Nice!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Thx @:Puala, Decathlon heeft inderdaad HEEL dunne shirtjespast allemaal een stuk beter nu
Dit kan ik me heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zeg het natuurlijk wel met een grappige ondertoon, maar mij heeft het ook wel geholpen tijdens mijn herstelDaar ben ik iedereen hier nog steeds dankbaar voor
Doe jij dit ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan denken ze weer dat je 'hard to get' aan het spelen bent
Het is ook wel een beetje proberen om een radiosignaal op te vangen terwijl ze staan te semaforen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel vrouwen je al bent misgelopen door het niet oppikken van de signalen
Ik zet heel langzaam stapjes vooruit dus dat geeft hoop dat ik dan toch voorzichtig aan het herstellen benquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Pittig hoor. En geen idee hoe het de komende jaren gaat zijn, onzeker en lastig lijkt me. Maar wel heel fijn waar je nu al bent tov waar je was
Nou ja iddquote:
Joe, bedankt hè. Nu zit ik hier weer mee in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje proberen om een radiosignaal op te vangen terwijl ze staan te semaforen.
Genoeg vrees ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel vrouwen je al bent misgelopen door het niet oppikken van de signalen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genoeg vrees ikHad vroeger een meisje dat ik leuk vond, gingen we op schoolreisje op de boot naar Engeland. Bij het uitvaren gingen alle klasgenoten naar binnen zodat we daar saampjes aan de reling stonden. Kwam ze tegen me aan staan en zei ze iets van 'best romantisch dit he, hihi'. En toen kwam ik met mijn botte hoofd met iets van 'mwa, het is koud en grijs kutweer'
Sowieso ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit kan ik me heel goed voorstellen
Gewoon een groep mensen die er altijd zijn om even mee te babbelen
Neuh, ik ben gewoon een moeilijk geval van mezelfquote:
Dit zou mij ook kunnen overkomtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genoeg vrees ikHad vroeger een meisje dat ik leuk vond, gingen we op schoolreisje op de boot naar Engeland. Bij het uitvaren gingen alle klasgenoten naar binnen zodat we daar saampjes aan de reling stonden. Kwam ze tegen me aan staan en zei ze iets van 'best romantisch dit he, hihi'. En toen kwam ik met mijn botte hoofd met iets van 'mwa, het is koud en grijs kutweer'
Dommelgenotquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joe, bedankt hè. Nu zit ik hier weer mee in m'n hoofd.
Als ze enorm zijn, zijn het geen fruitvliegjes denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten echt uit het niets tientallen fruitvliegjes in m'n kamer.
Wat een enorme tyfusbeesten zijn dat.
Gewoon even een val maken, dan zitten ze er morgenochtend allemaal inquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten echt uit het niets tientallen fruitvliegjes in m'n kamer.
Wat een enorme tyfusbeesten zijn dat.
Oh ik was niet de eerste die gelijk 'kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Dommel' in zijn hoofd heeftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joe, bedankt hè. Nu zit ik hier weer mee in m'n hoofd.
Classicquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik was niet de eerste die gelijk 'kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Dommel' in zijn hoofd heeft
Ja dat besefte ik me ook pas achterafquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]ja, dat is duidelijk een gemiste kans
Ik had dus een bakje kwark per ongeluk laten staan op m'n bureau, en die stond dusdanig opgesteld dat ik de deksel er niet op kon doen, maar er zaten wel tig fruitvliegjes in. Ik ben nu vooral benieuwd waar die in godsnaam vandaan komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon even een val maken, dan zitten ze er morgenochtend allemaal in
Ik heb ook een kast helemaal vol staan met allemaal kaartjes die ik heb gehadquote:
Die vermenigvuldigen zich als een gek, je hebt er maar een paar nodig in thuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dus een bakje kwark per ongeluk laten staan op m'n bureau, en die stond dusdanig opgesteld dat ik de deksel er niet op kon doen, maar er zaten wel tig fruitvliegjes in. Ik ben nu vooral benieuwd waar die in godsnaam vandaan komen.
bij mij max 1 denk ik..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje proberen om een radiosignaal op te vangen terwijl ze staan te semaforen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze was wel van wat later, niet direct van tijdens het hele gebeuren want toen zat ik nog niet eens hier in de KSC. Is van een operatie wat later, maar was wel een erg lieve verrassingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een kast helemaal vol staan met allemaal kaartjes die ik heb gehad
Maar waar danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vermenigvuldigen zich als een gek, je hebt er maar een paar nodig in thuis.
Zitten gewoon al in je kwark.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar dan
Ik gooi echt helemaal niets in m'n prullenbak dat die kutbeesten interessant vinden, juist omdat ik een plaag wil voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |