Das ook niet heel aardig om te zeggenquote:
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
zo kijk ik nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
Had eerst het hele hoofd geselecteerd en 'smile' getypt en toen kwam die gelijk met al die engerds. Nu alleen even de mond geselecteerd, kreeg je alsnog wel wat vreemde opties met een overbeet en een lach alsof die een tia kreegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat heb je 'm gevraagd te maken om tot dit resultaat te komen?
Helemaal grote blijquote:
ja baanbrekende tv was datquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-heeft-vermoord.html
Jammer dat Peter R. de Vries dit niet meer mee heeft mogen maken, na al z'n inzet voor die zaak.
Verkeerde account, Bassie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Afgeschminkt voor de dag. In bedje. Kruik. Poes op schoot
Ze zegt ook kruik, niet pruikquote:
Goede reis morgen, Kwiwiquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Tas gepakt en in bed, hopelijk val ik snel in slaap.
Nu minder concurrentie dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Petertje stond een paar jaar geleden altijd op zondagmiddag in de Blue Marlin op Ibiza achter jonge meiden aan te vangen, dat zal hij meer missen denk ik.
En dan vrijdag weer 7quote:
En natquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Zou het wel toejuichen.
Das dan weer wat minder. Voor mijn binnentemperatuur is iets koeler maar volle bak zon toch wat effectiever.quote:
huehuequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |