Melding maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Naja... ik wil geen burenconflict...quote:
Fijne buurt danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik wil geen burenconflict...
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
Ik heb gewoon pech met die portiekgenoot. De rest van de straat is rustig en saaiquote:
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...
Tijd voor de Fok!-knokploegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zetten het op de agenda!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst de buurman bang maken en dan borrelen
Klap 'm, Faxie! Klap 'm!quote:
Bijzonder dat mensen dat na zoveel jasr nog steeds niet snappen hoe intens en liefdevol onze verstandhouding is.quote:
We hebben nog een paar uurtjes, toch?quote:
Nee. Hup, aan t werk jijquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Nog 7 posts dus het kan welquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Gewoon nog een weekend rekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Zal jou eens rekkenquote:
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.quote:
GMTAquote:
Beetje lang voor een eerste datequote:Op zondag 29 oktober 2023 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |