Nu de andere 50 nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig zijn die beesten zo dom om iedere keer voor me langs te vliegen. Dan zijn mijn handen vliegensvlug
Heb er al een stuk of 5-6 uit de lucht geklapt.
In het echt of in Foqueville?quote:
Ik kook het daarna gewoon altijd nog 6 keer zodat echt alle azijn er uit isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat met citroensap. Werkt ook prima en als er nog een vleugje citroensmaak aanzit is dat niet erg als je thee zet
Dan kijk ik er overheen op de kaartquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het echt of in Foqueville?
Het antwoord is: ja
Ja gewoon weggooien als je die boefjes gevangen hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als je hem langdurig laat staan.
Ze woont samen met grmbl.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kijk ik er overheen op de kaart
Samen met Grmblquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kijk ik er overheen op de kaart
Ja maar dat hoeft dus wat minder extreem mer citroensapquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kook het daarna gewoon altijd nog 6 keer zodat echt alle azijn er uit is
Dat is niet binnen een paar minuten geregeld hèquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon weggooien als je die boefjes gevangen hebt natuurlijk
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja de vervangster van @:bitterbal
Maar ik heb geen citroensap, dus ik moet watquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft dus wat minder extreem mer citroensap
Niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoor
Maar waarom zet je de kwark niet gewoon in de koelkast eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet binnen een paar minuten geregeld hè
Mijn zeer aantrekkelijke bakje kwark is nu ook nog zo goed als leeg.
Alsof ik een downgrade benquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel neerbuigend zo hoor
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen met Grmblmet bloeddorstige moordkippen en BBQ ei (om de kippen op te grillen) in de tuin. En ik beheer de hobbywinkel
Hij is leeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom zet je de kwark niet gewoon in de koelkast eigenlijk
Dan past de kwark er dus nog prima bijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan past de kwark er dus nog prima bij
Je moest eens weten. RCT1, Command & Conquer meuk, WoW, DotA toen het nog een Warcraft mod was, Starcraft II, obligatoire Steam account met honderden games, stapel consoles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |