Ach ik heb een Vectrex en daar wil ik ook een mod in solderen voor beter geluid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervan
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjes
Zelf nooit gespeeld maar een vriend van me had het. Fascinerend maar van wat ik begreep ook niet bepaald zonder fouten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had het laatst met een collega over Black & White; dat spel was zijn tijd eigenlijk ver vooruit.
Ok correctie, een moderne console, gewoon een PS5 ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach ik heb een Vectrex en daar wil ik ook een mod in solderen voor beter geluid.
Sukkels lieten de audio traces recht langs de AC Power lopen. Bzzzzzzzzzz.
quote:
soort van @bitterbal en @essnhillsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er eentje als mijn vaste vriendinnetje, en die andere was voor als mijn vaste er niet was
Die heb ik volgens mij nooit gespeeld, alleen de demo die op een demo cd-rom stondquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had het laatst met een collega over Black & White; dat spel was zijn tijd eigenlijk ver vooruit.
was niet mij soort game...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon een player die @LTVDKquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
soort van @:bitterbal en @:essnhills
Vind zo'n PS5 er nou niet echt mooi uit zien. Die schreeuwt om gecasemod te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok correctie, een moderne console, gewoon een PS5 ofzo
Dan douw je hem maar gewoon in een kastje weg hoor, die gaat gewoon aan met de controllerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind zo'n PS5 er nou niet echt mooi uit zien. Die schreeuwt om gecasemod te worden.
Voor die tijd wel, qua AI. Deel 2 was meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valt tegen hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Poh drie graden vannacht. Winter is coming bitches.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan douw je hem maar gewoon in een kastje weg hoor, die gaat gewoon aan met de controller
Nee, maar de bal ligt allang te slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het kattenplaatje al geweest?
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?
Ik lig nog onder een zomerdekbed, lekker warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Slaapbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar de bal ligt allang te slapen
Zonder kattenplaatje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar de bal ligt allang te slapen
Er is ook een slim versie met disc toch? Wel eens dat je geen digital only wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halen
Ja dan weet je dat het serieus wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |