Ik ook van jouquote:
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, eens kijken of deze TT weer 4 weekenden meegaat.
Hier na kunnen we een kerst TT pakkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach vier weken is 8 dagen een correcte TT.
Of een afscheidstopic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier na kunnen we een kerst TT pakken
Ooit gaat dat lukkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dit topic even volmaken?
Brb, even Blondie's Rapture opzetten.quote:
*plop*quote:
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het bijna vergeten met hoe weinig wij dmen.
Klinkt als een plan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als deze sc uitsterft, kunnen we dan overgaan op appen?
Adopteren we @ChildoftheStars dan ook?quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
Ik houd niet van delenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Adopteren we @:childofthestars dan ook?
quote:
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist geen gevatte ontkenning meer.
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast wel weer als de noodzaak er is.
Die hoop heb ik al een beetje opgegeven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er komt ook vast een tijd dat ik verander toch?
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Oh dat is naar allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar even #liefdagboek om er een beetje leven in te houden.
Beetje zolder opruimen, was doen, kind verzorgen en therapie vandaag. Nog twee weken en dan moetmag ik weer aan het werk. En ik word knettergek, want er is sinds gisteren zo'n beetje de hele dag iemand met een schuurmachine in de weer
Maar dan is ie ook wel bijna klaar, hoop ik?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Mwa, vind het niet per se naar. Vind het wel lekker om bezig te zijn, zeker op een dag dat ik therapie heb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is naar allemaalveel op je bord. Dikke knuffel
Oef dat duurt ook lang ja! Geen flauw idee wat de gemiddelde duur is. Wordt het mooi?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is week drie van m'n badkamerverbouwing.
Snap ik, theoretisch. Na therapie functioneer ik een tijdje nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, vind het niet per se naar. Vind het wel lekker om bezig te zijn, zeker op een dag dat ik therapie heb.
Maar die dikke knuffel mag altijd
Druk maar op morgen na klinkt het wel als leuk druk! En fijn om even een weekje vrij te zijn van therapiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een weekje vrij van traumatherapie. Vandaag even niks moeten. Morgen begeleider en bloedprikken. Donderdag de stad in met mijn moeder. En dan zaterdag weer vrijwilligerswerk
Druk zat dus
Ja dat welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan is ie ook wel bijna klaar, hoop ik?En dan heb je een verse badkamer
Na therapie is een ander verhaal ja. Maar na therapie ga ik ook alleen nog de kindjes van de opvang halen, verzorgen en naar bed brengen, eten en dan zelf naar bedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik, theoretisch. Na therapie functioneer ik een tijdje niet
Fijn dat je dan bezig kan
Ja idd. En morgen is wel goed voor me. Alleen de pest aan bloedprikken. Niet eng. Alleen het moet zo regelmatigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Druk maar op morgen na klinkt het wel als leuk druk! En fijn om even een weekje vrij te zijn van therapie
Oh, dan was het ook wel nodig jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welWas ook wel nodig
Er lekte van alles, al een tijdje blijkbaar, en ik had de schimmel in de slaapkamer en in de kledingkast in de slaapkamer zitten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan was het ook wel nodig jaExtra fijn als het gedaan is dan. Is de schimmel dan ook gelijk meegenomen?
Heb je een plaatje of anders een beschrijving van hoe je badkamer gaat worden? Ben altijd zo benieuwd naar de tegeltjes, er zijn zoveel leuke opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het heel moeilijk om te kiezen, want de vloer heb ik van een klein tegeltje gekozen en dan moet het allemaal kleuren en ik heb dat VT Wonen-inzicht totaal niet. Maar er komt nog een douchewand in en het plafond wordt nog gedaan, want daar zat ook allemaal schimmel![]()
Nu wordt de wc gedaan en dan zijn de lampen voor de badkamer als het goed is morgen binnen en kunnen ze daarmee verder.
De muur naar de slaapkamer moet alleen drogen en dan de muur opnieuw schilderen, maar dat zit achter de kast dus daar gooien we gewoon iets overheen want de kleur die er nu op zit hebben ze niet meer. Het idee dat ik al die tijd die schimmel heb ingeademd 's nachts
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Tof!! Lekker zo'n frisse badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het heel moeilijk om te kiezen, want de vloer heb ik van een klein tegeltje gekozen en dan moet het allemaal kleuren en ik heb dat VT Wonen-inzicht totaal niet. Maar er komt nog een douchewand in en het plafond wordt nog gedaan, want daar zat ook allemaal schimmel![]()
Nu wordt de wc gedaan en dan zijn de lampen voor de badkamer als het goed is morgen binnen en kunnen ze daarmee verder.
De muur naar de slaapkamer moet alleen drogen en dan de muur opnieuw schilderen, maar dat zit achter de kast dus daar gooien we gewoon iets overheen want de kleur die er nu op zit hebben ze niet meer. Het idee dat ik al die tijd die schimmel heb ingeademd 's nachts![]()
Ja, niet zo best voor de gezondheid maar gelukkig is dat nu voorbij
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:20 schreef Medusa666 het volgende:
Goedemorgen. Wie verveelt zich ook op werk
Same samequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
Nou, veel goed in het leven bij iedereen?
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
Weinig klachtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Medusa666 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een lief hondje geaaid
Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag. En waarom is het ineens koud?
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Brrrr. Nu al klaar met de winterquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een hoge druk gebied bodem het poolgebied.
Of zoiets
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocolaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me op de fiets ook af. En mijn huis is maar 14.5 gradengelukkig warm gekleed
Doe die dure trui dan ook gewoon aanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
owquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen waren al aan het mopperen dat ik nog in t-shirt loop
Winter is wel fijn. Of iig herfst tot 7 januariquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. Nu al klaar met de winter
[..]
Tijd voor dekentjes en thee (en optioneel wat chocola)
[..]
Doe die dure trui dan ook gewoon aan
Hier vind ik een trui al erg lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te warm gek. Truien komen pas uit de kast als de middag temperatuur onder de 5 graden komt
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
owIk heb er al 1 aan hoor en mn Uggs
Gisteren was ook iedereen aan het klagen hoe koud het was op kantoor.
Nee man.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis op de bank trek ik ook een vest aan hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier vind ik een trui al erg lekker
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mensen die klagen over kou.. zelf zet je de kachel toch ook niet op 20 graden dunkt mij?
Ohquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Waarom zou ik kou gaan lijden in mn eigen huis. Het vervelendste is vooral dat de slaap/werkkamers boven niet zo warm worden.
Yes, ik ga de zaterdag heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen specifieke doelen of workshops dit keer (vorig jaar had ik meegedaan aan een Bob Ross-schilderen ding), gewoon rondkijken en een gezellig dagje met familie.
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:43 schreef TaMieke het volgende:
IJs en Child, jullie gaan naar de Kreadoe toch?
Ik wil mssn ook gaan, geen idee wanneer maar het kriebelt.
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog nooit aan zo'n workshop meegegaan.
Eerder ben ik wel eens met mn moeder geweest, nu denk ik alleen. Ben ik er vast zo doorheen, maar weet niet of het de moeite is.
Is ook wel zoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het de moeite wel waard isEr is altijd zoveel te zien en te doen
hoort dat ook bij de vreetmeet?quote:
Is dat een beurs ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga de zaterdag met mijn moeder heen
Waarschijnlijk word ik weer godsgruwelijk verwend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |