Dat denk ik ook, en dat zal Poetin nog het minst erg vinden.quote:
Tsja, theorie en praktijk he ..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mijn post maakt duidelijk dat dat in strijd is met de islam. Je post slaat nergens op.
Je twijfelt of doet alsof je verbaast bent dat de moslims van Hamas zoiets zouden doen. Als je het nieuws in de afgelopen decennia gevolgd hebt zou je niet twijfelen of verbaast zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mijn post maakt duidelijk dat dat in strijd is met de islam. Je post slaat nergens op.
Oke wat wil je zeggen? Dat niet iedereen die zich toeschrijft aan iets per se doet wat datgeen waar ze zich aan toe schrijven na oproept? What's new?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, theorie en praktijk he ..
Ik gok zomaar dat de bijbel het neuken van kinderen door priesters ook vast wel ergens afkeurt.
En dat de Thora vast ook wel iets afkeurend te zeggen heeft over het annexerende gedrag van de Isralirs tegenover Palestijnse burgers.
But here we are ...
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan heb je 't over 1 miljoen mensen, waar ga je die zo snel opvangen ?
nu zijn ze allemaal kanonnenvoer.
hamas maakt geen onderscheid tussen burger of militair
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gerookte zalm en hamas maakt geen onderscheid tussen burger of militair
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:23 schreef sturmpie het volgende:
hamas maakt geen onderscheid tussen burger of militair
Ik denk dat dat opzich nu wel duidelijk is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:33 schreef sturmpie het volgende:
hamas maakt geen onderscheid tussen burger of militair.
Ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:37 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke wat wil je zeggen? Dat niet iedereen die zich toeschrijft aan iets per se doet wat datgeen waar ze zich aan toe schrijven na oproept? What's new?
Ik ben voorzichtig in het bevestigen van nieuws van onbetrouwbare bronnen en ik ga niet zomaar mensen van onrecht beschuldigen. Verder is het allang bekend dat er mensen zijn die zich moslim noemen en handelen in strijd met de islam, maar dat betekent niet dat we maar iedereen zomaar kunnen beschuldigen van alles en nog wat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je twijfelt of doet alsof je verbaast bent dat de moslims van Hamas zoiets zouden doen. Als je het nieuws in de afgelopen decennia gevolgd hebt zou je niet twijfelen of verbaast zijn.
De club wel, sommige leden niet. Een mens is geen club en een club is geen mens. Simpel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja.
En wat, en in hoeverre, dat iets zegt over de betreffende religie. Zeg maar .. de wisselwerking tussen theorie en praktijk binnen een religie. Iets waarvan het denk ik toch belangrijk is om bij stil te staan.
Ik bedoel .. Stel dat een voetbalclub in de huisregels heeft staan dat de leden zich te allen tijde sportief moeten gedragen, maar in de praktijk blijkt dat een significant aantal zich zeer agressief gedraagt en er een aantal kopschoppers tussen zitten. Is het dan nog wel een sportieve club?
Een trol, we hebben er weer eentje.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:41 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig in het bevestigen van nieuws van onbetrouwbare bronnen en ik ga niet zomaar mensen van onrecht beschuldigen. Verder is het allang bekend dat er mensen zijn die zich moslim noemen en handelen in strijd met de islam, maar dat betekent niet dat we maar iedereen zomaar kunnen beschuldigen van alles en nog wat.
Vind ik eerlijk gezegd nogal makkelijk. Een beetje een uitvlucht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:45 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
De club wel, sommige leden niet. Een mens is geen club en een club is geen mens. Simpel.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ook de gijzelaars het verdere verloop van de oorlog niet meer zullen benvloeden. Wie overleeft overleeft door dom geluk.quote:
Het nieuws is via betrouwbare en onafhankelijke bronnen naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:41 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig in het bevestigen van nieuws van onbetrouwbare bronnen.
Zelfs de slachters van Hamas doen daar niet geheimzinnig over.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het nieuws is via betrouwbare en onafhankelijke bronnen naar buiten gebracht.
Lijkt me ook, je hoort 0 publieke ultimatums aan Hamas. Bombardementen ter voorbereiding op grondacties is de enige reactie zo te zien. Doel onduidelijk maar Hamas vernietigen lijkt me hoog op de lijst van mogelijkheden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:01 schreef HiZ het volgende:
Als ik lees over de huidige frontlinie in The Guardian lijkt het alsof ze suggereren dat Hamas terroristen geen kans krijgen zich over te geven.
Als dat klopt zijn ze dus inderdaad van plan Hamas fysiek te vernietigen.
Alles wat op wapens lijkt of een militair doelt dient vernietigen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je hoort 0 publieke ultimatums aan Hamas. Bombardementen ter voorbereiding op grondacties is de enige reactie zo te zien. Doel onduidelijk maar Hamas vernietigen lijkt me hoog op de lijst van mogelijkheden.
En dan Gaza bezetten? Een bufferzone creren?
Moeten we ons dan maar onthouden van steun vanwege die tere zieltjes?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:30 schreef BMW1993 het volgende:
Kan dit conflict ervoor zorgen dat er meer moslims radicaliseren in het Westen?
Ze zien dat Europa en de Verenigde Staten Joodse vlaggen ophangen, terwijl hun 'broeders en zusters' worden gebombardeerd, het lijkt mij dat dit ervoor kan zorgen dat men zich nog minder thuis voelt in het Westen, en zich nog verder afzonderen van de rest van de samenleving.
Als hamas hun broeders en zusters zijn hoeven ze niet verder te radicaliseren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:30 schreef BMW1993 het volgende:
Ze zien dat Europa en de Verenigde Staten Joodse vlaggen ophangen, terwijl hun 'broeders en zusters' worden gebombardeerd, het lijkt mij dat dit ervoor kan zorgen dat men zich nog minder thuis voelt in het Westen, en zich nog verder afzonderen van de rest van de samenleving.
Jazeker, iemand die nog twijfelt zal misschien over de streep worden getrokken als 'zie je wel', maar we hebben bij de wappies gezien dat je alles aan kan grijpen als 'zie je wel' zolang je het maar lang genoeg iemand wijs probeert te maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:30 schreef BMW1993 het volgende:
Ook als ze niet moslim zijn? en de onschuldige mannen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als het klopt dat hamas onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord dan neem ik daar als moslims afstand van, dit is islamitisch gezien niet toegestaan op basis van de volgende overlevering van de profeet Mohammed, صلى الله عليه وسلم:
It is narrated by Ibn 'Umar that a woman was found killed in one of these battles; so the Messenger of Allah (ﷺ) forbade the killing of women and children.
(Sahih muslim)
Het woord oorlogsmisdaden wordt vaker fout gebruikt dan persoonlijke voornaamwoorden. Dit is bij uitstek geen oorlogsmisdaad. Het is heel hatd, maar volledig volgens de regels.quote:
dat lijkt me ook het bestequote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:59 schreef HiZ het volgende:
OK, de taktiek is nu dus een wijk waarschuwen, en die vervolgens in puin schieten.
Ook wijken die vroeger werden ontzien. Evenmin als UN gebouwen. Dit lijkt niet op het voorbereiden van een stadsoorlog, meer op het wegbombarderen van alles wat Hamas tot positie kan dienen. Degene die zei dat Gaza een tentenkamp zou worden maakte geen grapjes.
Ik heb geen idee wat de regels precies zijn maar zo'n dicht bevolkte stad platgooien lijkt me niet volgens de regels.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het woord oorlogsmisdaden wordt vaker fout gebruikt dan persoonlijke voornaamwoorden. Dit is bij uitstek geen oorlogsmisdaad. Het is heel hatd, maar volledig volgens de regels.
waar zijn al die mensen gebleven ?quote:
Ik vind het toch te ver gaan, dat word een humanitaire ramp als dat zo door gaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het woord oorlogsmisdaden wordt vaker fout gebruikt dan persoonlijke voornaamwoorden. Dit is bij uitstek geen oorlogsmisdaad. Het is heel hatd, maar volledig volgens de regels.
ja zonder water dat hou je niet lang volquote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik vind het toch te ver gaan, dat word een humanitaire ramp als dat zo door gaat.
Onwerkelijk. Zowel hamas en Isralische regering zijn de badguys. De slachtoffers -> alle burgers (vooral de moslims).quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:59 schreef HiZ het volgende:
OK, de taktiek is nu dus een wijk waarschuwen, en die vervolgens in puin schieten. Ook wijken die vroeger werden ontzien. Evenmin als UN gebouwen. Dit lijkt niet op het voorbereiden van een stadsoorlog, meer op het wegbombarderen van alles wat Hamas tot positie kan dienen. Degene die zei dat Gaza een tentenkamp zou worden maakte geen grapjes.
De minister van defensie heeft IDF de volledige vrije hand gegeven ook.
Als je Islam wil bekritiseren dan moet je de bronnen bekritiseren en degenen die daadwerkelijk die bronnen naleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, theorie en praktijk he ..
Dan kom je al snel op de vraag uit of een religie louter bestaat uit de gelieerde religieuze geschriften, of ook de beleving en uitingen van diens volgelingen omvat.
'Ik denk dat het beste zou zijn'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Onwerkelijk. Zowel hamas en Isralische regering zijn de badguys. De slachtoffers -> alle burgers (vooral de moslims).
Ik denk het beste zou zijn:
-alle moslims krijgen Jordaans nationaliteit
-delen van de West-Bank wordt Jordani
-onmiddelijk separatie van deze twee volkeren
-moslims van Gaza moeten geholpen worden met verhuizen naar Jordani en faciliteren van huisvesting
-internationale gemeenschap moet Jordani dwingen tot medewerking
Heeft iemand een beter plan?
Ja laten we het probleem bij de jordaniers op hun bord schuivenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Onwerkelijk. Zowel hamas en Isralische regering zijn de badguys. De slachtoffers -> alle burgers (vooral de moslims).
-moslims van Gaza moeten geholpen worden met verhuizen naar Jordani en faciliteren van huisvesting
Wat is de man/vrouw verhouding in Gaza. Zo'n beetje in alle filmpjes is 95% man of jongen op straatquote:
Het gaat niet om de mooie woorden, het gaat om de praktijk. En die praktijk is bij de islamitische terroristen nog een stuk barbaarser dan wat we hier in Europa van onze home grown terroristen gewend waren. De IRA of ETA heb ik nooit kinderen zien gebruiken voor zelfmoordaanslagen, of mensen zien onthoofden of levend verbranden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 01:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Google eens op zwarte september, no way dat Jordani nog een keer de fout maakt om palestijnen toe te laten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Klopt. Die schopten alle Palestijnen het land uit en drie keer raden welk land die Palestijnen toen op nam omdat de rest weigerden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Google eens op zwarte september, no way dat Jordani nog een keer de fout maakt om palestijnen toe te laten.
Alsof de praktijk is dat een merendeel van de moslims wel de dingen doet die jij noemt. Ver uit niet dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mooie woorden, het gaat om de praktijk. En die praktijk is bij de islamitische terroristen nog een stuk barbaarser dan wat we hier in Europa van onze home grown terroristen gewend waren. De IRA of ETA heb ik nooit kinderen zien gebruiken voor zelfmoordaanslagen, of mensen zien onthoofden of levend verbranden.
En welk regels hebben we hier over? Is het 'volgens de regels' om tientallen Kibbutzim en een muziekfestival met honderden bezoekers aan te vallen, die bewoners en festivalgangers op brute wijze af te slachten, te verkrachten, onthoofden, martelen of gijzelen? Dat zijn belangrijke vragen dit als je het over 'de regels' hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de regels precies zijn maar zo'n dicht bevolkte stad platgooien lijkt me niet volgens de regels.
Lees je even in, dan kom je erachter dat Jordanie nooit de Palestijnen onderkomen zal bieden (Black September).quote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Er is geen dubbele standaard, beide partijen schenden al jaren het internationaal recht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En welk regels hebben we hier over? Is het 'volgens de regels' om tientallen Kibbutzim en een muziekfestival met honderden bezoekers aan te vallen, die bewoners en festivalgangers op brute wijze af te slachten, te verkrachten, onthoofden, martelen of gijzelen? Dat zijn belangrijke vragen dit als je het over 'de regels' hebt.
Het is raar dat vragen over 'regels' en ethiek alleen worden gesteld als Isral genoodzaakt is terug te slaan. Deze dubbele standaard moet stoppen. Je kunt niet verwachten dat n partij zich altijd netjes aan 'de regels' houdt, terwijl diens burgers al decennialang de slachtoffers zijn van gruwelijk terreur met als doel de vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld.
maar pas als israel aanvalt gaat men mekkeren over regrls en internationaal recht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er is geen dubbele standaard, beide partijen schenden al jaren het internationaal recht.
Mooi plan. Lekker pragmatisch. Zou alleen Moslims vervangen door Isralirsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder ook een keer, ik zag geen antwoord, dus misschien heb ik het even gemist.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi plan. Lekker pragmatisch. Zou alleen Moslims vervangen door Isralirs
Kan deze persoon niet aangeklaagd worden voor het verheerlijken van terrorisme?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef HowardRoark het volgende:
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.
[ twitter ]
en een beetje lachen ook, totaal van de wereldquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan deze persoon niet aangeklaagd worden voor het verheerlijken van terrorisme?
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom schrijf je Isral of Israeliers steevast klein?
Probeer eens met een neutrale blik te kijken, doet wonderenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Volgende keer niet komen en proberen de les te lezen hier.
Ja als ze niet moslim zijn. Ja onschuldige mannen ook niet. Bijvoorbeeld een niet moslim toerist die een moslimland binnenkomt met toestemming van de leider mag je ook geen onrecht aan doen in de vorm doden o.i.d.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 02:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ook als ze niet moslim zijn? en de onschuldige mannen?
Dat lijkt me wel. We moeten als Europeanen ook veel assertiever zijn wat betreft onze waarden en als je die zo verwerpt, dan hoor je hier niet thuis. En als je dan een tweede nationaliteit hebt, dan verlies je je Europese nationaliteit maar en vertrek je naar dat land. De nadruk ligt volgens mij veel te veel op rechten en bijna niet op plichten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan deze persoon niet aangeklaagd worden voor het verheerlijken van terrorisme?
Niveautje hoor.quote:AMSTERDAM - De politie en gemeente Amsterdam hebben een stokje gestoken voor een pro-Palestina mars die zondag zou eindigen in de voormalige Joodse wijk in Amsterdam. Dat laat de gemeente weten na een gesprek met de organisatie van de mars die vandaag veel stof deed opwaaien. Vanuit gemeente, politie en politiek waren grote zorgen.
De organisatoren willen de ’March for Palestine’ op het Jonas Danil Meijerplein laten eindigen midden in de oude Joodse buurt, waar de eerste razzia’s waren in de Tweede Wereldoorlog. Na forse druk van gemeente en politie is de mars nu verplaatst, namelijk van de Dam naar het Westerpark. Er was vandaag veel woede vanuit de politiek en de Joodse gemeenschap over de route van de mars. Dat die uitgerekend nu en daar werd gehouden na de grootscheepse terreuraanval op Isral, werd gezien als regelrechte provocatie.
Volgens een woordvoerder van stichting Plant een olijfboom, de organisator van de mars, wordt de route vaker gelopen met hetzelfde doel. „We hebben niet eerder stilgestaan bij die gevoeligheid van de locatie, want voor ons is de Joodse gemeenschap niet inherent aan Isral. Toen we begrepen dat het gevoelig lag, hebben we contact opgenomen met de politie om de route te veranderen.”
’Zeer onwenselijk’
Een woordvoerder van burgemeester Femke Halsema zegt dat de gemeente de keuze voor het Jonas Daniel Meijerplein „zeer onwenselijk” vond en dat vanwege het „ordelijk verloop” van de demonstratie voor een ander eindpunt is gekozen. Zondag is ook de marathon van Amsterdam in de stad.
De stichting Plant een olijfboom organiseert de mars om „op te staan voor rechtvaardigheid voor de Palestijnen.” „We willen gewoon dat zij als mensen gezien worden. De demonstratie gaat om hun menselijkheid en hun rechten.”
Voor jou is het geen rocket science, voor mij is het echt gissen...kun je het misschien toelichten?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.
Correct, door de enorme Jodenhaat onder moslims en die blijft niet beperkt tot Hamas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Ik denk dat het beste zou zijn'
75 jaar conflict en jij schudt zo even de 'oplossing' uit je toetsenbord 😂.
Elke gedachte aan een oplossing is verspilde energie. Een 2-statenoplossing gaat het sowieso niet meer worden, dat is voor Isral een te hoog veiligheidsrisico.
Propaganda lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waren de "onthoofde babylijkjes" die gisteren opeens uit de kast kwamen buitelen nou wel of geen fake news?
Het is rocket science klassiek ongeschoolde.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:47 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Alsof de praktijk is dat een merendeel van de moslims wel de dingen doet die jij noemt. Ver uit niet dus.
quote:Hamas put its forces on high alert recently, stopping cars near the border to check for Israeli infiltrators. The group held field exercises last week with Islamic Jihad and other armed factions, conducting drills on rocket launches, kidnapping soldiers and “storming settlements,” according to local Gazan media.
Mij niet. Dit is precies wat Isral nodig heeft nu ze Gaza met de grond gelijk aan het maken zijn. Het zou me niks verbazen als er nog berichten over "kannibalisme" naar buiten komen. Dat namelijk het enige wat er nog aan ontbreekt.quote:
He watquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Isral. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Isral is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Isral. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Isral is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
Oh hij bedoelde het echtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.
Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.
Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
Pleegt de meerderheid of minderheid aanslagen op kinderen en vrouwen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:44 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
peaceful minority is irrelevant
In die onderste video valt me op dat je allemaal burgers ziet rennen, taxi's fungeren als ambulances, mensen graven in het puin, paniek.quote:
Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef HowardRoark het volgende:
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.
[ twitter ]
geen antwoord op zijn waarom vraag?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Isral smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.
Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.
Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Isral smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.
Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Isralische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?
Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.
Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Isral smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.
Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Isralische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?
De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Of crimineel wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.
Ja @BansheeBoy , doe niet zo geheimzinnigquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen antwoord op zijn waarom vraag?
Dat zijn ze al.quote:
Nee je begrijpt er niks van. Isral had de Palestijnen militair al lang van de kaart kunnen vegen als dat hun doel was.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook blijvenquote:
omdat ‘ie ze als minderwaardig zietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen antwoord op zijn waarom vraag?
Prima, maar dan achter tralies. Hun aanwezigheid alleen al is een misdaad.quote:
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nu bij? 😜quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?
Er zijn meerdere motieven denkbaar. Misschien wel omdat Isral het heilige land is ofzo, het is vooralsnog gissen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
omdat ‘ie ze als minderwaardig ziet
maar dat gaat ie zo ontkennen natuurlijk
Die neem ik terug. Dat was inderdaad wat overdreven. Al denk ik dat een deel van het volk daar wel zo over denkt sinds 9/11quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.
Het is aan Isral zelf om te dealen met extremisten uit de eigen gelederen. Dat doen ze ook, onvoldoende misschien, maar in ieder geval beter dan Hamas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |