Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Brrrr. Nu al klaar met de winterquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.
Of zoiets
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocolaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Doe die dure trui dan ook gewoon aanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
owquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
Winter is wel fijn. Of iig herfst tot 7 januariquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
Hier vind ik een trui al erg lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
owIk heb er al 1 aan hoor en mn Uggs
Gisteren was ook iedereen aan het klagen hoe koud het was op kantoor.
Nee man.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis op de bank trek ik ook een vest aan hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier vind ik een trui al erg lekker
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?
Ohquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.
Yes, ik ga de zaterdag heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen specifieke doelen of workshops dit keer (vorig jaar had ik meegedaan aan een Bob Ross-schilderen ding), gewoon rondkijken en een gezellig dagje met familie.
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.
Eerder ben ik wel eens met mn moeder geweest, nu denk ik alleen. Ben ik er vast zo doorheen, maar weet niet of het de moeite is.
Is ook wel zoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isEr is altijd zoveel te zien en te doen
hoort dat ook bij de vreetmeet?quote:
Is dat een beurs ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heen
Waarschijnlijk word ik weer godsgruwelijk verwend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |