quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Poh drie graden vannacht. Winter is coming bitches.
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan douw je hem maar gewoon in een kastje weg hoor, die gaat gewoon aan met de controller
Nee, maar de bal ligt allang te slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het kattenplaatje al geweest?
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe, slim versie besteld?
Ik lig nog onder een zomerdekbed, lekker warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
Slaapbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar de bal ligt allang te slapen
Zonder kattenplaatje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook een slim versie met disc toch? Wel eens dat je geen digital only wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte met disc, ik ga niet zo'n stom digitaal ding halen
Ja dan weet je dat het serieus wasquote:
Zo maar even met hond lopen, zal wel frips zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Ama het volgende:
omabalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breken we met tradities?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die slim komt standaard zonder disc, en daar moet je dan weer een aparte discdrive bij kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ook een slim versie met disc toch? Wel eens dat je geen digital only wil.
Ah, ik dacht dat ie er al was. Niet zo goed gelezen want ik ga de mijne er niet voor inruilen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die slim komt standaard zonder disc, en daar moet je dan weer een aparte discdrive bij kopenMaar die slim komt waarschijnlijk toch pas volgend jaar hier te koop
Zal zo wel een kattenplaatje gaan zoeken als ik naar bed ga dan hoorquote:
Nee hij is pas deze week aangekondigdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie er al was. Niet zo goed gelezen want ik ga de mijne er niet voor inruilen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal zo wel een kattenplaatje gaan zoeken als ik naar bed ga dan hoor
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lig nog onder een zomerdekbed, lekker warm
Ik ben al vet, dus niet nodigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het daar toch wel iets te koud voor en winter dekbed is vet lekker.
Ja ❤️quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.
Dat is altijd zo wennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |