Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijkenquote:
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijken
En jij dan?
klinkt wel heel erg ontspannen !quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Klinkt als een leuke date. Doe @Tegan de groeten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.quote:
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.
Blij dat je er ook zin in hebt.quote:
Is dit liefde dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet zo cynisch over liefde zijn![]()
Niet altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... bij fuckbuddy's moet er toch ook een beetje een emotionele band bestaan?
Lust noemen ze datquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, serieus?
Dan is er misschien geen liefde
Ohai.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anderzijds, een persoon als voetenwarmer in bed is ideaal
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?quote:
Hij biedt zich aan als warmer..quote:
Nee daar ben ik niet bang voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |