Ik las kwakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan past de kwark er dus nog prima bij
Dan droogt dat toch gewoon opquote:
RCTquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten. RCT1, Commando & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.
De laatste jaren niet zoveel gegamed omdat bleh. Maar komt wel weer. Moet gewoon weer wat rust hebben voor ik me weer in dat soort dingen kan verliezen.
Ja dat past ook welquote:
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten. RCT1, Commando & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.
De laatste jaren niet zoveel gegamed omdat bleh. Maar komt wel weer. Moet gewoon weer wat rust hebben voor ik me weer in dat soort dingen kan verliezen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik vind het vreemd, ik gooi al jarenlang lege kwarkbakken in de plastic vuilbak waar geen deksel op zit en nog nooit gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat fruitvliegjes logische acties maken.
'deze achtbaan is te intens voor mij'quote:
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vreemd, ik gooi al jarenlang lege kwarkbakken in de plastic vuilbak waar geen deksel op zit en nog nooit gehad
Nee dat heb ik dus al op mijn 4/5e al geleerd dat dat niet werktquote:
Paar jaar terug een keer een bromvlieg plaag gehad dat was ook lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zitten
Ik heb een jaar geleden een gigantische plaag gehad, en sinds dien ben ik ze eigenlijk niet meer echt kwijt geweest.
Is je PS5 al binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een console nemen zodat je de spellen daadwerkelijk kunt spelen ipv alleen maar bezig te zijn met het modden ervan
Hoe danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar jaar terug een keer een bromvlieg plaag gehad dat was ook lachen
Dat is wel irritant jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen fruitvliegjes hebt, gaan ze er ook niet in zitten
Ik heb een jaar geleden een gigantische plaag gehad, en sinds dien ben ik ze eigenlijk niet meer echt kwijt geweest.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You will be upgraded.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'deze achtbaan is te intens voor mij'
Second love op je 5e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus al op mijn 4/5e al geleerd dat dat niet werkt
Nee nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |