je kunt dus echt een pearl necklace printen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van alle seksdingen waar je een 3D printer voor kan misbruiken en je kiest voor zaadparels.
Goorlelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
je kunt dus echt een pearl necklace printen.
Ik had haar (hier) wel eens voorbij zien komen, maar ik ken haar eigenlijk vooral van haar deelname aan Hunted Vips samen met Sandra IJsbrandyquote:
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk Sylvana IJsselmuiden
dus lekker warm bij jouquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
I wish.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet te koud voor fruitvliegjes nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
8 fruitvliegjes gevangen met mijn kwarkval. Jullie twijfelden aan me, maar het werkt wel
Blijf het raar vinden dat ze bij jou op kwark afkomen, dat is zure zuivel, geen zoet fruitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen niet. En ik heb vermoedelijk ergens een nestje ofzo.
Oh, laat maar dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ter waarschuwing, 3D prints zijn niet veilig of hygiënisch als insertables.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, onderdeel van lineaire tv?
Ik eet mijn kwark met een heel klein beetje siroopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat ze bij jou op kwark afkomen, dat is zure zuivel, geen zoet fruit
gewoon een laagje latex erover heen:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ter waarschuwing, 3D prints zijn niet veilig of hygiënisch als insertables.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]We twijfelen nog steeds aan je hoor
Ik cancel mn bestellingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Wat je moet doen is het ding printen, een mal van maken, en dan in bodysafe silicone gieten. Of meteen de mal printen en dan gieten als dat een optie is.quote:
Nee ze is ook wel echt lief en leukquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus gewoon ordinair mastrubeervlees voor jou?
klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat je moet doen is het ding printen, een mal van maken, en dan in bodysafe silicone gieten. Of meteen de mal printen en dan gieten als dat een optie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |