Van buiten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar dan
Ik gooi echt helemaal niets in m'n prullenbak dat die kutbeesten interessant vinden, juist omdat ik een plaag wil voorkomen.
Fruit, groente, een plantje die je net hebt gekocht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar dan
Ik gooi echt helemaal niets in m'n prullenbak dat die kutbeesten interessant vinden, juist omdat ik een plaag wil voorkomen.
Ja altijd jammer dat je zulke dingen dan opeens pas veel later beseftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin had plagend een petje van me gestolen op een feestje. Ja ik mocht hem wel komen ophalen bij haar thuis.
Nee joh, geen probleem, volgende week zitten we bij die en die. Ik neem hem dan wel weer mee.
Ik tien jaar later:![]()
Neeeequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin had plagend een petje van me gestolen op een feestje. Ja ik mocht hem wel komen ophalen bij haar thuis.
Nee joh, geen probleem, volgende week zitten we bij die en die. Ik neem hem dan wel weer mee.
Hoe lang geleden was dit intussen al? Voor Corona?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze was wel van wat later, niet direct van tijdens het hele gebeuren want toen zat ik nog niet eens hier in de KSC. Is van een operatie wat later, maar was wel een erg lieve verrassing
Dan komen ze binnen met 1 of 2, maar ze moeten zich ook nog ergens vermennigvuldigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fruit, groente, een plantje die je net hebt gekocht.
Ik haal ze regelmatig binnen met de peterselie plant
Fruitvliegen komen toch helemaal niet op kwark af?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten gewoon al in je kwark.
Ze hebben maar een mini stukje fruit nodig, of een bodempje sap dat in een glas staat. En elke keer als je een raam of deur open doet kunnen ze naar binnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar dan
Dit is wellicht het probleemquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar dan
Ik gooi echt helemaal niets in m'n prullenbak.
Ja maar dat doen ze heel snel, staan ze ook om bekend enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan komen ze binnen met 1 of 2, maar ze moeten zich ook nog ergens vermennigvuldigen.
ik zou in staat zijn em te gaan halen en direct weg te gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was er een beetje tussenin, was een operatie die eerst in '20 zou zijn maar door corona toen telkens werd verplaatst en uiteindelijk pas in '21quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dit intussen al? Voor Corona?
Lekker in je etenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze heel snel, staan ze ook om bekend enzo.
Kiek'em sjans hebben danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het nu gezellig in dat bakkie kwark dat nu wel strategisch staat opgesteld, want ik heb nu geen energie om op jacht te gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze heel snel, staan ze ook om bekend enzo.
Ah toch korter geleden. Dacht al nog precies dezelfde Foqueville bewonersquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was er een beetje tussenin, was een operatie die eerst in '20 zou zijn maar door corona toen telkens werd verplaatst en uiteindelijk pas in '21
Goed he.quote:
is dat het?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed he.
Nou was ik de voorgaande jaren ook wel goed gepest en geconditioneerd in het geloven dat ik een kansloze sukkel was, dus dan zoek je dat er niet zo snel achter of zo.
Ja maar, als ze er nog uit kunnen komen dan heb je er morgen alleen maar meer. Ik legde altijd een klein stukje fruit in een glas, maakte er dan een trechtertje van papier in vast (zodat ze er niet meer uit konden), en volgende dag zaten ze allemaal vast in het glas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het nu gezellig in dat bakkie kwark dat nu wel strategisch staat opgesteld, want ik heb nu geen energie om op jacht te gaan.
Een bakje met balsamico- of wijnazijn, een drupje afwasmiddel, en wat water neerzetten. Dan verzuipen ze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het nu gezellig in dat bakkie kwark dat nu wel strategisch staat opgesteld, want ik heb nu geen energie om op jacht te gaan.
Kwark zit luchtdicht verpakt, ik wens ze veel succes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar, als ze er nog uit kunnen komen dan heb je er morgen alleen maar meer. Ik legde altijd een klein stukje fruit in een glas, maakte er dan een trechtertje van papier in vast (zodat ze er niet meer uit konden), en volgende dag zaten ze allemaal vast in het glas.
En toen ging het nog harder bergafwaarts?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh vanaf daar was het bergafwaarts hoor. En toen kwam ik op FOK! terecht.
Dit werkt als een tierelier iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een bakje met balsamico- of wijnazijn, een drupje afwasmiddel, en wat water neerzetten. Dan verzuipen ze.
gelijk het ravijn in..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
En toen ging het nog harder bergafwaarts?
Veel dieper kun je niet zakken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo van de klif af recht naar benedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beetje alsof je in Minecraft recht naar beneden graaft en ineens in een grot valt en in de lava pleurt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |