Nee, is begin november.quote:
Oh, anders had je child kunnen meesmokkelenquote:
Terug de tijd in wordt wel lastig ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, anders had je child kunnen meesmokkelen
Wij beginnen gewoon ergens en kijken hoelang het leuk is. De hele KreaDoe aflopen trek ik niet, sowieso altijd opzoek naar rustige hoekjes om even de prikkels te laten zakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik zie niet echt dingen op de KreaDoe waarvan ik zeg "daar moet ik kijken", dus ik volg de rest van m'n groepje wel.
Ja, snap ik. Fucking kippenhok altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij beginnen gewoon ergens en kijken hoelang het leuk is. De hele KreaDoe aflopen trek ik niet, sowieso altijd opzoek naar rustige hoekjes om even de prikkels te laten zakken
Hahahaha ja en we gaan ook nog eens op zaterdag, want mijn moeder niet op een doordeweekse dag kan. That suicide is painlessquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Fucking kippenhok altijd.
Pleurisherrie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf het wel echt een hilarisch idee vinden dat ik in november voor KreaDoe in de Jaarbeurs ben en in december weer voor pleurisherrie.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja en we gaan ook nog eens op zaterdag, want mijn moeder niet op een doordeweekse dag kan. That suicide is painlessom even M*A*S*H erbij te halen
Het contrast.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ja dat is wel herrie ja
Hahahaha dus we kunnen onbewust elkaar doodongeluk een blik toewerpenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog gepoogd om doordeweeks te gaan, maar dat redt m'n zus niet helaas.
Een leuk pakketje van iets verwacht ik ook nog wel mee te nemen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha dus we kunnen onbewust elkaar doodongeluk een blik toewerpen
Ik ben benieuwd waarmee thuis te komen. Sowieso geen viltpakketjes (heb van een vriendin een doos vol gekregen). En ik wil geen haakboeken. Daar heb ik teveel vanJa dat bestaat. Misschien een leuk haakpakketje, of een mozaīek pakketje. Of of of of
Nice!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een leuk pakketje van iets verwacht ik ook nog wel mee te nemen.En ik wil even kijken naar stiften/potloden.
Oh, niet specifiek een merk, wil gewoon neuzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Welke merken? Stiften en potloden heb ik echt enorm veelEigenlijk alles wel
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik kwam meestal voor het garen en ging dan met een shitload aan stickers/inpakpapier ofzo naar huis
Net vrij gevraagd voor de vrijdag en besloten dat ik dan naar de Kreadoe ga![]()
Zelfde, die potloden (polychromos) zijn geweldig! Alleen ik koop af en toe losse potloden tot ik ze allemaal hebquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen waarschijnlijk geen Fabers, want daar heb ik thuis al aardig wat van en ik hoef ook niet per ongeluk dubbele.
Yeah! jezelf verwennen!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik kwam meestal voor het garen en ging dan met een shitload aan stickers/inpakpapier ofzo naar huis
Net vrij gevraagd voor de vrijdag en besloten dat ik dan naar de Kreadoe ga![]()
Soms twijfel ikquote:
Nee.quote:
Ik was okay. Relatief.quote:
Zelfs niet relatief was ben je okay.quote:
Buufquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
alles goed met u?quote:
Niet alles, maar goed genoegquote:
deze week verloopt best aangenaam.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alles, maar goed genoeg![]()
Met jou?
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze week verloopt best aangenaam.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs niet relatief was ben je okay.
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Bevalt het, terug bij de oude baas?
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. Er zijn wel bepaalde irritatie factoren, maar dat heb je overal
nu wel aan een leuk projectje begonnen.
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer van de irritatiefactoren. Zijn dat geen dingen die je bespreekbaar kan maken om ze op te lossen?
Ahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die bespreken we ook wel. Klagen helpt wel
Maar 1 irritatiefactor moet gewoon ontslag nemen
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomenquote:
Ook wel een teken aan de wandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang ik hem al ken verteld hij elke keer waar die weer aan het solliciteren is, maar blijkbaar is hij nog nooit ergens aangenomen
een beetje wel hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook wel een teken aan de wand
Mooi mooi! hierzo ook prima. Evaluatiegesprek gehad over functioneren op stage en alleen maar complimentenquote:
Sjongejongequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik viel in slaap. Maar hartstikke leuk
En hoe is het bij jou?quote:
Training gehad. Nu een biertjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijke avondlekker al uren aan het haken en ik ben zo blij met alle kleding die ik van mijn moeder heb gekregen!
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijke avondlekker al uren aan het haken en ik ben zo blij met alle kleding die ik van mijn moeder heb gekregen!
Anders ik wel.quote:
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrr koud... net de kachel aangezet, 14 graden in huis
Dat is ook een dramatisch verschilquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaan
Zou een moord doen voor 17 gradenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het 2 dagen geleden van 34 graden naar 17 graden gegaan
Je hebt er iig geen kraanwater bij nodig met dit natte weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
Net lekker de auto gewassen. Ideaal weer daarvoor
Ja, ben er nog niet echt aan gewendquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook een dramatisch verschil
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
Net lekker de auto gewassen. Ideaal weer daarvoor
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.
Sow.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens wassen met dit weer, bruut.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja goed, lekker druk(ok wel nog tijd om te fokken dan
) En bijna 25 alweer.. tijd vliegt.
is het wat? Ik heb het een klein stukje gekeken, maar dat ging niet samen met de formule 1..quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend er voorbij...
Even bondgenoten afkijken en dan naar bedmorgen weer traumatherapie en eens het concept depressief worden bespreken
Dank je welquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het wat? Ik heb het een klein stukje gekeken, maar dat ging niet samen met de formule 1..
En sterkte bij je therapie
FT Scrapper gezien?quote:
Ja, en de XTB en MMC ookquote:
Heb FT al in preorderquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de XTB en MMC ookIk zie het nog even aan... XTB vertrouw ik niet, FT gaat 5 jaar duren. Vind ze sowieso te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |