Ja, dat is wel een raar signaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
You cant make this up
Rome has come a long way wat betreft de jodenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
You cant make this up
Ja dat heb ik dus gedaan, wil je anders zeggen dat het niet gesteld wordt?quote:
Wel hartverwarmend dat jullie je beide in ieder geval in sommige gevallen druk maken over mensenrechten. Gaat het dan toch de goede kant op met de wereld zo?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af, we hebben mensenrechten daar hebben we ons aan te houden.
UN zegt dat 't afsluiten van water&electra 'n misdaad is tegen de mens, cq overtreding
@Werkperdquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:07 schreef Pendule het volgende:
[..]hoe kom jij op deze conclusie, dat is niet hoe de Verenigde Naties werken
Laat maar, je pure onwil of gekleurde visie pas ik voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dan heb jij jouw geschiedenislessen niet echt goed gevolgd. De Turken hebben veel fronten tegen de Britten verloren vanwege Arabische verraad. De Britten konden met geen mogelijkheid voorbij deze fronten komen. De Arabieren zijn zo dom geweest om voor een vlagje samen te werken met Britten tegen de Turken. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Neemt niet weg dat er maar 60 duizend Joden in 1917 in Palestina waren en na aankondiging van staat Israël er ruim 6 miljoen Palestijnen een vluchtelingstatus hebben gekregen. Dit is geschiedenis. Dit geeft aan hoe ellende ontstaan is en waarom op dag van vandaag Israël backed by the West zijn tirannieke praktijken voortzet.
Ter vergelijking met moslims alleen in hun eigen territorium.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
joden zijn dus eigenlijk nogal agressief tegen de omgeving
Moedig de Israëliërs nu niet aan om het dit keer echt eens grondig te proberen.quote:
78% was moslim volgens de Census van 1922 https://ecf.org.il/issues/issue/1087quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
650.000 joden en 2x zoveel Arabieren, dat was het.
Zeg begin jij nu ook al.quote:
Raar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
You cant make this up
Of daar heeft iemand even niet goed opgelet of een heel wrang gevoel voor humor.quote:Boog van Titus (Forum Romanum)
De reliëfs in de boog herinneren aan het neerslaan van de joodse opstand in Palestina en aan de verwoesting van Jeruzalem door Titus en zijn vader Vespasianus in 70 na Chr.
Volgende keer niet komen en proberen de les te lezen hier.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laat maar, je pure onwil of gekleurde visie pas ik voor.
Nee, absoluut niet. Ik sta aan de kant van de Palestijnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
En nog steeds butt-hurt?
I feel you bro. Wat de fransen hier uitgevreten hebben van 1795 tot 1813 zit me ook nog steeds dwars.
Je zou de Palestijnen een goede dienst bewijzen door andere mensen aan het woord te laten over deze ingewikkelde kwestie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik sta aan de kant van de Palestijnen.
Ik heb toch het idee dat ze gaan proberen hamas uit te schakelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:12 schreef sturmpie het volgende:
even in 't kort, gaza heeft 2 miljoen inwoners en hamas en ze fokken als konijnen want 't meerendeel is minderjarig.
hamas daagt israel uit via terror
israel gaat gaza vermoorden
israel gaat alle kindjes en vrouwen en mannen vermoorden in gaza en wij mogen toekijken
No shit?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:13 schreef Werkperd het volgende:
Ik sta aan de kant van de Palestijnen.
Wat leesvoer: Koninkrijk Israëlquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat klopt er van dat ik hoor dat Israël in 1312 voor Christus gesticht is met Jeruzalem als hoofdstad
Misschien voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en gebrek aan kennis over geschiedenis hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je zou de Palestijnen een goede dienst bewijzen door andere mensen aan het woord te laten over deze ingewikkelde kwestie.
Dat heb je mooi uit je duim gezogenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:13 schreef Droopie het volgende:
Wel grappig dat in de Koran (interpretatie is niet aan mij) volgens mij staat, dat alle moslims terug moeten naar het heilige land moeten (Saudi-Arabie);en het land Israel toebehoort aan de Israeliers.
Die doden op die rave waren allemaal gestorven door een overdosis dope, we hebben ze zelfs nog geprobeerd te reanimeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[ twitter ]
Nee joh, de kaboutertjes hebben het gedaan…
🇮🇱
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |