De vorige duurde ruim 4 weken, dus we hebben nog evenquote:
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de XTB en MMC ookIk zie het nog even aan... XTB vertrouw ik niet, FT gaat 5 jaar duren. Vind ze sowieso te groot.
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
IJsdraakje heeft het goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het de vorige keer dat ik het las opgezocht, Transformers.
Gaat ze nu door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
IJsdraakje heeft het goed
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Er is weinig te roddelen. Daarom is het zo stil
Nog 3 uur en dan weekend. Duurt nog 3 uur te lang
Ja true, maar het was niet zo wild....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent afgelopen weekend nog op een meet geweest dus als iemand roddels zou kunnen opstarten dan ben jij het wel.
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja true, maar het was niet zo wild....
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik 'm niet gevraagd heb om z'n username uit te spreken, volgens mij is dat echt fantastisch met zijn accent.
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Enige misterie is vooral nog hoe Gianni aan zn naam komt
Het Italiaanse is ver te zoekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een Italiaanse Casanova?
Concurrentie voor @Barbusse?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:38 schreef TaMieke het volgende:
Het Italiaanse is ver te zoekenDie casanova sowieso wel
Ggggianni voelt tegennatuurlijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
het is Djianniquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]De G zal idd bij de mensen uit t noorden heel anders klinken. Of het wordt idd sjianni. Dat is ook een optie.
Sowieso bijna niemand noemt me nog zo. die nickname is meer dan 20 jaar oudquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoeveel mensen in je omgeving spreken dat zo uit?
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?quote:
Immer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
Hij had niet voor niets een hotelkamer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over penisomvang? En hoe weet jij dat dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:59 schreef TaMieke het volgende:
Hij had niet voor niets een hotelkamer....
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Shitquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?
Jaja, dat 'all you can eat' krijgt nu wel een heel andere lading....quote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Omdat luxe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan in mijn snuggle te niksen, zonder ook maar een afspraak tot maandag?
eerst nog 3 uur naar huis rijden..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Buhquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Weer eigen bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde isquote:
Wat is deze?quote:
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.quote:
Een categorie op zichzelf.quote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel Barb is onze premium boy
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschilquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Oh ja, ik kan overal prima slapen. Het niet kunnen slapen in een vreemd bed ken ik niet. Uiteindelijk lig je toch wel lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
En niet alleen het bed, ook de omgeving waar je in slaapt. Thuis ben je gewend aan de omgevingsgeluiden (of afwezigheid ervan), als je ergens anders slaapt is dat altijd anders en dat merk jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
Misschienquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
bed in het huisje was ook best prima eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Fijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bed in het huisje was ook best prima eigenlijk
en vannacht een uur extra slaapquote:
Oh is het weer wintertijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vannacht een uur extra slaap
en hoe is het bij jou?
plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is het weer wintertijdNice
Ach... 't gaat wel
Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijkenquote:
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, eindelijk een paar dagen voor mezelf. Dus ik ga lekker schilderen, tekenen, haken en series kijken
En jij dan?
klinkt wel heel erg ontspannen !quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Klinkt als een leuke date. Doe @Tegan de groeten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag naar Maastricht, beetje rondslenteren, wat eten, wat drinken.
Morgen is een beetje afhankelijk van het weer
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.quote:
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo snel als mogelijk wat mij betreft.
Blij dat je er ook zin in hebt.quote:
Is dit liefde dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet zo cynisch over liefde zijn![]()
Niet altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... bij fuckbuddy's moet er toch ook een beetje een emotionele band bestaan?
Lust noemen ze datquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, serieus?
Dan is er misschien geen liefde
Ohai.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anderzijds, een persoon als voetenwarmer in bed is ideaal
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?quote:
Hij biedt zich aan als warmer..quote:
Nee daar ben ik niet bang voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, daar ben je toch niet bang voor?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Melding maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman vindt dit een mooi tijdstip om te timmeren en boren en dergelijke...
Naja... ik wil geen burenconflict...quote:
Fijne buurt danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik wil geen burenconflict...
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
Ik heb gewoon pech met die portiekgenoot. De rest van de straat is rustig en saaiquote:
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En gezien zijn (de hele buurt zegt) dealen en (van wat ik zie) vage/onprettige figuren die in/uit het portiek lopen durf ik dat niet zo goed
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dealer moet toch niet gaan boren op zaterdagavond. Hoeft die niet te werken...
Tijd voor de Fok!-knokploegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zetten het op de agenda!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst de buurman bang maken en dan borrelen
Klap 'm, Faxie! Klap 'm!quote:
Bijzonder dat mensen dat na zoveel jasr nog steeds niet snappen hoe intens en liefdevol onze verstandhouding is.quote:
We hebben nog een paar uurtjes, toch?quote:
Nee. Hup, aan t werk jijquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uurtjes, toch?
Nog 7 posts dus het kan welquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Gewoon nog een weekend rekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic gaat het einde van het weekend niet halen hoor.
Zal jou eens rekkenquote:
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.quote:
GMTAquote:
Beetje lang voor een eerste datequote:Op zondag 29 oktober 2023 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een weekend lang rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |