De vorige duurde ruim 4 weken, dus we hebben nog evenquote:
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de XTB en MMC ookIk zie het nog even aan... XTB vertrouw ik niet, FT gaat 5 jaar duren. Vind ze sowieso te groot.
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
IJsdraakje heeft het goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.
Gaat ze nu door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
IJsdraakje heeft het goed
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Er is weinig te roddelen. Daarom is het zo stil
Nog 3 uur en dan weekend. Duurt nog 3 uur te lang
Ja true, maar het was niet zo wild....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja true, maar het was niet zo wild....
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
Het Italiaanse is ver te zoekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?
Concurrentie voor @Barbusse?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:38 schreef TaMieke het volgende:
Het Italiaanse is ver te zoekenDie casanova sowieso wel
Ggggianni voelt tegennatuurlijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
het is Djianniquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
Sowieso bijna niemand noemt me nog zo. die nickname is meer dan 20 jaar oudquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoeveel mensen in je omgeving spreken dat zo uit?
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?quote:
Immer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
Hij had niet voor niets een hotelkamer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:59 schreef TaMieke het volgende:
Hij had niet voor niets een hotelkamer....
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |