Ik ook van jouquote:
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, eens kijken of deze TT weer 4 weekenden meegaat.
Hier na kunnen we een kerst TT pakkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.
Of een afscheidstopic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier na kunnen we een kerst TT pakken
Ooit gaat dat lukkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dit topic even volmaken?
Brb, even Blondie's Rapture opzetten.quote:
*plop*quote:
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het bijna vergeten met hoe weinig wij dmen.
Klinkt als een plan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?
Adopteren we @ChildoftheStars dan ook?quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
Ik houd niet van delenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
quote:
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist geen gevatte ontkenning meer.
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.
Die hoop heb ik al een beetje opgegeven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Oh dat is naar allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Maar dan is ie ook wel bijna klaar, hoop ik?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Mwa, vind het niet per se naar. Vind het wel lekker om bezig te zijn, zeker op een dag dat ik therapie heb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is naar allemaalveel op je bord. Dikke knuffel
Oef dat duurt ook lang ja! Geen flauw idee wat de gemiddelde duur is. Wordt het mooi?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |