wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Tas gepakt en in bed, hopelijk val ik snel in slaap.
Wat moet tas in bed?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Huuu.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest deze week eigenlijk 4x sporten, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken
Joyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huuu.
Al moet ik eigenlijk nog wel een keer inplannen deze week.
quote:
Vreten kopen dat ze in de bergen niet verkopenquote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jou zou ik best willen meeten hoorKnutselmeet met @:Liesje1979 en @:essnhills?
Denk dat ik het bij thuis een beetje laf yoga hou.quote:
Oehh lekker freubelen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yogaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik het bij thuis een beetje laf yoga hou.
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaanquote:
Matige prioriteitenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan ga ik al met m'n oma eetmeeten
bij de KreaDoe beurs?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
"We have Georgina at home".quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaan
getver de getver, Georgina Verbaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlatenquote:
En fuck de rest van ons antisociale gespuis. Blegh. Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij de Lidl zijn de bloemkool cheese nuggets in de aanbieding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen. Een soort kipnugget gevuld met bloemkool en kaas?
![]()
Georgina at home:quote:
quote:
1-5 novemberquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
Begin november ergens geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.
Lekkah.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets minder creepy, maar inderdaad ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Ja dat nachtmerrie typequote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.
Das ook niet heel aardig om te zeggenquote:
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
zo kijk ik nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
Had eerst het hele hoofd geselecteerd en 'smile' getypt en toen kwam die gelijk met al die engerds. Nu alleen even de mond geselecteerd, kreeg je alsnog wel wat vreemde opties met een overbeet en een lach alsof die een tia kreegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?
Helemaal grote blijquote:
ja baanbrekende tv was datquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Verkeerde account, Bassie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Afgeschminkt voor de dag. In bedje. Kruik. Poes op schoot
Ze zegt ook kruik, niet pruikquote:
Goede reis morgen, Kwiwiquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Nu minder concurrentie dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.
En dan vrijdag weer 7quote:
En natquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Zou het wel toejuichen.
Das dan weer wat minder. Voor mijn binnentemperatuur is iets koeler maar volle bak zon toch wat effectiever.quote:
huehuequote:
Hey deze stond ook op instagramquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey deze stond ook op instagram
Ik heb een dekentje en het echt moeilijk warm nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r stuur die warmte eens, het begin hier vervelend koud te worden.
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Solo zei het net ook al. RIPquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom voor minder m'n bed niet uit, uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitkijken voor overstromingen danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Gewoon bagger hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zien
Gewoon thuiswerkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bagger hier.
Auto it is.
Nee een kitten is geen snackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |