dus volgens jou gaat de UN tel aviv cluster bombarderen omdat ze water&electra hebben afgesloten in gaza ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is meer hoe Israël kijkt naar oplossingen, zoals het platbombarderen van Gaza.
Kunnen ze prima de noodvoorzieningen mee gaande houden. Ze hebben zelf ook een electiciteitscentrale.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja je kan zelf ook wel het verschil zien met 3 dagen terugtoen was de hele stad verlicht.
Ik geloof dat er 20MW via egypte komt, en diesel generatoren kunnen nog wel wat leveren. Plus veel huizen hebben zonnepanelen.
joden zijn dus eigenlijk nogal agressief tegen de omgevingquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:50 schreef Pendule het volgende:
Twee moslim-enclaves die geterroriseerd zouden worden door de Joden.
Voor de meeste mensen is dat niet zo heel lastig te bedenken. In Gaza zijn ze blijkbaar heel verbaasd dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden. Maar een goede regering zou volgens mij gewoon voor basisbehoeften zorgen. En niet de buren die daarmee helpen onderwerpen aan terrorisme en illegale aanvalsoorlogen
ja dat vraag ik me ook af, we hebben mensenrechten daar hebben we ons aan te houden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:52 schreef Werkperd het volgende:
President Erdogan: ''Gaza wordt niet van water voorzien. Er is geen elektriciteit, deze is niet aanwezig.
We weten niet hoe de toestand van de ziekenhuizen is, of ze kunnen werken of niet...
Helaas worden gebedshuizen, ziekenhuizen en scholen allemaal genadeloos getroffen; De wereld zwijgt terwijl deze worden gedaan. Niemand zegt iets.
Hoe zit het met de mensenrechten?''
[ twitter ]
Omdat iemand bij de UN iets zegt is het nog niet zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af, we hebben mensenrechten daar hebben we ons aan te houden.
UN zegt dat 't afsluiten van water&electra 'n misdaad is tegen de mens, cq overtreding
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:02 schreef Vis1980 het volgende:
Toen het nog van de Britten was, zijn er toen Palestijnen daar komen wonen of woonden die daar al?
Dan heb jij jouw geschiedenislessen niet echt goed gevolgd. De Turken hebben veel fronten tegen de Britten verloren vanwege Arabische verraad. De Britten konden met geen mogelijkheid voorbij deze fronten komen. De Arabieren zijn zo dom geweest om voor een vlagje samen te werken met Britten tegen de Turken. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Neemt niet weg dat er maar 60 duizend Joden in 1917 in Palestina waren en na aankondiging van staat Israël er ruim 6 miljoen Palestijnen een vluchtelingstatus hebben gekregen. Dit is geschiedenis. Dit geeft aan hoe ellende ontstaan is en waarom op dag van vandaag Israël backed by the West zijn tirannieke praktijken voortzet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon wat Arabieren voor het karretje gespannen omdat dat beter uitkwam, gezien ze hun eigen soldaten elders nodig hadden. Dat gebeurde nogal eens in de koloniale tijd.
Dat maakt niet dat ze ineens een staat waren. Binnen een jaar lagen er al andere afspraken.
Het VN verdrag hebben ze niet getekend, dus zijn ze vogelvrij of mogen ze nergens aanspraak op maken. Zeg het maar..
Feit is dat ze zich pas in 1988 als onafhankelijke staat hebben verklaard.
Ik ben overigens niet pro-Israël of pro-Palestina.
ok, dan moet ie dat maar zelf weten, ik dacht UN die zal wel iets regelen maar laat ie 't zelf maar doen, koffiequote:
The total population of Palestine was given as 757,182, of whom 590,890 (78%) were Muslims (“Mohammedans”), 83,794 (11%) Jews, 73,024 (9%) Christians and 9,474 others. The population of Jerusalem was given as 62,578, of whom 13,413 were Muslims, 33,971 Jews, 14,699 Christians and 495 others.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:02 schreef Vis1980 het volgende:
Toen het nog van de Britten was, zijn er toen Palestijnen daar komen wonen of woonden die daar al?
Ja die heb ik eerder bekeken en daar komt gewoon uit dat Israël mensenrechten heeft geschonden en mensen uit hun huis heeft gezet en zich niet aan de afspraken heeft gehouden, maar dat komt niet uit de verhalen die velen op dit forum vertellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is wel een goede duidelijke video om het een beetje te begrijpen.
Ja 95% van de Palestijnen walgt van Hamas natuurlijk diep vanbinnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Toch een miljoen volkomen onschuldige mensen die de tol betalen voor een paar psychopaten.
schijnt dat ze daar fokken als konijnen en de meerderheid van de bevolking is minderjarig zeggen ze op tvquote:
Je moet wel alles kijken he.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die heb ik eerder bekeken en daar komt gewoon uit dat Israël mensenrechten heeft geschonden en mensen uit hun huis heeft gezet en zich niet aan de afspraken heeft gehouden, maar dat komt niet uit de verhalen die velen op dit forum vertellen.
Joden door 10 delen, 600k moslims ongeveer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
650.000 joden en 2x zoveel Arabieren, dat was het.
Hamas is de grootste partij daar. Veruit. Laatste verkiezingen zijn lang geleden maar er is genoeg steun voor die zieke lui.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Toch een miljoen volkomen onschuldige mensen die de tol betalen voor een paar psychopaten.
Feiten en subjectieve belevingen hebben niet altijd veel te doen met elkaarquote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die heb ik eerder bekeken en daar komt gewoon uit dat Israël mensenrechten heeft geschonden en mensen uit hun huis heeft gezet en zich niet aan de afspraken heeft gehouden, maar dat komt niet uit de verhalen die velen op dit forum vertellen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dus volgens jou gaat de UN tel aviv cluster bombarderen omdat ze water&electra hebben afgesloten in gaza ?
En nog steeds butt-hurt?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:04 schreef Werkperd het volgende:
De Turken hebben veel fronten tegen de Britten verloren vanwege Arabische verraad.
De helft, 49 procent steunt Hamas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hamas is de grootste partij daar. Veruit. Laatste verkiezingen zijn lang geleden maar er is genoeg steun voor die zieke lui.
Palestijnen leefden in ruime meerderheid daar onder Ottomaans bewind. Joden waren in minderheid. Zodanig minder dat het bijna niet nodig is om in getallen te uiten. Het tegenovergestelde proces is ontstaan na de val van Ottomaanse Rijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:02 schreef Vis1980 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |