En natquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Zou het wel toejuichen.
Das dan weer wat minder. Voor mijn binnentemperatuur is iets koeler maar volle bak zon toch wat effectiever.quote:
huehuequote:
Hey deze stond ook op instagramquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey deze stond ook op instagram
Ik heb een dekentje en het echt moeilijk warm nuquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r stuur die warmte eens, het begin hier vervelend koud te worden.
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh hehe, de Ai snapt het eindelijk, wilde eigenlijk gewoon dit ipv al die enge heksen
[ afbeelding ]
Solo zei het net ook al. RIPquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n app zegt 58mm in de komende drie dagen. Like wat.
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom voor minder m'n bed niet uit, uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitkijken voor overstromingen danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de FOK!-meet zaterdag kun je vast 30cm krijgen
Gewoon bagger hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor morgen geeft die hier alleen wat buien maar niks extreems, vrijdag gaat wel de hele dag zeikregen worden zo te zien
Gewoon thuiswerkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bagger hier.
Auto it is.
Nee een kitten is geen snackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |