Soms twijfel ikquote:
Nee.quote:
Ik was okay. Relatief.quote:
Zelfs niet relatief was ben je okay.quote:
Buufquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
alles goed met u?quote:
Niet alles, maar goed genoegquote:
deze week verloopt best aangenaam.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alles, maar goed genoeg![]()
Met jou?
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze week verloopt best aangenaam.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overal
nu wel aan een leuk projectje begonnen.
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?
Ahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt wel
Maar 1 irritatiefactor moet gewoon ontslag nemen
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomenquote:
Ook wel een teken aan de wandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomen
een beetje wel hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook wel een teken aan de wand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |