We zien wel wat de echte verkiezingen doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want? Het zijn de peilingen van I&O Research & Ipsos/EenVandaag die samengebracht zijn.
Nee joh, dekbed van echte dons is juist heel lichtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.
Daarom zijn het peilingen. Beetje flauw als ze het nu al goed hebben. Dan hoeven we niet te gaan stemmen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zien wel wat de echte verkiezingen doen.
Maak ff een screenshot
Wel handig als je er nog wat aan wilt veranderenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zijn het peilingen. Beetje flauw als ze het nu al goed hebben. Dan hoeven we niet te gaan stemmen.
Zo lekker is datquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, dekbed van echte dons is juist heel licht
ja geen tijd meer voor, ben gelijk mijn bed in gedokenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je dag gisteren? Je had het kattenplaatje gemist.
Klinkt als slavenarbeid.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen tijd meer voor, ben gelijk mijn bed in gedoken
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
je hebt geen ontstopper?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:03 schreef bitterbal het volgende:
moest net in de wc graaien omdat mijn gerrie van gisteren blijkbaar het wc papier blokkeerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |