Getsiederrie, heb je geen plopper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
quote:Joran van der Sloot (36) heeft achttien jaar na de verdwijning van Natalee Holloway tegenover de Amerikaanse justitie eindelijk toegegeven dat hij het Amerikaanse meisje in 2005 op het strand van Aruba vermoordde,
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
Neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Getsiederrie, heb je geen plopper?
Lekker Radio1 in de morgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:43 schreef Karzai het volgende:
ADE begint vandaag, hoor op de radio dat er al gedanst wordt
Heb ik standaard op de wekkerradio aan staanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker Radio1 in de morgen.
Gevoelstemp is 2 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 graden. Onder de 5 begint het koud te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |