SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Zie mij gaan, jongquote:
Nee, ik ben 2 meter.quote:
HDPquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen over gekke dingen die je in een 3d printer kunt stoppen... Dit is niet uit een 3d printer (zou in theorie kunnen dus?) Maar er is dus een vrouw die sieraden maakt van sperma. Dan stuur je een flesje sperma op en dan droogt ze het tot poeder en dat mengt ze met hars en giet ze in een hangertje.
Kek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen over gekke dingen die je in een 3d printer kunt stoppen... Dit is niet uit een 3d printer (zou in theorie kunnen dus?) Maar er is dus een vrouw die sieraden maakt van sperma. Dan stuur je een flesje sperma op en dan droogt ze het tot poeder en dat mengt ze met hars en giet ze in een hangertje.
O jezus ik insinueerde het alleen maar iemand doet het dus echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus ik insinueerde het alleen maar iemand doet het dus echt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
'Men' = de vrouw die ze maakt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'
Ja. Ach.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en dat ziet men dus als 'romantisch'
Alle priekers verzamelenquote:
https://www.thingiverse.com/thing:3000397/makesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je cavia's 3D printen?
Nee, haar klanten. Want ze heeft het best druk. Ik het steeds op tiktok en kom niet van dat mens afquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'Men' = de vrouw die ze maakt?
wie , en wat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana stopt bij Dumpertreeten![]()
![]()
Uhmquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Elvi het volgende:
Oh ja, één keer wat kijken uit verwondering en je hele feed staat er vol mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, haar klanten. Want ze heeft het best druk. Ik het steeds op tiktok en kom niet van dat mens af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |