Ik ook van jouquote:
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, eens kijken of deze TT weer 4 weekenden meegaat.
Hier na kunnen we een kerst TT pakkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.
Of een afscheidstopic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier na kunnen we een kerst TT pakken
Ooit gaat dat lukkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dit topic even volmaken?
Brb, even Blondie's Rapture opzetten.quote:
*plop*quote:
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het bijna vergeten met hoe weinig wij dmen.
Klinkt als een plan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?
Adopteren we @ChildoftheStars dan ook?quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
Ik houd niet van delenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
quote:
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist geen gevatte ontkenning meer.
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.
Die hoop heb ik al een beetje opgegeven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Oh dat is naar allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Maar dan is ie ook wel bijna klaar, hoop ik?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Mwa, vind het niet per se naar. Vind het wel lekker om bezig te zijn, zeker op een dag dat ik therapie heb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is naar allemaalveel op je bord. Dikke knuffel
Oef dat duurt ook lang ja! Geen flauw idee wat de gemiddelde duur is. Wordt het mooi?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Snap ik, theoretisch. Na therapie functioneer ik een tijdje nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, vind het niet per se naar. Vind het wel lekker om bezig te zijn, zeker op een dag dat ik therapie heb.
Maar die dikke knuffel mag altijd
Druk maar op morgen na klinkt het wel als leuk druk! En fijn om even een weekje vrij te zijn van therapiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een weekje vrij van traumatherapie. Vandaag even niks moeten. Morgen begeleider en bloedprikken. Donderdag de stad in met mijn moeder. En dan zaterdag weer vrijwilligerswerk
Druk zat dus
Ja dat welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan is ie ook wel bijna klaar, hoop ik?En dan heb je een verse badkamer
Na therapie is een ander verhaal ja. Maar na therapie ga ik ook alleen nog de kindjes van de opvang halen, verzorgen en naar bed brengen, eten en dan zelf naar bedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik, theoretisch. Na therapie functioneer ik een tijdje niet
Fijn dat je dan bezig kan
Ja idd. En morgen is wel goed voor me. Alleen de pest aan bloedprikken. Niet eng. Alleen het moet zo regelmatigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Druk maar op morgen na klinkt het wel als leuk druk! En fijn om even een weekje vrij te zijn van therapie
Oh, dan was het ook wel nodig jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welWas ook wel nodig
Er lekte van alles, al een tijdje blijkbaar, en ik had de schimmel in de slaapkamer en in de kledingkast in de slaapkamer zitten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan was het ook wel nodig jaExtra fijn als het gedaan is dan. Is de schimmel dan ook gelijk meegenomen?
Heb je een plaatje of anders een beschrijving van hoe je badkamer gaat worden? Ben altijd zo benieuwd naar de tegeltjes, er zijn zoveel leuke opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het heel moeilijk om te kiezen, want de vloer heb ik van een klein tegeltje gekozen en dan moet het allemaal kleuren en ik heb dat VT Wonen-inzicht totaal niet. Maar er komt nog een douchewand in en het plafond wordt nog gedaan, want daar zat ook allemaal schimmel![]()
Nu wordt de wc gedaan en dan zijn de lampen voor de badkamer als het goed is morgen binnen en kunnen ze daarmee verder.
De muur naar de slaapkamer moet alleen drogen en dan de muur opnieuw schilderen, maar dat zit achter de kast dus daar gooien we gewoon iets overheen want de kleur die er nu op zit hebben ze niet meer. Het idee dat ik al die tijd die schimmel heb ingeademd 's nachts
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Tof!! Lekker zo'n frisse badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het heel moeilijk om te kiezen, want de vloer heb ik van een klein tegeltje gekozen en dan moet het allemaal kleuren en ik heb dat VT Wonen-inzicht totaal niet. Maar er komt nog een douchewand in en het plafond wordt nog gedaan, want daar zat ook allemaal schimmel![]()
Nu wordt de wc gedaan en dan zijn de lampen voor de badkamer als het goed is morgen binnen en kunnen ze daarmee verder.
De muur naar de slaapkamer moet alleen drogen en dan de muur opnieuw schilderen, maar dat zit achter de kast dus daar gooien we gewoon iets overheen want de kleur die er nu op zit hebben ze niet meer. Het idee dat ik al die tijd die schimmel heb ingeademd 's nachts![]()
Ja, niet zo best voor de gezondheid maar gelukkig is dat nu voorbij
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:20 schreef Medusa666 het volgende:
Goedemorgen. Wie verveelt zich ook op werk
Same samequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
Nou, veel goed in het leven bij iedereen?
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
Weinig klachtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een lief hondje geaaid
Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Brrrr. Nu al klaar met de winterquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.
Of zoiets
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocolaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Doe die dure trui dan ook gewoon aanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
owquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
Winter is wel fijn. Of iig herfst tot 7 januariquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
Hier vind ik een trui al erg lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
owIk heb er al 1 aan hoor en mn Uggs
Gisteren was ook iedereen aan het klagen hoe koud het was op kantoor.
Nee man.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis op de bank trek ik ook een vest aan hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier vind ik een trui al erg lekker
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?
Ohquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.
Yes, ik ga de zaterdag heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen specifieke doelen of workshops dit keer (vorig jaar had ik meegedaan aan een Bob Ross-schilderen ding), gewoon rondkijken en een gezellig dagje met familie.
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.
Eerder ben ik wel eens met mn moeder geweest, nu denk ik alleen. Ben ik er vast zo doorheen, maar weet niet of het de moeite is.
Is ook wel zoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isEr is altijd zoveel te zien en te doen
hoort dat ook bij de vreetmeet?quote:
Is dat een beurs ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heen
Waarschijnlijk word ik weer godsgruwelijk verwend
Ja met een boel hobby/crea spul. Garen, knutseldingetjes, fimoklei, diamont paintings. Vanalles.quote:
Nee, is begin november.quote:
Oh, anders had je child kunnen meesmokkelenquote:
Terug de tijd in wordt wel lastig ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, anders had je child kunnen meesmokkelen
Wij beginnen gewoon ergens en kijken hoelang het leuk is. De hele KreaDoe aflopen trek ik niet, sowieso altijd opzoek naar rustige hoekjes om even de prikkels te laten zakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik zie niet echt dingen op de KreaDoe waarvan ik zeg "daar moet ik kijken", dus ik volg de rest van m'n groepje wel.
Ja, snap ik. Fucking kippenhok altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij beginnen gewoon ergens en kijken hoelang het leuk is. De hele KreaDoe aflopen trek ik niet, sowieso altijd opzoek naar rustige hoekjes om even de prikkels te laten zakken
Hahahaha ja en we gaan ook nog eens op zaterdag, want mijn moeder niet op een doordeweekse dag kan. That suicide is painlessquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Fucking kippenhok altijd.
Pleurisherrie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf het wel echt een hilarisch idee vinden dat ik in november voor KreaDoe in de Jaarbeurs ben en in december weer voor pleurisherrie.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja en we gaan ook nog eens op zaterdag, want mijn moeder niet op een doordeweekse dag kan. That suicide is painlessom even M*A*S*H erbij te halen
Het contrast.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ja dat is wel herrie ja
Hahahaha dus we kunnen onbewust elkaar doodongeluk een blik toewerpenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog gepoogd om doordeweeks te gaan, maar dat redt m'n zus niet helaas.
Een leuk pakketje van iets verwacht ik ook nog wel mee te nemen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha dus we kunnen onbewust elkaar doodongeluk een blik toewerpen
Ik ben benieuwd waarmee thuis te komen. Sowieso geen viltpakketjes (heb van een vriendin een doos vol gekregen). En ik wil geen haakboeken. Daar heb ik teveel vanJa dat bestaat. Misschien een leuk haakpakketje, of een mozaïek pakketje. Of of of of
Nice!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een leuk pakketje van iets verwacht ik ook nog wel mee te nemen.En ik wil even kijken naar stiften/potloden.
Oh, niet specifiek een merk, wil gewoon neuzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Welke merken? Stiften en potloden heb ik echt enorm veelEigenlijk alles wel
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik kwam meestal voor het garen en ging dan met een shitload aan stickers/inpakpapier ofzo naar huis
Net vrij gevraagd voor de vrijdag en besloten dat ik dan naar de Kreadoe ga![]()
Zelfde, die potloden (polychromos) zijn geweldig! Alleen ik koop af en toe losse potloden tot ik ze allemaal hebquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen waarschijnlijk geen Fabers, want daar heb ik thuis al aardig wat van en ik hoef ook niet per ongeluk dubbele.
Yeah! jezelf verwennen!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik kwam meestal voor het garen en ging dan met een shitload aan stickers/inpakpapier ofzo naar huis
Net vrij gevraagd voor de vrijdag en besloten dat ik dan naar de Kreadoe ga![]()
Soms twijfel ikquote:
Nee.quote:
Ik was okay. Relatief.quote:
Buufquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
alles goed met u?quote:
Niet alles, maar goed genoegquote:
deze week verloopt best aangenaam.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alles, maar goed genoeg![]()
Met jou?
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze week verloopt best aangenaam.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overal
nu wel aan een leuk projectje begonnen.
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?
Ahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt wel
Maar 1 irritatiefactor moet gewoon ontslag nemen
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomenquote:
Ook wel een teken aan de wandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomen
een beetje wel hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook wel een teken aan de wand
Mooi mooi! hierzo ook prima. Evaluatiegesprek gehad over functioneren op stage en alleen maar complimentenquote:
Sjongejongequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik viel in slaap. Maar hartstikke leuk
En hoe is het bij jou?quote:
Training gehad. Nu een biertjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijke avondlekker al uren aan het haken en ik ben zo blij met alle kleding die ik van mijn moeder heb gekregen!
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijke avondlekker al uren aan het haken en ik ben zo blij met alle kleding die ik van mijn moeder heb gekregen!
Anders ik wel.quote:
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrr koud... net de kachel aangezet, 14 graden in huis
Dat is ook een dramatisch verschilquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaan
Zou een moord doen voor 17 gradenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaan
Je hebt er iig geen kraanwater bij nodig met dit natte weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
Net lekker de auto gewassen. Ideaal weer daarvoor
Ja, ben er nog niet echt aan gewendquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook een dramatisch verschil
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
Net lekker de auto gewassen. Ideaal weer daarvoor
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.
Sow.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja goed, lekker druk(ok wel nog tijd om te fokken dan
) En bijna 25 alweer.. tijd vliegt.
is het wat? Ik heb het een klein stukje gekeken, maar dat ging niet samen met de formule 1..quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend er voorbij...
Even bondgenoten afkijken en dan naar bedmorgen weer traumatherapie en eens het concept depressief worden bespreken
Dank je welquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het wat? Ik heb het een klein stukje gekeken, maar dat ging niet samen met de formule 1..
En sterkte bij je therapie
FT Scrapper gezien?quote:
Ja, en de XTB en MMC ookquote:
Heb FT al in preorderquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de XTB en MMC ookIk zie het nog even aan... XTB vertrouw ik niet, FT gaat 5 jaar duren. Vind ze sowieso te groot.
De vorige duurde ruim 4 weken, dus we hebben nog evenquote:
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de XTB en MMC ookIk zie het nog even aan... XTB vertrouw ik niet, FT gaat 5 jaar duren. Vind ze sowieso te groot.
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
IJsdraakje heeft het goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.
Gaat ze nu door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
IJsdraakje heeft het goed
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Er is weinig te roddelen. Daarom is het zo stil
Nog 3 uur en dan weekend. Duurt nog 3 uur te lang
Ja true, maar het was niet zo wild....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja true, maar het was niet zo wild....
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
Het Italiaanse is ver te zoekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?
Concurrentie voor @Barbusse?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:38 schreef TaMieke het volgende:
Het Italiaanse is ver te zoekenDie casanova sowieso wel
Ggggianni voelt tegennatuurlijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
het is Djianniquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
Sowieso bijna niemand noemt me nog zo. die nickname is meer dan 20 jaar oudquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoeveel mensen in je omgeving spreken dat zo uit?
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?quote:
Immer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
Hij had niet voor niets een hotelkamer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:59 schreef TaMieke het volgende:
Hij had niet voor niets een hotelkamer....
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Shitquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?
Jaja, dat 'all you can eat' krijgt nu wel een heel andere lading....quote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Omdat luxe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan in mijn snuggle te niksen, zonder ook maar een afspraak tot maandag?
eerst nog 3 uur naar huis rijden..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Buhquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Weer eigen bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde isquote:
Wat is deze?quote:
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.quote:
Een categorie op zichzelf.quote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel Barb is onze premium boy
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschilquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Oh ja, ik kan overal prima slapen. Het niet kunnen slapen in een vreemd bed ken ik niet. Uiteindelijk lig je toch wel lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
En niet alleen het bed, ook de omgeving waar je in slaapt. Thuis ben je gewend aan de omgevingsgeluiden (of afwezigheid ervan), als je ergens anders slaapt is dat altijd anders en dat merk jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
Misschienquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
bed in het huisje was ook best prima eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Fijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bed in het huisje was ook best prima eigenlijk
en vannacht een uur extra slaapquote:
Oh is het weer wintertijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vannacht een uur extra slaap
en hoe is het bij jou?
plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is het weer wintertijdNice
Ach... 't gaat wel
Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijkenquote:
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijken
En jij dan?
klinkt wel heel erg ontspannen !quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Klinkt als een leuke date. Doe @Tegan de groeten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.quote:
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.
Blij dat je er ook zin in hebt.quote:
Is dit liefde dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet zo cynisch over liefde zijn![]()
Niet altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... bij fuckbuddy's moet er toch ook een beetje een emotionele band bestaan?
Lust noemen ze datquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, serieus?
Dan is er misschien geen liefde
Ohai.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anderzijds, een persoon als voetenwarmer in bed is ideaal
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?quote:
Hij biedt zich aan als warmer..quote:
Nee daar ben ik niet bang voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Melding maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Naja... ik wil geen burenconflict...quote:
Fijne buurt danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik wil geen burenconflict...
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
Ik heb gewoon pech met die portiekgenoot. De rest van de straat is rustig en saaiquote:
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...
Tijd voor de Fok!-knokploegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zetten het op de agenda!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst de buurman bang maken en dan borrelen
Klap 'm, Faxie! Klap 'm!quote:
Bijzonder dat mensen dat na zoveel jasr nog steeds niet snappen hoe intens en liefdevol onze verstandhouding is.quote:
We hebben nog een paar uurtjes, toch?quote:
Nee. Hup, aan t werk jijquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Nog 7 posts dus het kan welquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Gewoon nog een weekend rekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Zal jou eens rekkenquote:
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.quote:
GMTAquote:
Beetje lang voor een eerste datequote:Op zondag 29 oktober 2023 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.
Vliegt voorbij, dat beloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |