godverdomme de laatste die sylvana nog één keer aandacht geeft voor wat dan ook die kom ik met mijn blote handen wurgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana stopt bij Dumpertreeten![]()
![]()
Koffie?quote:
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk Sylvana IJsselmuiden
je kunt dus echt een pearl necklace printen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
Goorlelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
Ik had haar (hier) wel eens voorbij zien komen, maar ik ken haar eigenlijk vooral van haar deelname aan Hunted Vips samen met Sandra IJsbrandyquote:
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk Sylvana IJsselmuiden
dus lekker warm bij jouquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
I wish.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Blijf het raar vinden dat ze bij jou op kwark afkomen, dat is zure zuivel, geen zoet fruitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
Oh, laat maar dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ter waarschuwing, 3D prints zijn niet veilig of hygiënisch als insertables.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |