getver de getver, Georgina Verbaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaan
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlatenquote:
En fuck de rest van ons antisociale gespuis. Blegh. Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jou zou ik best willen meeten hoorKnutselmeet met @:Liesje1979 en @:essnhills?
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij de Lidl zijn de bloemkool cheese nuggets in de aanbieding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen. Een soort kipnugget gevuld met bloemkool en kaas?
![]()
Georgina at home:quote:
quote:
1-5 novemberquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Nog nooit geweest maar lijkt me best leuk. Denk wel dat ik er een klein vermogen zou achterlaten
Begin november ergens geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begin november, maar ik ga al met een groepje heen.
Lekkah.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt op een discount Georgina Verbaan
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die AI in photoshop krijg je nog wel vreemde hoofden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets minder creepy, maar inderdaad ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Ja dat nachtmerrie typequote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die middelste doet me denken aan overly attached girlfriend.
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was van plan om zonder nachtmerries te gaan slapen eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hopelijk aan het golfen in de zon
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bovenste is een Fokster, dat weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |