quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het heerlijk als het zachtjes regent
dat doet het al een hele tijd
daar laat ik mij dan door bedruipen
ik hou van die zachte nattigheid
geen gekletter, geen gespetter
nee, dat heeft iets agressiefs
maar die hele kleine druppels hebben stuk voor stuk iets liefs
ah, niet in de buurt van trams wonenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, tram spoor dat schuin voor de flat ligt
dat valt enorm mee, vooral heel handigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, niet in de buurt van trams wonen
trams zijn levens gevaarlijk
situatie afhankelijk natuurlijk maar vaak hebben ze wel voorrang jaquote:ik wil zo'n poster in utrecht jatten, daar staat steeds op Daarom heeft de tram voorrang
ik heb bij mijn beide theorieexamens steeds 2 fout gemaakt, en dat is dat ik bij tram situaties standaard de tram voorrang gaf en dat was 'fout'
dat is altijd prima..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:36 schreef Xilia het volgende:
Luisterend naar de regen in slaap vallen
ik neem het risico gewoon niet voor die 3x per jaar dat ik ze tegen komquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:59 schreef mschol het volgende:
situatie afhankelijk natuurlijk maar vaak hebben ze wel voorrang ja
Beetje zoals in een caravan, heerlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd prima..
helaas hier niet op de ramen maar op de metalen platen van de gallerij, das toch een ander soort getik
Van ALLE treinen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Yoo, NS heeft weer de helft van de treinen geschrapt vandaag.
Jij bent blauwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke kleurtjes worden het vandaag?
ik vind dat dan weer niksquote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje zoals in een caravan, heerlijk
Goede mention van de week trouwensquote:
quote:
quote:
* dud0r steekt vingers in alle gapende mondjesquote:
Goorlel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
* dud0r steekt vingers in alle gapende mondjes
Altijd leukquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
Onderweg alweer iemand die te laat vertrokken was en dat onderweg goed wilde maken.
Dat soort mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
Onderweg alweer iemand die te laat vertrokken was en dat onderweg goed wilde maken.
Allemaal lieve mensen op de wereld. gave planeet!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer op kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |