Oh ik vind dat echt heerlijk. Ik heb dat juist als dan zomerdekbed erop ligt dat ik echt moet wennen.quote:
Ja, nee, veel te veel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je weer iets leuks op het oog?
Heeeeerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de eerste nachten. Dan voelt het extra zwaar aan.
eerst was israel de schuldige.. het lijkt steeds meer de schuld van hamasjes die voor het eerst een raketje aansteken..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het ziekenhuis in Gaza (stad) is al naar de kloten geschoten door Hamas.
Is dat ook geen probleem meer voor een massale aanval.
Israël doet dat niet zomaar nu de hele wereld mee kijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst was israel de schuldige.. het lijkt steeds meer de schuld van hamasjes die voor het eerst een raketje aansteken..
maar ik houd nog maar even een slag om de arm
dat is inderdaad wel wat ik ook denk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat hamas een raketlanceer installatie dichtbij civiele doelen neerzetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Israël doet dat niet zomaar nu de hele wereld mee kijkt.
De gemiddelde Hamas-aanhanger zal toch Israel te schuld geven van alles.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het ziekenhuis in Gaza (stad) is al naar de kloten geschoten door Hamas.
Is dat ook geen probleem meer voor een massale aanval.
Is zieligquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
https://www.nu.nl/buitenl(...)kan-niet-zomaar.html
Hoezo “kan niet”?
Die man is in eigen land veroordeeld voor terrorisme. Gevlucht naar België. Illegaal geworden. Moest uitgezet worden. Was op papier al gevaarlijk.
Maar restricties opleggen? Neuh joh GEK DAT KAN NIET IN EEN DEMOCRATIE
In Nederland krijg je als veroordeelde IS'er gewoon een VOG en kun je overal aan het werk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
Hoezo “kan niet”?
Die man is in eigen land veroordeeld voor terrorisme. Gevlucht naar België. Illegaal geworden. Moest uitgezet worden. Was op papier al gevaarlijk.
Heb je wat leuks geschreven (en helpt ChatGPT tegenwoordig mee)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Essay af. Bed. Kruik. Slaapjes
Waterbed en lavalamp?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
En heb een bus gekocht met dubbelcabine en daaraan wil ik nog eea upgraden.
Yo Essayyyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Essay af. Bed. Kruik. Slaapjes
Sowieso illegalen uitzetten, daar doen we niet aan, ook in NL nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ook:
Hoezo “kan niet”?
Nee want huizen zat toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso illegalen uitzetten, daar doen we niet aan, ook in NL niet
Kunnen zo weer 2 miljoen mensen in als de palestijnen weg zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt ontzettend veel ruimte vrij in Gaza vernam ik uit betrouwbare bron.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wat leuks geschreven (en helpt ChatGPT tegenwoordig mee)
Ben ff aan het teruglezen over de Gaza toestand.quote:Wat ik zie. Is dat 2 miljoen mensen als ratten in de val zitten. Worden ze niet gebombardeerd, dan komen ze als dit nog lang duurt om van honger en dorst. In grote angst leven. Niet wetende wat er gebeurd. Omdat er door bijna geen elektriciteit er ook geen enkele communicatie meer met buitenwereld is. Er amper nog medische verzorging is voor gewonden en andere patiënten in ziekenhuizen. Hoe lang gaan deze onderhandelingen nog duren. Tot zo iedereen ergens aan gestorven is. En dan zeggen. We hebben er alles aan gedaan. En zelfs noodhulp geboden. Maar ja. We kwamen er niet uit. We wassen onze handen in onschuld.
Zat huizen. En als het aan Timmermans ligt komt er nog meer import. En er wordt rete veel gebouwd. Onee, stikstof, dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want huizen zat toch?toch?
Kom me niet aan Fransie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat huizen. En als het aan Timmermans ligt komt er nog meer import. En er wordt rete veel gebouwd. Onee, stikstof, dat kan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |