ik wil zo'n poster in utrecht jatten, daar staat steeds op Daarom heeft de tram voorrang
ik heb bij mijn beide theorieexamens steeds 2 fout gemaakt, en dat is dat ik bij tram situaties standaard de tram voorrang gaf en dat was 'fout'
dat is altijd prima..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:36 schreef Xilia het volgende:
Luisterend naar de regen in slaap vallen
ik neem het risico gewoon niet voor die 3x per jaar dat ik ze tegen komquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:59 schreef mschol het volgende:
situatie afhankelijk natuurlijk maar vaak hebben ze wel voorrang ja
Beetje zoals in een caravan, heerlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd prima..
helaas hier niet op de ramen maar op de metalen platen van de gallerij, das toch een ander soort getik
Van ALLE treinen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Yoo, NS heeft weer de helft van de treinen geschrapt vandaag.
Jij bent blauwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke kleurtjes worden het vandaag?
ik vind dat dan weer niksquote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje zoals in een caravan, heerlijk
Goede mention van de week trouwensquote:
quote:
quote:
* dud0r steekt vingers in alle gapende mondjesquote:
Goorlel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
* dud0r steekt vingers in alle gapende mondjes
Altijd leukquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
Onderweg alweer iemand die te laat vertrokken was en dat onderweg goed wilde maken.
Dat soort mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
Onderweg alweer iemand die te laat vertrokken was en dat onderweg goed wilde maken.
Allemaal lieve mensen op de wereld. gave planeet!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |