SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
jij speelt minecraft?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje alsof je in Minecraft recht naar beneden graaft en ineens in een grot valt en in de lava pleurt.
ik ben ongb 20 jaar geregistreerd, zou begod niet weten hoelang ik hier al lurkquote:
Jij bent verbaasd?quote:
Toen het nog in bèta was wel.quote:
Ik hou het idd ff extra in de gatenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou even bij de ophaalbrug gaan staan als ik jou was.
ik heb em gekocht toen hij in beta 0.7 ofzo zat..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen het nog in bèta was wel.
Misschien weer eens een keer proberen als de pc weer online is.
Ja Foqueville was al gestichtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah toch korter geleden. Dacht al nog precies dezelfde Foqueville bewoners
Inclusief Polen hotelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Foqueville was al gesticht![]()
[ afbeelding ]
Waterkoker met azijn schoonmaken doe ik ook altijd in de tuin, wat een lucht andersquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die azijn zegt raad ik overigens van harte aan om eens een hele dag in de azijnlucht te zitten
Ik dwijl mijn vloer met azijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die azijn zegt raad ik overigens van harte aan om eens een hele dag in de azijnlucht te zitten
Ik doe dat met citroensap. Werkt ook prima en als er nog een vleugje citroensmaak aanzit is dat niet erg als je thee zetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waterkoker met azijn schoonmaken doe ik ook altijd in de tuin, wat een lucht anders
Wel als je hem langdurig laat staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dwijl mijn vloer met azijn
En een klein glaasje met wat azijn ruik je niet meer na 2 minuten joh.
Nu de andere 50 nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig zijn die beesten zo dom om iedere keer voor me langs te vliegen. Dan zijn mijn handen vliegensvlug
Heb er al een stuk of 5-6 uit de lucht geklapt.
In het echt of in Foqueville?quote:
Ik kook het daarna gewoon altijd nog 6 keer zodat echt alle azijn er uit isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat met citroensap. Werkt ook prima en als er nog een vleugje citroensmaak aanzit is dat niet erg als je thee zet
Dan kijk ik er overheen op de kaartquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het echt of in Foqueville?
Het antwoord is: ja
Ja gewoon weggooien als je die boefjes gevangen hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als je hem langdurig laat staan.
Ze woont samen met grmbl.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kijk ik er overheen op de kaart
Samen met Grmblquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kijk ik er overheen op de kaart
Ja maar dat hoeft dus wat minder extreem mer citroensapquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kook het daarna gewoon altijd nog 6 keer zodat echt alle azijn er uit is
Dat is niet binnen een paar minuten geregeld hèquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon weggooien als je die boefjes gevangen hebt natuurlijk
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja de vervangster van @:bitterbal
Maar ik heb geen citroensap, dus ik moet watquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft dus wat minder extreem mer citroensap
Niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoor
Maar waarom zet je de kwark niet gewoon in de koelkast eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet binnen een paar minuten geregeld hè
Mijn zeer aantrekkelijke bakje kwark is nu ook nog zo goed als leeg.
Alsof ik een downgrade benquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoor
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen met Grmblmet bloeddorstige moordkippen en BBQ ei (om de kippen op te grillen) in de tuin. En ik beheer de hobbywinkel
Hij is leeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom zet je de kwark niet gewoon in de koelkast eigenlijk
Dan past de kwark er dus nog prima bijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan past de kwark er dus nog prima bij
Je moest eens weten. RCT1, Command & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.quote:
Ik las kwakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan past de kwark er dus nog prima bij
Dan droogt dat toch gewoon opquote:
RCTquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten. RCT1, Commando & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.
De laatste jaren niet zoveel gegamed omdat bleh. Maar komt wel weer. Moet gewoon weer wat rust hebben voor ik me weer in dat soort dingen kan verliezen.
Ja dat past ook welquote:
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten. RCT1, Commando & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.
De laatste jaren niet zoveel gegamed omdat bleh. Maar komt wel weer. Moet gewoon weer wat rust hebben voor ik me weer in dat soort dingen kan verliezen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik vind het vreemd, ik gooi al jarenlang lege kwarkbakken in de plastic vuilbak waar geen deksel op zit en nog nooit gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat fruitvliegjes logische acties maken.
'deze achtbaan is te intens voor mij'quote:
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vreemd, ik gooi al jarenlang lege kwarkbakken in de plastic vuilbak waar geen deksel op zit en nog nooit gehad
Nee dat heb ik dus al op mijn 4/5e al geleerd dat dat niet werktquote:
Paar jaar terug een keer een bromvlieg plaag gehad dat was ook lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zitten
Ik heb een jaar geleden een gigantische plaag gehad, en sinds dien ben ik ze eigenlijk niet meer echt kwijt geweest.
Is je PS5 al binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervan
Hoe danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar jaar terug een keer een bromvlieg plaag gehad dat was ook lachen
Dat is wel irritant jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zitten
Ik heb een jaar geleden een gigantische plaag gehad, en sinds dien ben ik ze eigenlijk niet meer echt kwijt geweest.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You will be upgraded.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'deze achtbaan is te intens voor mij'
Second love op je 5e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus al op mijn 4/5e al geleerd dat dat niet werkt
Nee nog nietquote:
Ach ik heb een Vectrex en daar wil ik ook een mod in solderen voor beter geluid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervan
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjes
Zelf nooit gespeeld maar een vriend van me had het. Fascinerend maar van wat ik begreep ook niet bepaald zonder fouten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had het laatst met een collega over Black & White; dat spel was zijn tijd eigenlijk ver vooruit.
Ok correctie, een moderne console, gewoon een PS5 ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach ik heb een Vectrex en daar wil ik ook een mod in solderen voor beter geluid.
Sukkels lieten de audio traces recht langs de AC Power lopen. Bzzzzzzzzzz.
quote:
soort van @bitterbal en @essnhillsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er eentje als mijn vaste vriendinnetje, en die andere was voor als mijn vaste er niet was
Die heb ik volgens mij nooit gespeeld, alleen de demo die op een demo cd-rom stondquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had het laatst met een collega over Black & White; dat spel was zijn tijd eigenlijk ver vooruit.
was niet mij soort game...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon een player die @LTVDKquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
soort van @:bitterbal en @:essnhills
Vind zo'n PS5 er nou niet echt mooi uit zien. Die schreeuwt om gecasemod te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok correctie, een moderne console, gewoon een PS5 ofzo
Dan douw je hem maar gewoon in een kastje weg hoor, die gaat gewoon aan met de controllerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind zo'n PS5 er nou niet echt mooi uit zien. Die schreeuwt om gecasemod te worden.
Voor die tijd wel, qua AI. Deel 2 was meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valt tegen hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Poh drie graden vannacht. Winter is coming bitches.
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan douw je hem maar gewoon in een kastje weg hoor, die gaat gewoon aan met de controller
Nee, maar de bal ligt allang te slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het kattenplaatje al geweest?
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?
Ik lig nog onder een zomerdekbed, lekker warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Slaapbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar de bal ligt allang te slapen
Zonder kattenplaatje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook een slim versie met disc toch? Wel eens dat je geen digital only wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halen
Ja dan weet je dat het serieus wasquote:
Zo maar even met hond lopen, zal wel frips zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
omabalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breken we met tradities?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die slim komt standaard zonder disc, en daar moet je dan weer een aparte discdrive bij kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ook een slim versie met disc toch? Wel eens dat je geen digital only wil.
Ah, ik dacht dat ie er al was. Niet zo goed gelezen want ik ga de mijne er niet voor inruilen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die slim komt standaard zonder disc, en daar moet je dan weer een aparte discdrive bij kopenMaar die slim komt waarschijnlijk toch pas volgend jaar hier te koop
Zal zo wel een kattenplaatje gaan zoeken als ik naar bed ga dan hoorquote:
Nee hij is pas deze week aangekondigdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie er al was. Niet zo goed gelezen want ik ga de mijne er niet voor inruilen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal zo wel een kattenplaatje gaan zoeken als ik naar bed ga dan hoor
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lig nog onder een zomerdekbed, lekker warm
Ik ben al vet, dus niet nodigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.
Ja ❤️quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.
Dat is altijd zo wennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh ik vind dat echt heerlijk. Ik heb dat juist als dan zomerdekbed erop ligt dat ik echt moet wennen.quote:
Ja, nee, veel te veel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je weer iets leuks op het oog?
Heeeeerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
eerst was israel de schuldige.. het lijkt steeds meer de schuld van hamasjes die voor het eerst een raketje aansteken..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het ziekenhuis in Gaza (stad) is al naar de kloten geschoten door Hamas.
Is dat ook geen probleem meer voor een massale aanval.
Israël doet dat niet zomaar nu de hele wereld mee kijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst was israel de schuldige.. het lijkt steeds meer de schuld van hamasjes die voor het eerst een raketje aansteken..
maar ik houd nog maar even een slag om de arm
dat is inderdaad wel wat ik ook denk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat hamas een raketlanceer installatie dichtbij civiele doelen neerzetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Israël doet dat niet zomaar nu de hele wereld mee kijkt.
De gemiddelde Hamas-aanhanger zal toch Israel te schuld geven van alles.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het ziekenhuis in Gaza (stad) is al naar de kloten geschoten door Hamas.
Is dat ook geen probleem meer voor een massale aanval.
Is zieligquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
https://www.nu.nl/buitenl(...)kan-niet-zomaar.html
Hoezo “kan niet”?
Die man is in eigen land veroordeeld voor terrorisme. Gevlucht naar België. Illegaal geworden. Moest uitgezet worden. Was op papier al gevaarlijk.
Maar restricties opleggen? Neuh joh GEK DAT KAN NIET IN EEN DEMOCRATIE
In Nederland krijg je als veroordeelde IS'er gewoon een VOG en kun je overal aan het werk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
Hoezo “kan niet”?
Die man is in eigen land veroordeeld voor terrorisme. Gevlucht naar België. Illegaal geworden. Moest uitgezet worden. Was op papier al gevaarlijk.
Heb je wat leuks geschreven (en helpt ChatGPT tegenwoordig mee)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Essay af. Bed. Kruik. Slaapjes
Waterbed en lavalamp?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
En heb een bus gekocht met dubbelcabine en daaraan wil ik nog eea upgraden.
Yo Essayyyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Essay af. Bed. Kruik. Slaapjes
Sowieso illegalen uitzetten, daar doen we niet aan, ook in NL nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
Hoezo “kan niet”?
Nee want huizen zat toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso illegalen uitzetten, daar doen we niet aan, ook in NL niet
Kunnen zo weer 2 miljoen mensen in als de palestijnen weg zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt ontzettend veel ruimte vrij in Gaza vernam ik uit betrouwbare bron.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wat leuks geschreven (en helpt ChatGPT tegenwoordig mee)
Ben ff aan het teruglezen over de Gaza toestand.quote:Wat ik zie. Is dat 2 miljoen mensen als ratten in de val zitten. Worden ze niet gebombardeerd, dan komen ze als dit nog lang duurt om van honger en dorst. In grote angst leven. Niet wetende wat er gebeurd. Omdat er door bijna geen elektriciteit er ook geen enkele communicatie meer met buitenwereld is. Er amper nog medische verzorging is voor gewonden en andere patiënten in ziekenhuizen. Hoe lang gaan deze onderhandelingen nog duren. Tot zo iedereen ergens aan gestorven is. En dan zeggen. We hebben er alles aan gedaan. En zelfs noodhulp geboden. Maar ja. We kwamen er niet uit. We wassen onze handen in onschuld.
Zat huizen. En als het aan Timmermans ligt komt er nog meer import. En er wordt rete veel gebouwd. Onee, stikstof, dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want huizen zat toch?toch?
Kom me niet aan Fransie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat huizen. En als het aan Timmermans ligt komt er nog meer import. En er wordt rete veel gebouwd. Onee, stikstof, dat kan ook niet.
Boksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom me niet aan Fransie.
Daar stem ik op
Hier helpt die tegenwoordig ook meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar als hulpje, niet om hele stukken tekst uit te spugen.
*kijktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom me niet aan Fransie.
Daar stem ik op
Nog steeds benieuwd of je ook ergens voor bent...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat huizen. En als het aan Timmermans ligt komt er nog meer import. En er wordt rete veel gebouwd. Onee, stikstof, dat kan ook niet.
immigratiestop?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd of je ook ergens voor bent...
Ik ben voor Nederland, maar dat mag je tegenwoordig nauwelijks nog zijn. En voor een goed samenwerkende EU (En dat diskwalificeert voor mij al partijen die uit de EU willen stappen), en echt nog voor een hele hoop andere zaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd of je ook ergens voor bent...
Ik denk dat Wilders dit maal heel veel stemmen pakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op basis van de huidige peilingen kun je nauwelijks om VVD heen, gaat vast ook leuk worden.
Die partij bestaat nog niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben voor Nederland, maar dat mag je tegenwoordig nauwelijks nog zijn. En voor een goed samenwerkende EU (En dat diskwalificeert voor mij al partijen die uit de EU willen stappen), en echt nog voor een hele hoop andere zaken.
Geen 100% stop, oorlogsslachtoffers en mensen met een gedegen reden waarom ze weg moesten zijn wmb welkom.quote:
Ik heb echt geen flauw idee. Over een maand mogen we stemmen en heb niet bepaald het idee dat partijen daar klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders dit maal heel veel stemmen pakt.
Hoor doodnormale, vroeger linkse mensen, ineens dat ze Wilders gaan stemmen.
Is Wilders tegenwoordig nog voor het stappen uit de EU? Van Baudet weet ik het wel zeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders dit maal heel veel stemmen pakt.
Hoor doodnormale, vroeger linkse mensen, ineens dat ze Wilders gaan stemmen.
Wilders is een Israëlische agent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Wilders tegenwoordig nog voor het stappen uit de EU? Van Baudet weet ik het wel zeker.
Hey die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wilders is een Israëlische agent.
Dat boeit hem niks.
Nee. 100% stop en opvang in de regio.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen 100% stop, oorlogsslachtoffers en mensen met een gedegen reden waarom ze weg moesten zijn wmb welkom.
Al eeuwen bekent dat Wilders veel geld uit Israel en van joodse miljonairs in Amerika krijgt.quote:
Nog steeds. Maar iets minder expliciet als voorheen. Terugkeer van de gulden staat deze keer niet in het verkiezingsprogramma. Wel nog referendum voor Nexit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Wilders tegenwoordig nog voor het stappen uit de EU? Van Baudet weet ik het wel zeker.
Er is ook aivd onderzoek naar geweest. Alleen niet bekend wat de uitslag wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PVV is een grote vriend van de enige echte democratie in het Midden-Oosten, Israël.
Dat zou nog beter zijn, echter schiet bv een Saoedi Arabië asielzoekers liever neer dan ze ooit op te vangenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. 100% stop en opvang in de regio.
Niet ons probleem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn, echter schiet bv een Saoedi Arabië asielzoekers liever neer dan ze ooit op te vangen
Denk dat als ze ooit een keer op het pluche komen te zitten dat dat spontaan vergeten isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar iets minder expliciet als voorheen. Terugkeer van de gulden staat deze keer niet in het verkiezingsprogramma. Wel nog referendum voor Nexit.
Lag de Bijbel er bovenop?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
Godver. Kon mijn dagboek niet vinden. Tien keer overheen gekeken. Ligt gewoon op mijn nachtkastje![]()
Als je wil regeren zul je consessies moeten doen; en vroeg of laat ook beslissingen moeten nemen omdat situaties veranderen. Dan krijg je allerlei dingen om je oren omdat je meegestemd hebt met andere partijen waarmee je afspraken hebt gemaakt. Met een aantal partijen lijkt me dat bijzonder lastig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat als ze ooit een keer op het pluche komen te zitten dat dat spontaan vergeten is
Aparte kast voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het touwenpakket en de tepelklemmen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het touwenpakket en de tepelklemmen
https://www.coalitiechecker.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Zou Omtzigt met VVD en BBB een meerderheid halen?
Niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dagelijks de bijbel lees?
Laatst hadden ze een promo-praatje bij OP1, maar vond het niet zo heel sterk. Ben ook benieuwd wie hem hard aan gaat pakken in een debat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omzigt is een parodie op een politicus, die is voor de kerst alweer weg
Beetje inhoudelijker. Doet de SC goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Elvi het volgende:
In de avond is hier altijd wel een andere vibe.
Wat ligt er in jouw nachtkastje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Elvi het volgende:
In de avond is hier altijd wel een andere vibe.
Combineert een aantal peilingen; maar zit natuurlijk wat onzekerheid in.quote:
Daar klopt geen bal vanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Combineert een aantal peilingen; maar zit natuurlijk wat onzekerheid in.
https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl
We zien wel wat de echte verkiezingen doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want? Het zijn de peilingen van I&O Research & Ipsos/EenVandaag die samengebracht zijn.
Nee joh, dekbed van echte dons is juist heel lichtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zijn het peilingen. Beetje flauw als ze het nu al goed hebben. Dan hoeven we niet te gaan stemmen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zien wel wat de echte verkiezingen doen.
Maak ff een screenshot
Wel handig als je er nog wat aan wilt veranderenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zijn het peilingen. Beetje flauw als ze het nu al goed hebben. Dan hoeven we niet te gaan stemmen.
Zo lekker is datquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, dekbed van echte dons is juist heel licht
ja geen tijd meer voor, ben gelijk mijn bed in gedokenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je dag gisteren? Je had het kattenplaatje gemist.
Klinkt als slavenarbeid.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen tijd meer voor, ben gelijk mijn bed in gedoken
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
je hebt geen ontstopper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
Getsiederrie, heb je geen plopper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Joran van der Sloot (36) heeft achttien jaar na de verdwijning van Natalee Holloway tegenover de Amerikaanse justitie eindelijk toegegeven dat hij het Amerikaanse meisje in 2005 op het strand van Aruba vermoordde,
Neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Getsiederrie, heb je geen plopper?
Lekker Radio1 in de morgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:43 schreef Karzai het volgende:
ADE begint vandaag, hoor op de radio dat er al gedanst wordt
Heb ik standaard op de wekkerradio aan staanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker Radio1 in de morgen.
Gevoelstemp is 2 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 graden. Onder de 5 begint het koud te worden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je gele handschoenen aan op de brommer
Snobquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn auto was vanmorgen wel voorverwarmd. Uit bed komen is even een drempel om over te moeten.
Heb je voor de scooter ookquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuurverwarming ben ik niet echt fan van. Meestal ook geen koude handen.
Zou het die HOUDOE deurmat zijn geweest?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:00 schreef bitterbal het volgende:
Het Perzisch tapijt dat de twee samen oprolden voordat ze ermee naar de zelfscankassa liepen kostte 2800 euro, de deurmat die ze afrekenden 2,49 euro. De Helmonder pakte bij de kassa nog een bonsaiboompje dat hij keurig betaalde, als afleidingsmanoeuvre.
https://www.ed.nl/son-en-(...)elfscanner~ac287f0d/
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het die HOUDOE deurmat zijn geweest?
18.5 hierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja thuis was het ook al gezakt baar 17,5
Stik bijna in mijn koffiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het die HOUDOE deurmat zijn geweest?
ik heb daar geen verwarmingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwarming in de badkamer was aangeslagen en die staat op 17 graden
Heel erg goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe waren Sibbel en Dolf?
Win ik ook eens een keer ietsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeeeh met een nipte overwinning wint bos !
"4 ºC, Grotendeels be..."quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Miekrosoft zegt: "5 graden, koud weer."
Ok.
Hier 9 graden Grotendeels bewolktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Miekrosoft zegt: "5 graden, koud weer."
Ok.
Tropisch warmquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier 9 graden Grotendeels bewolkt
En een eigen mening ook?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo’n handdoekradiator met een eigen thermostaat.
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even op twee laptops aan het werk. En dan wil ik met mijn ene muis, ze allebei besturen, maar dat werkt niet,
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Win ik ook eens een keer iets![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even op twee laptops aan het werk. En dan wil ik met mijn ene muis, ze allebei besturen, maar dat werkt niet,
Zo direct neemt hij de wereldmacht overquote:
De Thermogestapo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo direct neemt hij de wereldmacht over
Ik heb twee touchscreens en een niet touchscreen, die laatste bevoel ik halve dagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet soms ook weleens dat mijn pc-scherm geen touchscreen is.
Al die vingerafdrukkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb twee touchscreens en een niet touchscreen, die laatste bevoel ik halve dagen.
* dud0r steekt vinger in gapend mondjequote:
het is hier nog 19 binnenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja thuis was het ook al gezakt baar 17,5
Disneyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker wakker met Disney-muziek op radio 2
slaapt wel beter dan te warmquote:
ik wel maar die radiator zit achter m'n wasmachine en droger. dus die staat altijd uit.quote:
rode lucht betekent dat er bloed gevloeid heeft vannachtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:15 schreef Pheno het volgende:
Lekker weer. En een mooie rode lucht daarnet toen ik met de hond liep
zou dat werken als je 'm aansluit op een usb splitter?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben ik alweer hard mee bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |